Sık geçen başlıklar

deadlift 1

ekşi'de gör
ronnie colemen'dan heberiniz vardır. bu adam squat ve deadlift'i çok ağır kilolarda yapardı. hatta powerlifterlar gibi belki daha ağır. yıllarca strese bindirmekten bel fıtığı oldu yıllar sonrasında. şimdi koltuk deynekleri olmadan yüreyemiyor yıllardır yaptığı vücut da boşa gitti şu an yaşlı insan vücudundan farksız.
ağır sağlam izleyip izleyip gelip buraya savunmayın. amaç sağlıklı vücut ve estetik görünüm ise olmazsa olmaz değil deadlift. tüm vücudu çalıştırdığı doğru ama alternatif çok hareket var. istediğin kadar doğru formda yap istersen en az 5 yıl hiç bir problem yaşamamış ol,günün birinde "kıt" sesini duyduğunda anlamış olman boşa. vücut senin tercih senin. ama şunu savunup ballandıra ballandıra anlatıp durmayın. lavaş'ın haklı olduğu nadir konulardan biridir ayrıca.