bu kadar kibar bir şekilde uçurumun kenarındayız diyebilenini görmemiştim.
seçimlerden önce belediyeler batık, personel maaşları bile ödenmiyor bunun sorumlusu benim diyen adam; şimdi türkiye uçma aşamasına geldi diyor.
bir insan milleti ne kadar aşağılayıp, ne kadar aptal yerine koyabilir sorusunun en güzel cevabısın rte.
kızmıyorum sana. iyi yapıyorsun. az bile bu arap sevicisi yavşaklara.
kulağın ardını önünü bırakma. koy amına gitsin.
05.05.2019 · 29. sıra
kalemi kilicindan keskin olan adam
04.05.2019 00:13