Sık geçen başlıklar

eyt'lilerin kırk yaşında emekli olmak istemesi 4

ekşi'de gör
50' li 60' lı yıllarda doğanlar bu ülkenin bütün kaynaklarını kara delik gibi yiyen bir güruhtur.

bir arkadaş mesajla fikrime katılmakla beraber onlar eytli nesil değil dedi. onlar eytlilerin olmak istediği nesil. o neslin kamburluğuna ortak olmak isteyen parazit yaşama özenen nesil.

edit: bana kalsa günde 4 saat haftada 4 gün çalışıp dağıtmamız lazım ama türk kamu yönetimi halkı halka kırdırma işinde master degree olduğu için birbirimize sallayıp duruyoruz. türkiyede kamu malının yağmalaması bugün bitse 2 seneye dedigim sisteme geçeriz. tabi bunun için zenginlerin artık doyması gerekiyor...
40 yaş 50 yaş 65 yaş fark etmiyor, maaşlı çalışanların derdi bir an evvel işten kurtulmak. imkanı olanlar süreden koparabilmek peşinde. ama sorun şu, çalışmak istemiyoruz. neden? çünkü it gibi çalıştığımız halde alım gücümüz bok gibi, sosyal yaşantımız bok gibi, insanı hak ve hurriyetlerimize sahiplik ve bunları kullanabilme durumumuz bok gibi.

çok yanlış konuları tartışıyoruz.
eyt'yi anlamak için analoji yapmak lazım, başka türlü kafa basmıyor herhalde:

diyelim ki, 10 yıl vadeli bir ev aldın ve 8 yıl ödedin. sonra banka dedi ki "taksitleri 1.5 katına çıkarıyoruz, ödeme süresine 10 yıl daha ekliyoruz. beğenmiyorsan evi geri ver, para mara da iade etmem. sen 8 yıl ödeme yaptığın için eklediğimiz 10 yılı 9 yıla indiriyoruz, hadi yine iyisin köftehor".

eyt'lilerin düştüğü durum tam da budur. işe başladıklarındaki koşullarla devam edemiyorlar.
eğer kanun 25 yıl ve prim dolan emekli olur diyorsa sonradan cayıyorsa insanlar haklarını ister. asıl sorun insanların emekli maaşına muhtaç olmaları

eşit: bazı ahmakların anlayamayacağı şey emekli olsa alacağı parayı ezmeye değil en fazla faturalara yada pazara vereceğidir. emekli olalım ama bu parayla yaşanmıyor çalışmaya devam edelim diyor konuştuğum bütün eyt mağdurları.
ha bi de 2 yıl çalışmamış masabasi iliklari günde 10-12 saat çalışanların haklarına laf ediyor. çok enteresan