Sık geçen başlıklar

31 aralık 2021 gecesi evde oturacak yazarlar 2

ekşi'de gör
zaten evde oturmayıp eşine, dostuna, ailesine gideni anlıyorum da, o "fiks menü" adı altında dünya paraya tavuk külbastı kitleyen, boktan ses sistemleriyle müzik dinleten, balık istifi gibi insan dolu mekanlarda yılbaşı kutlamaya gidenler yüzde 99 ihtimalle sosyal medyada "çılgın eğlendik" paylaşımı yapmak için gidiyordur, gerçekten eğlenmek için değil. gerçekten eğlenilmez çünkü oralarda.
ana yemeği tavuk ızgara olan yılbaşı menülerine 500 tl vermeyecek olan her yazar evde oturmalıdır