Sık geçen başlıklar

ak parti'ye oy verdim karşılığı bu mu 2

ekşi'de gör
eğer pişman oldukları ya da gerçekten protesto etmek için bu eylemleri yaptıklarını sanıyorsanız yanılıyorsunuz.

burada tek amaç var o da "bakın ben size oy verdim, zararımı karşılayın ki yine oy
vereyim" demek. mart seçimlerinde yine oy verecekler. çünkü güç onlara bir şekilde göstermelik de olsa yardım edecek, ağızlarına bir parmak bal çalacaktır.