apple da amma insafsız çıktı. türkler mi yönetiyor acaba hiçbir fırsatı es geçmeyip yapıştırıyorlar.
Sık geçen başlıklar
sorun ne ahbap 17
ekşi profiligündem olması gereken, milyonlarca insanı ilgilendiren ama nedense ilgi gösterilmeyen olay. abi herkes şikayetçi değil mi bu durumdan. arkadaşlarla kimle konuşursak konuşalım vergi diliminden şikayetçi. e gelin şunu şurada yazın da gündem olsun. lafa gelince herkes konuşur.
benimdir. çok sevdiğim etkinliklerdendir. bizim de terapimiz bu.
son varyant daha hızlı yayılıyor ve daha ölümcül vol 4582.
eskilerinden farksız olan açıklama.
eskilerinden farksız olan açıklama.
"adam avrupa’da 1500 euro ile hayatta kalma mücadelesi veriyorken türkiye’deki maaşlar ciddi anlamda yüksek seviyede"
ahahahahahahahahahahaha.
tanım yapılması zor olan aymazlık.
ekleme: başlık açan yazarın çaylaklara mesaj alımı kapalı imiş. dolayısıyla bazı çaylak arkadaşlar kendisine mesaj atamamış ve iletmem istendi. yurt dışında yaşayan çaylak arkadaş başlık sahibi arkadaşın zekası ile ilgili sıkıntılar olabileceğini belirtti.
ekleme 2: theman1 isimli çaylak arkadaşın bilgilendirmesi:
"kız bir garson arkadaşım var hollanda da çalışıyor.dün 1900 euro/guldeni verdi işsahibi.300 euro/guldeni de sosyal yardım alıyor."
ahahahahahahahahahahaha.
tanım yapılması zor olan aymazlık.
ekleme: başlık açan yazarın çaylaklara mesaj alımı kapalı imiş. dolayısıyla bazı çaylak arkadaşlar kendisine mesaj atamamış ve iletmem istendi. yurt dışında yaşayan çaylak arkadaş başlık sahibi arkadaşın zekası ile ilgili sıkıntılar olabileceğini belirtti.
ekleme 2: theman1 isimli çaylak arkadaşın bilgilendirmesi:
"kız bir garson arkadaşım var hollanda da çalışıyor.dün 1900 euro/guldeni verdi işsahibi.300 euro/guldeni de sosyal yardım alıyor."
üniversite hazırlıkta başka sınıftan tanışıp konuştuğumuz bir kız olmuştu. tam olarak nasıl tanıştık hatırlamıyorum da üniversite ortamı biriyle tanışmaya baya müsait zaten bilirsiniz. ders öncesi ve aralarda kantinde falan karşılaşıp çay kahve içiyoruz. kız benim kahvaltıyı devamlı poğaça ve çayla yaptığımı anlayınca ertesi gün süt getirmişti bana. ve bir süre daha buna devam etti. peki ben ne yaptım? bu düşünceli kızı anlamayıp (nasıl bir salaklıksa) gidip dans ekibinden salak bir kızla çıktım.
dipnot: umarım mutlu olmuşsundur düşünceli kız. ben olamadım da.
dipnot: umarım mutlu olmuşsundur düşünceli kız. ben olamadım da.
covid istatistiklerini düşük tutmak için alınan bir diğer önlem gibi duruyor.
ölüm sebebi: açlık.
ölüm sebebi: açlık.
(bkz: altered carbon)
100 sene geçmiş halen ağlıyorlar nasıl koymuşsak. atatürk büyük adamsın vesselam, huzur içinde uyu.
israil azerbaycan ve pakistan'dan sonra gelen en iyi muttefikimiz olmasına rağmen saçma salak filistin muhabbeti yüzünden ilişkiler geriliyor. şu arap seviciligini bırakıp başarılı bir dış politika izlersek ulkece kalkiniriz. ben israil ile münasebetlerin geliştirilmesinde bir beis görmüyorum. aksine iki ulus içinde çıkarlar söz konusu.
i have missed those days that we were playing on streets without thinking of anything other than the voice which is risen from mosque as an indicator it's time to go home.
günlük vaka sayısı 5.000'e yaklaşmış durumda. gidişat kötü havaların ısınmasıyla millet dışarı daha çok çıkmak isteyecek daha çok vaka ile karşılaşabiliriz.
ekleme: bu vaka sayısını 2 3 hafta önce italya ve ispanya'da görüp dehşete kapiliyorduk, bizde bu da normalleşti. çok enteresan.
ekleme: bu vaka sayısını 2 3 hafta önce italya ve ispanya'da görüp dehşete kapiliyorduk, bizde bu da normalleşti. çok enteresan.
olm şaka maka neden örgütlenmiyoruz bu konuda? neden amk mesaisi 6'da bitiyor? neden 4'te bitmiyor neden vakit ayıramıyoruz kendimize? neden akşam yemek yiyip televizyona zombi gibi bakarak yatma vaktimizi bekliyoruz?
benzin, elektrik ve doğalgazdan başlasın madem.
e hani kadın ayakları üstünde durabiliyorsa nafaka verilmez diyenler? emina zaten yeterince zengin, şarkıcılığı var ve memleketinde baya tanınan biri. buna rağmen dünyaları almış.
bizim yatımız katımız da yok. yok arkadaş evlenmemeye devam.
bizim yatımız katımız da yok. yok arkadaş evlenmemeye devam.
tabi canım 6-7 k. 6 7 ay iş bulama görürüm ben seni.
genç nüfusta işsizlik verileri maalesef ülkemizde çok yüksek. seri üretimle mühendis/avukat/öğretmen vb. mezun ediliyor artık.
genç nüfusta işsizlik verileri maalesef ülkemizde çok yüksek. seri üretimle mühendis/avukat/öğretmen vb. mezun ediliyor artık.
kral tv'de alt yazıda geçen mesajlara dondurmussunuz sözlüğü aferin.