Sık geçen başlıklar

mesai saatleri 10.00'da başlamalı 1

ekşi'de gör
olm şaka maka neden örgütlenmiyoruz bu konuda? neden amk mesaisi 6'da bitiyor? neden 4'te bitmiyor neden vakit ayıramıyoruz kendimize? neden akşam yemek yiyip televizyona zombi gibi bakarak yatma vaktimizi bekliyoruz?