ölü yemeyi bilmem de, yamyamlık mantıklı zaten.
hem insan sayısını azaltarak nüfusa, hem de yeni bir besin kaynağı ekleyerek açlığa karşı bir çözüm.
buradaki tek soru kimlerin yeneceği. orada da şu mantık yürütülmeli; biz genel olarak ot obur canlıları yiyoruz biliyorsunuz sindirim sistemimiz buna daha elverişli. dolayısıyla veganları yiyelim derim ben.
09.07.2020 · 46. sıra
i hate you all
08.07.2020 19:19 ~ 22:55