adam öldürmek yasakken, adamı bıçaklayarak öldürmenin ayrıca yasaklanması gibi bir şey bu.
içişleri bakanlığının 8 eylül 2020 tarihli ve 14533 sayılı genelgesi uyarınca ülke genelinde (konutlar hariç olmak üzere) tüm alanlarda "istisnasız maske takma zorunluluğu" vardı. ağızda maske varken sigara içilemeyeceğine göre, açık alanda sigara içmek zaten yasaktı.
önemli olan kural koymak veya yasak getirmek değil, o kuralları ve yasakları uygulayabilmektir.
edit: bahsettiğim genelgeyi merak edenler için: http://www.giresun.gov.tr/…1_covid19ektedbirler.pdf
Sık geçen başlıklar
Debe Arşivi
is makinesi operatoruyum santiyede. yanima yaklasani 9 metre derine gomerim dedim. o gunden beri yaklasan yok... yemegimi cayimi termosta evden getiriyorum. ama tabiiki yusuf yusuf halindeyim.
mesela diğer matt ridley eserleri gibi kızıl kraliçeyi de yeniden okuyorum.
4'e yükseldi diye üzüldüğümüz günlerden
8.50'den 7.90'a düştü diye sevindiğimiz günlere.
yaparsa ak parti yapar.
aq
8.50'den 7.90'a düştü diye sevindiğimiz günlere.
yaparsa ak parti yapar.
aq
anketi doldurmaya gelmedim, başlığa söveceğim bir miktar, sonra gideceğim.
"sadece üç meyve seçme şansı olunsa" ifadesinde herhangi bir sorun göremiyor oluşunuza feci sinir oluyorum. birkaç defa denk geldim böyle garabet ifadeli başlıklara, hadi dedim uğraşmayayım şimdi ama gerçekten fenalıklar geliyor bu yeni nesil olduğunu tahmin ettiğim tiplerin kullandığı dili duyunca/okuyunca!
sadece üç meyve seçme şansı olunsa he mi? olunsa? verilse filan değil yani, olunsa? şans sen olacaksın yani, özne olacak yani he mi? özne nedir onu biliyor musunuz o da meçhul ya. ya da şu an neye tepki verdiğimi de anlamıyor belki kimisi ki bence en saç baş yoldurtacak durum da o olur.
bunları garipsemeyen tiplerin dünyaya getirdiği ve/veya eğittiği çocuklar bu ülkenin eğitiminde, sağlığında, ekonomisinde söz sahibi olmaya başlıyor. aptallığı fark edecek kimse kalmadığı gibi, bir süre sonra düzeltecek kimse de kalmayacak çünkü kaynaklar da bu aptallar tarafından hazırlanacak. kitap okumayanı eleştirirdik, bir süre sonra kitap okuyan da dile hakim olmayacak çünkü kitapları yazanlar ya da çevirenler de şu ifadelerde bir yanlışlık görmeyecekler.
sadece üç meyve seçme şansı olunsa ha... anaları, babaları, türkçe öğretmenleri de ne kadar "dövünse" az. gerçi bunlar "dövünse değil dövülse olacak orası yeaaa" diye de düşünebilir bilemiyorum.
"sadece üç meyve seçme şansı olunsa" ifadesinde herhangi bir sorun göremiyor oluşunuza feci sinir oluyorum. birkaç defa denk geldim böyle garabet ifadeli başlıklara, hadi dedim uğraşmayayım şimdi ama gerçekten fenalıklar geliyor bu yeni nesil olduğunu tahmin ettiğim tiplerin kullandığı dili duyunca/okuyunca!
sadece üç meyve seçme şansı olunsa he mi? olunsa? verilse filan değil yani, olunsa? şans sen olacaksın yani, özne olacak yani he mi? özne nedir onu biliyor musunuz o da meçhul ya. ya da şu an neye tepki verdiğimi de anlamıyor belki kimisi ki bence en saç baş yoldurtacak durum da o olur.
bunları garipsemeyen tiplerin dünyaya getirdiği ve/veya eğittiği çocuklar bu ülkenin eğitiminde, sağlığında, ekonomisinde söz sahibi olmaya başlıyor. aptallığı fark edecek kimse kalmadığı gibi, bir süre sonra düzeltecek kimse de kalmayacak çünkü kaynaklar da bu aptallar tarafından hazırlanacak. kitap okumayanı eleştirirdik, bir süre sonra kitap okuyan da dile hakim olmayacak çünkü kitapları yazanlar ya da çevirenler de şu ifadelerde bir yanlışlık görmeyecekler.
sadece üç meyve seçme şansı olunsa ha... anaları, babaları, türkçe öğretmenleri de ne kadar "dövünse" az. gerçi bunlar "dövünse değil dövülse olacak orası yeaaa" diye de düşünebilir bilemiyorum.
iş iyice aile krizine döndü, biz aradan çıkalım isterseniz.
adam bağıra bağıra "beni, ailemi korkutmak istiyorlar, türkiye cumhuriyeti'ni ve atatürk'ü savunmaya devam edeceğim" diyor, bu adamın içeride tutulması başta muhalefet partilerinin, sonra da atatürkçü geçinen sivil toplumun ayıbıdır.
daha dün her kanalda 10 kasım reklamı döndüren o büyük firmalar nerede?
reklam siparişini bir ajansa verip atatürk üzerinden duygu serli yaratmak başka; böyle adamların düşünce özgürlüğünü korumak başka, değil mi?
başta kemal kılıçdaroğlu ve meral akşener olmak üzere, bu adamı baskı oluşturup çıkarmak herkesin boynunun borcu.
iktidarın keyfi istedi diye vatandaş fikrini beyan edemez mi lan!
siz ne güne o koltuklarda oturuyorsunuz, konuşsanıza!
daha dün her kanalda 10 kasım reklamı döndüren o büyük firmalar nerede?
reklam siparişini bir ajansa verip atatürk üzerinden duygu serli yaratmak başka; böyle adamların düşünce özgürlüğünü korumak başka, değil mi?
başta kemal kılıçdaroğlu ve meral akşener olmak üzere, bu adamı baskı oluşturup çıkarmak herkesin boynunun borcu.
iktidarın keyfi istedi diye vatandaş fikrini beyan edemez mi lan!
siz ne güne o koltuklarda oturuyorsunuz, konuşsanıza!
normalde insanlar validen iş istemez, ama siz akp il başkanı gibi davranırsanız
insanlar sizden iş ister.
insanlar sizden iş ister.
nokia 8110.
arka bahçeli
iktidar aleyhine ve muhalefet lehine olsa cnn türk'te yayınlanmayacak olan yayın.
demek ki iktidara yarayacağı için cnn türk'e çıkarmışlar.
edit: sürekli partiye sallıyor. partiden atsınlar da mağdur olayım diye uğraşıyor. bildiğin kibar feyzo'ya dönmüş. "kovmir misen ağam?" tadında takılıyor
sokakta kendisine "parti kur" diyorlarmış. bence de derler. şu anda anket yapılsın 100 cumhur ittifakı seçmeninden 95 tanesi muharrem ince parti kursun ister.
saraya çıkan chp'li haberinde rahmi turan ve talat atilla'ya çok haksızlık etmişim. bu iki isimden de özür dilerim.
edit 2: ince gibi muhalefeti bölecek hareketler hakkında bir intiba edinmek için, önceki yıllarla bugünü karşılaştıran şu tweet akışı okunabilir
https://twitter.com/…tatus/1291698512195997698?s=19
demek ki iktidara yarayacağı için cnn türk'e çıkarmışlar.
edit: sürekli partiye sallıyor. partiden atsınlar da mağdur olayım diye uğraşıyor. bildiğin kibar feyzo'ya dönmüş. "kovmir misen ağam?" tadında takılıyor
sokakta kendisine "parti kur" diyorlarmış. bence de derler. şu anda anket yapılsın 100 cumhur ittifakı seçmeninden 95 tanesi muharrem ince parti kursun ister.
saraya çıkan chp'li haberinde rahmi turan ve talat atilla'ya çok haksızlık etmişim. bu iki isimden de özür dilerim.
edit 2: ince gibi muhalefeti bölecek hareketler hakkında bir intiba edinmek için, önceki yıllarla bugünü karşılaştıran şu tweet akışı okunabilir
https://twitter.com/…tatus/1291698512195997698?s=19
dünya çapında bir marka olan esenyurt üniversitesinden bir hocanın iddiası dünya gündemine bomba gibi düşecektir.
edit: intrigante'nin uyarısıyla imla
edit: intrigante'nin uyarısıyla imla
çalışanlarını mağdur etmesinler de ne yaparlarsa yapsınlar.
zamanında piyasayı tekeline alarak insanları mağdur etmiş bir firmanın başına gelen durum.
zamanında piyasayı tekeline alarak insanları mağdur etmiş bir firmanın başına gelen durum.
ya arkadaş anlamadığım birşey var ben neden 10, 15 bin verip aldığım telefonun şarjını şizofren gibi yüzde 20-80 arası tutmak için kendimi yıpratıyorum yada batarya ölmesin diye uğraşıyorum, çok afedersiniz ama öyle telefonun amk.
edit: canım arkadaşlarım lütfen entrymi beğenip favlamayın rica ediyorum, ben kendi işinde gücünde adamım, apple fanboylarıyla uğraşacak durumum yok. tamamen şahsi fikrimdi yazdıklarım.
zaten ülke olarak battığımız bok çukurunda debelenip duruyoruz. eğer ki bu telefona bu kadar para verecek durumun varsa bak keyfine kendini üzme her gün açıp açıp bakma pil sağlığım kaça düşmüş diye, gelip burda da ağlama boşver. ayrıca apple markasını da babasının malı gibi ölümüne savunanlara da anlam veremiyorum.
edit: canım arkadaşlarım lütfen entrymi beğenip favlamayın rica ediyorum, ben kendi işinde gücünde adamım, apple fanboylarıyla uğraşacak durumum yok. tamamen şahsi fikrimdi yazdıklarım.
zaten ülke olarak battığımız bok çukurunda debelenip duruyoruz. eğer ki bu telefona bu kadar para verecek durumun varsa bak keyfine kendini üzme her gün açıp açıp bakma pil sağlığım kaça düşmüş diye, gelip burda da ağlama boşver. ayrıca apple markasını da babasının malı gibi ölümüne savunanlara da anlam veremiyorum.
gülben bu gece rahat rahat işe bacım. hakkettin.
00:00'da sepetimdeki ürünlere %5 zam yapınca amazon'a bakıp alacaklarımı toplamda %25 daha ucuza almama sebep olan yarrak kafalı e-ticaret sitesi. seneler sonra entry girdirdiniz bana amına koyduğumun çocukları. hesabımdaki kuponları da götünüze sokabilirsiniz...
programa konuk olan herkes bu durumu bilerek ve isteyerek gidiyor.
bildiğim kadarıyla da bütün konuklardan tek tek izin alınıyor yayınlanması için.
bildiğim kadarıyla da bütün konuklardan tek tek izin alınıyor yayınlanması için.
recep tayyip erdoğan t.c. finali için ekibi yeniden bir araya getiriyor anlaşılan.
"son lanet bir iş efkan, lanet olası son bir iş dostum."
"son lanet bir iş efkan, lanet olası son bir iş dostum."
kurye ve çalışanların elektronik, telefon, kıymetli evrak, eşya hatta okunmuş muska çaldıklarını biliyordum da organize araba hırzılığına teşebbüsü ilk defa duyuyorum. baya boyut atlamış mng.
kaskodan bir an önce anahtar sistemini değiştirip, polis tutanağını sigorta firmasına iletin. gerisini sigorta firmasına bırakın. o kadar para ödüyorsunuz kaskoya, biraz da keyfini sürün. onlar hırsızı bulup, yargılatıp, yedi ceddine ödetirler o borcu.
kaskodan bir an önce anahtar sistemini değiştirip, polis tutanağını sigorta firmasına iletin. gerisini sigorta firmasına bırakın. o kadar para ödüyorsunuz kaskoya, biraz da keyfini sürün. onlar hırsızı bulup, yargılatıp, yedi ceddine ödetirler o borcu.
çocuk: film izleyelim. sen ben babam...
cansu dere iç ses: babanı sikiym
cansu dere iç ses: babanı sikiym
bizim medya derken? hepsi senin zaten reis.
gülümseyerek karşıladığım savaş ilanı.
gülümseyerek karşıladığım savaş ilanı.
bağırarak konuşması. bu değeri uzun gözlemler sonunda en yüksek ağırlıklı değişken olarak atıyorum. sadece köy ve tarım kökenli olmakla açıklanamaz, muhtemelen konusmadiginda rahatsız olan bi tiptir ayrıca.
eskiden depremden pek korkmazdım ya da korkmadığımı sanırdım. 7.0 şiddetindeki depremden sonra en ufak sarsıntıda elim ayağım titriyor. insanın başına gelmeden anlamıyormuş onu anladım.
507den 120 gramla beni terste bırakandır. hayatım boyunca altınla yatırımla işim olmadı, bi denedik ekonomi kurtuldu aq
(bkz: #115457073)
alandan biri olarak söyleyeyim yukarıdaki entryi yazan adam trol. doktor olduğuna asla inanmıyorum zira yazdıkları doğru değil. hala ciddiye alıp doktorlar 3. senesinde 60 bin kazanıyormuş yalanına inanmak istiyorsanız da yazarın eski entrylerine bakıverin orada da mühendis olduğunu iddia ediyor.
maaş konusunda yaşabilecek pişmanlık. çalışma şartları olarak böyle bir pişmanlık olacağını sanmıyorum.
alandan biri olarak söyleyeyim yukarıdaki entryi yazan adam trol. doktor olduğuna asla inanmıyorum zira yazdıkları doğru değil. hala ciddiye alıp doktorlar 3. senesinde 60 bin kazanıyormuş yalanına inanmak istiyorsanız da yazarın eski entrylerine bakıverin orada da mühendis olduğunu iddia ediyor.
maaş konusunda yaşabilecek pişmanlık. çalışma şartları olarak böyle bir pişmanlık olacağını sanmıyorum.
bir insana durup dururken "ben senin ananı sikmeyeceğim" demek gibi bir açıklama.
rezalet kısmı neresi anlamadığım durum.
adamlar global versiyon yazarak satmamış, bir kandırmaca yok. iade de kabul ediyorlar.
ne olması gerekiyordu, yalvar yakar özür dileyip, ürün sizde kalsın diyerek para iadesi yapmaları mı ?
adamlar global versiyon yazarak satmamış, bir kandırmaca yok. iade de kabul ediyorlar.
ne olması gerekiyordu, yalvar yakar özür dileyip, ürün sizde kalsın diyerek para iadesi yapmaları mı ?
en iyilerden oluşan takım şampiyonlar ligini kazanır mıydı bilinmez ama hagi alex sneijder'den oluşan orta saha her maç altı tane yerdi herhalde.
başlık başa kaldı editi: buralarda eskiden bir kadro vardı, merak eden arkadaş silmiş entrysini.
başlık başa kaldı editi: buralarda eskiden bir kadro vardı, merak eden arkadaş silmiş entrysini.
kendisi hakkında " noldu lan amına koyduğum, ibnenin evladı nolduuuuu " veya buna benzer şeyler yazarsanız mahkemeye verilebilirsiniz. dikkat edelim.
su katılmadık bir faşisttir.
adam tek bir boş, gereksiz kelime kullanmıyor..
hamaset yok, nutuk yok, propaganda yok..
çözüm odaklı bilgi paylaşımı...
üzülerek söylüyorum ki;
merkez siyaseti islamcılık ve kemalizm tarafından kapatılan,
tali siyasetini ise ayrılıkçı kürtler ile kasabalı milliyetçilerin kuşattığı bir ülke için fazla iddialı bir isim, hiç umudum yok..
inşallah ben yanılırım..
hamaset yok, nutuk yok, propaganda yok..
çözüm odaklı bilgi paylaşımı...
üzülerek söylüyorum ki;
merkez siyaseti islamcılık ve kemalizm tarafından kapatılan,
tali siyasetini ise ayrılıkçı kürtler ile kasabalı milliyetçilerin kuşattığı bir ülke için fazla iddialı bir isim, hiç umudum yok..
inşallah ben yanılırım..
hayatında medeniyet görmemiş, refah görmemiş, sefalete alışmış bir yaşam formudur. yazık.
yıl 1990’lar, yaşım 5-6 civarı.
babam işten her gelişinde kapı eşiğinde eğilir ve kamuflajlı kıyafetinin botlarını çözer, ben de o esnada kafasının üstüne tırmanırdım ve o ayağa kalkınca sırtından baş aşağı sarkar, odaya kadar beraber giderdik. daha sonra standart baba-oğul etkinliklerinden olan güreşmeli işlere girer, enerjim tükenince ailece yemeğe otururduk.
şimdilerde bakıyorum da, özellikle son 3-4 yıldır yürürken 100-150 metrede bir oturması gerekiyor, çünkü bacağı uyuşuyormuş. o beni ensesinde taşıyan, sanki üstünde yokmuşum gibi tek hamlede ayağa kalkan adam, şimdi mola diyip ilk bulduğu banka oturunca, zamanın acımasızlığını daha net görüyor insan.
babam işten her gelişinde kapı eşiğinde eğilir ve kamuflajlı kıyafetinin botlarını çözer, ben de o esnada kafasının üstüne tırmanırdım ve o ayağa kalkınca sırtından baş aşağı sarkar, odaya kadar beraber giderdik. daha sonra standart baba-oğul etkinliklerinden olan güreşmeli işlere girer, enerjim tükenince ailece yemeğe otururduk.
şimdilerde bakıyorum da, özellikle son 3-4 yıldır yürürken 100-150 metrede bir oturması gerekiyor, çünkü bacağı uyuşuyormuş. o beni ensesinde taşıyan, sanki üstünde yokmuşum gibi tek hamlede ayağa kalkan adam, şimdi mola diyip ilk bulduğu banka oturunca, zamanın acımasızlığını daha net görüyor insan.
saatlerce yürümek
liboş musunuz? neden herkesle arayı iyi tutmaya çalışacaksınız ki?
bir olayı dramatize ederek videoya almak dalga geçmek değildir. ha video çok aptalca evet. yeni nesil evet. ama bu bir dalga geçme değildir. video içerisinde ironi içeren bir kısım görmedim. sadece canlandırma var.
kendisini çok zor günler bekleyendir.
tr'de devran dönüyor, ilk pelikan "petö" ilan edilecektir, sonrasında trump'ın halkbankı araştırken görevden aldığı preet bharara'nın abd yargısının tepesine atanma ihtimi çok kuvvetli.
abd ile suçlu takası olmayan gelişmiş ülke sayısı sınırlı, dilini bile bilmediği bir yerlere gitmek zorunda kalacaktır muhtemelen.
ucuz işgücü diye tutturmuştu, umarım meteliksiz kalır ve ucuz iş gücü neymiş tersten gösterirler.
tr'de devran dönüyor, ilk pelikan "petö" ilan edilecektir, sonrasında trump'ın halkbankı araştırken görevden aldığı preet bharara'nın abd yargısının tepesine atanma ihtimi çok kuvvetli.
abd ile suçlu takası olmayan gelişmiş ülke sayısı sınırlı, dilini bile bilmediği bir yerlere gitmek zorunda kalacaktır muhtemelen.
ucuz işgücü diye tutturmuştu, umarım meteliksiz kalır ve ucuz iş gücü neymiş tersten gösterirler.
spikerin dediğine göre modric çok yetenekliymiş, bak sen allahın işine bi izleyelim bakalım.
evlat tarafından sınanmak
ne yapsın adamlar seni mutlu etmek için atatürk'ün gençliğe hitabesini mi poster yapsın?
gayet sevimli tanıtın materyalidir.
gayet sevimli tanıtın materyalidir.
ne kreuzbergmiş amk. gidip gördüm. istanbulda ve ankara'da milyon kat tehlikeli mahalleler var.
biktim bu biz çetin, zor sartlardan geldik edebiyatindan. siktir amcık. almanya ne kadar zor olabilir. orada veteran burada beginner'a denk geliyor. hepsini gectim koskoca almanya'da bir esenler otogarı var mı onu söyle?
biktim bu biz çetin, zor sartlardan geldik edebiyatindan. siktir amcık. almanya ne kadar zor olabilir. orada veteran burada beginner'a denk geliyor. hepsini gectim koskoca almanya'da bir esenler otogarı var mı onu söyle?
(bkz: müşkülpesent).
yasakların neredeyse tamamının yok edilmesinin gerekliliğini gösteren haber. arkadaş, akan bir suyun vanasını kapatırsan, bu su damla damla da gelse, en kötü ihtimalle orta veya uzun vadede o vanayı patlatır. bu adamı, kişiyi, bireyi, her ne ise, bu konuda literatürüm çok geniş değil ama özetle bu vatandaşın istediği gibi yaşamasına müsaade eden yasalar olsa, bunu ayıplamayacak toplum olsa böyle bir evlilik yapmayacaktı muhtemelen. ne oldu kısıtlayınca? kendi satın aldığı evinde, kendi bütçesiyle, kendince yaşayan bir kişiye toplumun genelinin düşüncesini dayatmak niye? yazık değil mi 2 yetişkin, 1 çocuğa. o çocuk ne yapacak, o kadın ne yapacak, sonra o adam ne yapacak bu işin aşikar olmasının neticesinde bundan sonra?
filyasyon ekibinde çalışıyorum insanlar ne kadar biktiysa ben x5 daha çok bıktım, bitmiyor lanet olası virüs. vakalar ise ülke genelinde çok yoğun bir şekilde artıyor.
yeniler bilmez, eskiden uğur dündar'ın bir programı vardı. vhs oynatıcının sigortası attırıp farklı ustalara tamir için götürüyorlardı. 10 kişiden sadece 1 tanesi sigorta sorunu olduğunu söylemişti.
durum günümüzde maalesef aynı, bazı esnaflar kış gelsin diye dua ediyor bu işin sezonu var çünkü.
yetkili servis her zaman daha iyidir, daima cihazınızın yetkili servisine danışın. %99'u müslüman bir ülkede %90 kazıklanma şansınız var.
(bkz: yetkili servis)
büdüt : link isteyen çok arkadaş olmuş maalesef link yok arkadaşlar, ama ambiansı yaşamak isteyenler için aynı dönemim başka bir program kaydını buldum. tarlabaşından sevgiler
durum günümüzde maalesef aynı, bazı esnaflar kış gelsin diye dua ediyor bu işin sezonu var çünkü.
yetkili servis her zaman daha iyidir, daima cihazınızın yetkili servisine danışın. %99'u müslüman bir ülkede %90 kazıklanma şansınız var.
(bkz: yetkili servis)
büdüt : link isteyen çok arkadaş olmuş maalesef link yok arkadaşlar, ama ambiansı yaşamak isteyenler için aynı dönemim başka bir program kaydını buldum. tarlabaşından sevgiler
azerbaycan'ı sonuna kadar desteklediğim ve zafere baya baya sevindiğim bir savaşta şu üslupla bir galibiyet ilan etmek bana büyük acziyet gibi geliyor. neye gülüyorsun lan. bilmiyorum, ulan hakkını sike sike aldığın bir zaferin var ortada, senin çocukların ölmüş, onun çocukları ölmüş, çocuklar ölmüş. çık de ki " ne oldu paşinyan çocuklar öldü 90lardan bu tarafa, senin çocukların benim çocuklarım. ne oldu? hak yerini buldu? olan sana mı oldu? bana mı oldu? nerede çocuklarımız?" bu vebal tüm türk düşmanı ermanilere yeterliydi.
sayın cumhurbaşkanım siz misiniz kanal işi yattı yine galiba.
açık alanda sigara içme yasağı olan ülkelerde, özel sigara içme alanları vardır; sadece o alanlarda sigara içebilirsiniz. böyle alanlar yapılmadıkça ise bu uygulamanın sürdürülebilirliğini çok zor görüyorum.
sırf ilgi çekmek için başlık açmayıp bu ufak sallantıları istanbul depremi başlığına yazsanız da her seferinde istanbul'da yaşayan sevdiklerimiz için endişelenmesek, istanbul'da yaşayanları da germesek nasıl olur?
yani anladık sosyopatsınız, sosyal etkileşiminiz ekşide başlık açtığınız dakikalarla sınırlı falan ama biraz karakteriniz üzerinde de çalışın lütfen.
tanım: deprem üzerinden prim kasan bir adet sözlük yazarının duyurusudur.
yani anladık sosyopatsınız, sosyal etkileşiminiz ekşide başlık açtığınız dakikalarla sınırlı falan ama biraz karakteriniz üzerinde de çalışın lütfen.
tanım: deprem üzerinden prim kasan bir adet sözlük yazarının duyurusudur.
apple telefon zengin ile yoksulun arasının kapandığı tek şey, yoksullar, zenginlerin binfiği arabaya binemez, aldığı saatleri alamaz, giydiği kıyafetleri (özellikle takım elbise vs) giyemez, evlerinde oturamaz, ama şu anda yoksul bir insan, en pahalı telefonu, "100 ay taksitle de olsa" alabilir. bu nedenle telefon, o zengin yaşama yaklaşılabilecek tek aksesuardır.
bu arada, türkiye'deki milyoner sayısı (hesaplarında 1 milyon ve üstü nakit para bulunan sayısı), 250 binin üzerinde, yani ev araba vs dışında, bankada "cash" 1.000.000 tl'si bulunan kişi sayısı en az 250.000
bu arada, türkiye'deki milyoner sayısı (hesaplarında 1 milyon ve üstü nakit para bulunan sayısı), 250 binin üzerinde, yani ev araba vs dışında, bankada "cash" 1.000.000 tl'si bulunan kişi sayısı en az 250.000