rahip ajanlık yapıyorsa eve niye gönderiyorsun? ağırlığın olsun çıkartmam de. pkk bebek katlediyorsa çık ez. ekonomi battıysa benim yüzümden değil. devlet hiçbir işe yaramasın laf da söylemeyelim oh ne ala. muz cumhuriyeti mi lan burası terörü bitiremiyorsan ekonomiyi duzeltemiyorsan çek git dıjjj guşlerrr demekle devlet yönetilmez
Sık geçen başlıklar
türkiye'nin en kötü günde bile birlik olamaması 2
ekşi'de görbu memlekette daha düne kadar birlik ve beraberlik vardı siz piç ettiniz.
başörtülü diye okula alınılmamasına karşıydım hatta solcular eylemleriyle sizleri desteklediler şimdi siz bizi almamak için elinizden geleni yapıyorsunuz, düşene bir tekme de siz atıyorsunuz. sadece o zaman göttaşınız diye binlerce fetöcüye öss-kpss ne kadar sınav varsa sorularını verdiniz.
99 depreminde bütün ülke kenetlendi, van depreminde teröre destek verdikleri için böyle oldu dediniz. geçen sene bodrum’da olan depremi içkiye-zinaya yüklediniz
e her mecradan atatürkçülere, solculara, muhaliflere terörist dediniz; ülkesini düşünen, bağımsızlığı için çabalayan herkesi amerikancı olmakla suçladınız ama öbür yandan batılı yavşaklar ne istedilerse yaptınız. fabrikaları, limanları, devlet arazilerini, iletişim kurumlarını yok pahasına sattınız; eğitimi, sağlığı özelleştirdiniz, ülkenin altını üstüne getirdiniz bu bokları yeyip şimdi yüzsüzce gelip birlik olamıyoruz diyorsun. olmayız kardeşim, olamayız; ben çıkarcı, sinsi, üçkağıtçı, bencil, şerefsiz, haysiyetsiz adamla, üç kuruş için fikrini, haysiyetini satanla birlik olmam, yanımda da bulundurmam.
başörtülü diye okula alınılmamasına karşıydım hatta solcular eylemleriyle sizleri desteklediler şimdi siz bizi almamak için elinizden geleni yapıyorsunuz, düşene bir tekme de siz atıyorsunuz. sadece o zaman göttaşınız diye binlerce fetöcüye öss-kpss ne kadar sınav varsa sorularını verdiniz.
99 depreminde bütün ülke kenetlendi, van depreminde teröre destek verdikleri için böyle oldu dediniz. geçen sene bodrum’da olan depremi içkiye-zinaya yüklediniz
e her mecradan atatürkçülere, solculara, muhaliflere terörist dediniz; ülkesini düşünen, bağımsızlığı için çabalayan herkesi amerikancı olmakla suçladınız ama öbür yandan batılı yavşaklar ne istedilerse yaptınız. fabrikaları, limanları, devlet arazilerini, iletişim kurumlarını yok pahasına sattınız; eğitimi, sağlığı özelleştirdiniz, ülkenin altını üstüne getirdiniz bu bokları yeyip şimdi yüzsüzce gelip birlik olamıyoruz diyorsun. olmayız kardeşim, olamayız; ben çıkarcı, sinsi, üçkağıtçı, bencil, şerefsiz, haysiyetsiz adamla, üç kuruş için fikrini, haysiyetini satanla birlik olmam, yanımda da bulundurmam.