(bkz: trol başlıklarına entry girenlerin aptal olması)
yine gelmişler, yine ciddi ciddi cevap yazacak kadar aptallar.
Sık geçen başlıklar
i hate you all 22
ekşi profiliülkenin yöneticisi tarikat ziyaret ediyor, insanlar da hala soruyor geri kalmış orta doğu ülkeleri niye gelişmiyor diye.
komik.
komik.
sözlük formatında anket başlığı açanlara ayrı, anket başlığı dolduranlara ayrı ayrı koyun beyni alırdım kasaptan.
bi insan beyni kadar efektif olmaz tabii ama hiç yoktan da iyidir sonuçta.
———————————
ekleme: aşağıdaki arkadaş haklı olarak forum falan demiş. forum olsa iyi en azından belli bir konuda bilgi, görüş alırsınız. burada o da yok, orta okul seviyesinde, ıssız adaya düşsen yanına ne alırsın, şu kadar paran olsa ne yaparsın, bu akşam kafanda hangi şarkı kıvamında yani bu aptallara göre başlıklar ve bu başlıklara yazan binlerce aptal doldu.
bu arada eskiden şöyle bir başlık açsan 5 dakikada uçururlardı. baktılar bu sinekler doluşuyor diye para ediyor artık ellemiyorlar da.
bi insan beyni kadar efektif olmaz tabii ama hiç yoktan da iyidir sonuçta.
———————————
ekleme: aşağıdaki arkadaş haklı olarak forum falan demiş. forum olsa iyi en azından belli bir konuda bilgi, görüş alırsınız. burada o da yok, orta okul seviyesinde, ıssız adaya düşsen yanına ne alırsın, şu kadar paran olsa ne yaparsın, bu akşam kafanda hangi şarkı kıvamında yani bu aptallara göre başlıklar ve bu başlıklara yazan binlerce aptal doldu.
bu arada eskiden şöyle bir başlık açsan 5 dakikada uçururlardı. baktılar bu sinekler doluşuyor diye para ediyor artık ellemiyorlar da.
1- paragraf yok - check
2- emir kipiyle başlık açmak - check
3- imla hataları, anlatım bozuklukları - check
daha berrak yarınlar için küfre dur de
müthiş bir çalışma olmuş gerçekten.
görsel
2- emir kipiyle başlık açmak - check
3- imla hataları, anlatım bozuklukları - check
daha berrak yarınlar için küfre dur de
müthiş bir çalışma olmuş gerçekten.
görsel
ihtimaller şöyle;
- iş beğenmiyordur.
- cebinde pahalı telefon vardır, mesela onu yaksa ısınabilir. o yaktığı ateşin dumanıyla da haberleşebilir.
- 2350 tl aldığı konusunda yanılıyordur aslından maaşı 12.350 tl dir ama gözleri iyi görmüyordur.
- figurandır bu röportaj için oyunculuk yapmaktadır. bu arada oyunculuğu da tamamen hobi olarak yapmaktadır, zira paraya ihtiyacı asla yoktur. ( @telesekretmez akıl etti sağ olsun, aynı zamanda dizilerde rol kapmak için de yapıyor olabilir.)
- nankördür. aslında 2350 tl ile gayet geçinilebilir, soğuk sorununu da sıcak yerlere göç ederek çözebilir.
- @onlylife hatırlattı, dıj güşler için çalışıyor olabilir. ajandır, asıl maaşı da onlardan alıyordur.
- @esplendor da fetöcü olabilir ihtimalini hatırlattı ki o da çok mümkün tabii.
evet seçenekler bunlar. şimdi yavş-ak' ın biri gelip dilediğini seçebilir.
- iş beğenmiyordur.
- cebinde pahalı telefon vardır, mesela onu yaksa ısınabilir. o yaktığı ateşin dumanıyla da haberleşebilir.
- 2350 tl aldığı konusunda yanılıyordur aslından maaşı 12.350 tl dir ama gözleri iyi görmüyordur.
- figurandır bu röportaj için oyunculuk yapmaktadır. bu arada oyunculuğu da tamamen hobi olarak yapmaktadır, zira paraya ihtiyacı asla yoktur. ( @telesekretmez akıl etti sağ olsun, aynı zamanda dizilerde rol kapmak için de yapıyor olabilir.)
- nankördür. aslında 2350 tl ile gayet geçinilebilir, soğuk sorununu da sıcak yerlere göç ederek çözebilir.
- @onlylife hatırlattı, dıj güşler için çalışıyor olabilir. ajandır, asıl maaşı da onlardan alıyordur.
- @esplendor da fetöcü olabilir ihtimalini hatırlattı ki o da çok mümkün tabii.
evet seçenekler bunlar. şimdi yavş-ak' ın biri gelip dilediğini seçebilir.
haklı. hatta asıl sorun hititler' den başlıyor.
benim de böyle seçmen kitlem olsa ben de böyle konuşurum.
benim de böyle seçmen kitlem olsa ben de böyle konuşurum.
bu da bir şey mi? ben koca ülkeye damadını bakan yapanı biliyorum.
oy verdikleri yönde, araplara uygun bir coğrafyaya doğru ilerlemektedirler.
tutarlıdır, yardım edecek herhangi bir durum yok.
tutarlıdır, yardım edecek herhangi bir durum yok.
nasıl olur ya?
şu cihan devletini bırakıp avrupa' ya, amerika' ya, iskandinav ülkelerine... gitmek, nasıl olur?
bir yanlışlık vardır, bir daha saysınlar.
ayrıca 1744 sayısı 21 ay için az bence.
şu cihan devletini bırakıp avrupa' ya, amerika' ya, iskandinav ülkelerine... gitmek, nasıl olur?
bir yanlışlık vardır, bir daha saysınlar.
ayrıca 1744 sayısı 21 ay için az bence.
ölü yemeyi bilmem de, yamyamlık mantıklı zaten.
hem insan sayısını azaltarak nüfusa, hem de yeni bir besin kaynağı ekleyerek açlığa karşı bir çözüm.
buradaki tek soru kimlerin yeneceği. orada da şu mantık yürütülmeli; biz genel olarak ot obur canlıları yiyoruz biliyorsunuz sindirim sistemimiz buna daha elverişli. dolayısıyla veganları yiyelim derim ben.
hem insan sayısını azaltarak nüfusa, hem de yeni bir besin kaynağı ekleyerek açlığa karşı bir çözüm.
buradaki tek soru kimlerin yeneceği. orada da şu mantık yürütülmeli; biz genel olarak ot obur canlıları yiyoruz biliyorsunuz sindirim sistemimiz buna daha elverişli. dolayısıyla veganları yiyelim derim ben.
kızılay' a yapılan kan bağışının azalmasının salt nedenini covid virüsü zanneden birinin yaptığı açıklamadır.
-----------------------------------------------------
ekleme: @tlgclbz nickli üye şöyle önemli bir bilgi iletti;
kan vermek isteyen arkadaşlar, direkt hastanelere kan bağışında bulunabiliyorlarmış.
-----------------------------------------------------
ekleme: @tlgclbz nickli üye şöyle önemli bir bilgi iletti;
kan vermek isteyen arkadaşlar, direkt hastanelere kan bağışında bulunabiliyorlarmış.
adam 2600 entry girmiş, 180 takipçisi var. sözlük formatında böyle soru şeklinde başlık açıyor hala.
işte mesela bu kalite belirler. hatta sözlüğün kalitesini de belirliyor.
işte mesela bu kalite belirler. hatta sözlüğün kalitesini de belirliyor.
geri ödeme - check
faiz - check
kredi puanı kontrol - check
ee? niye farklı isim? normal tüketici kredisi işte. böyle isim falan konulunca birileri birilerine destek olmuş gibi mi oluyor?
faiz - check
kredi puanı kontrol - check
ee? niye farklı isim? normal tüketici kredisi işte. böyle isim falan konulunca birileri birilerine destek olmuş gibi mi oluyor?
senin gelip, bunu başlık diye açmanla aynı ayarda bir mallıktır.
bir de bu "alay etme" kelimesinin sınırlarını kim belirliyor, kime göre alay etmek?
inanç sahibi biri gelip: "allah var, din doğru." derse problem olmuyor,
inanç sahibi olmayan biri gelip: "allah yok, din yalan." derse problem oluyor.
en basitinden bu örneğe göre etimolojik olarak tamamen aynı olan bu iki savın birini söylemek sorun değilken, öbürünü söylemek sorun oluyor.
şimdi dolayısıyla biri gelip benim cehenneme gidip sonsuza kadar bana şiş kebap muamelesi yapılacağını söylediğinde bu alay olmazken, ben masallar ve bunlara inanan çocuklar dersem alay mı oluyor?
selam ve dua lipa.
inanç sahibi biri gelip: "allah var, din doğru." derse problem olmuyor,
inanç sahibi olmayan biri gelip: "allah yok, din yalan." derse problem oluyor.
en basitinden bu örneğe göre etimolojik olarak tamamen aynı olan bu iki savın birini söylemek sorun değilken, öbürünü söylemek sorun oluyor.
şimdi dolayısıyla biri gelip benim cehenneme gidip sonsuza kadar bana şiş kebap muamelesi yapılacağını söylediğinde bu alay olmazken, ben masallar ve bunlara inanan çocuklar dersem alay mı oluyor?
selam ve dua lipa.
şaşırılacak bir durum yok.
özel sektörde giriş seviyesinde dahi çalışamayacak insanları torpille hakim yaparsanız böyle olur.
özel sektörde giriş seviyesinde dahi çalışamayacak insanları torpille hakim yaparsanız böyle olur.
koluna, italik harflerle veledinin ismini yazdırmak.
ekleme: küfürlü mesaj attıkça siz veya ebeveynleriniz daha az varoş olmuyorsunuz ama yine de siz bilirsiniz tabii.
ekleme: küfürlü mesaj attıkça siz veya ebeveynleriniz daha az varoş olmuyorsunuz ama yine de siz bilirsiniz tabii.
rakip ülkenin videosunda, bir pubta erkeler ve kadınlar birlikte bira tokuşturarak maç izliyordu.
bizde de kasap, ağır çekim statta çoluk çocuk, köprü vardı.
bizde de kasap, ağır çekim statta çoluk çocuk, köprü vardı.
hahahahaha dolar şu an 5,80. bak -beş lira seksen kuruş-
çomarlara sorarsan dip yapmış, dolar bitmiş, 6 liradan 7 liradan alan herkes mal, bunlar zeki hahahahaaha.
yıllardır dolar biriktiriyorum. 2,5 liradan da aldım, 5 liradan da aldım, 6 liradan da aldım. her ay gelirimden kalanla alıyorum, seneler içinde elime geçen toplu paralarla da aldım, totalde hep tl faiz getirisinin üstünde, paranın alım gücü düşmesine rağmen kârdayım.
açlıktan ağzı kokan mallar gelmiş burada, yok şuradan dolar alıyordunuz, yok buradan bozuyordunuz, ne oldu (bkz: koyduk mu) diyor.
devletin kurumları, toprakları satılırken burada yapmayın, etmeyin diye dil döken bizler vatan hainiyiz, bunlara ses çıkarmayan insanlar vatan sever, öyle mi?
daha bu gün benzinin litresine "60 kuruş" bak 3 değil, 10 değil 60 kuruş zam geldi. hahahahahaha ayfon kırmaya devam gençler.
ekleme: çomarın biri hemen mesaj atmış buyurun;
http://www.imgim.com/s2345.jpg
ekleme 2: devam ediyorlar
http://www.imgim.com/5460inciu3517906.jpg
görüyor musunuz zihniyeti, bakın yalan yok, spekülasyon yok, olan bir şeyi yazıyorum, yıllar içinde yapılan işlemler ve hesaplanabilecek netlikte bilgiler ve bunlara istinaden tehdit edebileceğini düşünüyor. mesele şu; bundan bir şey olmayacağını ben de biliyorum tabii de, düşünce şekline bakar mısınız?
çomarlara sorarsan dip yapmış, dolar bitmiş, 6 liradan 7 liradan alan herkes mal, bunlar zeki hahahahaaha.
yıllardır dolar biriktiriyorum. 2,5 liradan da aldım, 5 liradan da aldım, 6 liradan da aldım. her ay gelirimden kalanla alıyorum, seneler içinde elime geçen toplu paralarla da aldım, totalde hep tl faiz getirisinin üstünde, paranın alım gücü düşmesine rağmen kârdayım.
açlıktan ağzı kokan mallar gelmiş burada, yok şuradan dolar alıyordunuz, yok buradan bozuyordunuz, ne oldu (bkz: koyduk mu) diyor.
devletin kurumları, toprakları satılırken burada yapmayın, etmeyin diye dil döken bizler vatan hainiyiz, bunlara ses çıkarmayan insanlar vatan sever, öyle mi?
daha bu gün benzinin litresine "60 kuruş" bak 3 değil, 10 değil 60 kuruş zam geldi. hahahahahaha ayfon kırmaya devam gençler.
ekleme: çomarın biri hemen mesaj atmış buyurun;
http://www.imgim.com/s2345.jpg
ekleme 2: devam ediyorlar
http://www.imgim.com/5460inciu3517906.jpg
görüyor musunuz zihniyeti, bakın yalan yok, spekülasyon yok, olan bir şeyi yazıyorum, yıllar içinde yapılan işlemler ve hesaplanabilecek netlikte bilgiler ve bunlara istinaden tehdit edebileceğini düşünüyor. mesele şu; bundan bir şey olmayacağını ben de biliyorum tabii de, düşünce şekline bakar mısınız?