Sık geçen başlıklar

geçinemediği için ağlayan 82 yaşındaki vatandaş 1

ekşi'de gör
ihtimaller şöyle;

- iş beğenmiyordur.

- cebinde pahalı telefon vardır, mesela onu yaksa ısınabilir. o yaktığı ateşin dumanıyla da haberleşebilir.

- 2350 tl aldığı konusunda yanılıyordur aslından maaşı 12.350 tl dir ama gözleri iyi görmüyordur.

- figurandır bu röportaj için oyunculuk yapmaktadır. bu arada oyunculuğu da tamamen hobi olarak yapmaktadır, zira paraya ihtiyacı asla yoktur. ( @telesekretmez akıl etti sağ olsun, aynı zamanda dizilerde rol kapmak için de yapıyor olabilir.)

- nankördür. aslında 2350 tl ile gayet geçinilebilir, soğuk sorununu da sıcak yerlere göç ederek çözebilir.

- @onlylife hatırlattı, dıj güşler için çalışıyor olabilir. ajandır, asıl maaşı da onlardan alıyordur.

- @esplendor da fetöcü olabilir ihtimalini hatırlattı ki o da çok mümkün tabii.

evet seçenekler bunlar. şimdi yavş-ak' ın biri gelip dilediğini seçebilir.