(bkz: içinde gezdirmek)
daha ne kadar hissedeceğiz anlamadım ben.
ağzımızdan çıkacak artık soktukları.
Sık geçen başlıklar
jessusse 18
ekşi profili2024 tyt sınavı görevlendirmesinde yine öğretmenleri ters köşe yapmış kurum.
aday sayısı az olan sınıflara sadece salon başkanı atayarak tasarrufa gitmişler. az dediği de 15 kişi.
adam başı 500 lira alıyorlar ama öğretmenin ücretinden tasarruf ediyorlar.
yukarıda bazı davarlar da öğretmenler bedava yapsın diyor. işte bu sığırlar yüzünden bu ülkede etin kilosu 1000 lira.
bu kafayla yakında dilencilere yaptırırlar sınavı.
(bkz: tasarruf tedbirleri)
edit:edit: ayrıca bugün yapılan sınavda engelli kardeşlerimizin girdiği okulda görevliydim. bilmeyenler vardır. bu sınav inanılmaz zordur. ben sadece gözetmendim ama okuyucı/işaretleyici arkadaşlarımız vardı. bütün kitapçığı görme engelli adaya en az iki kere (bazı soruları 3-4 defa) okuyorsun yorum yapmadan. bu arkadaşların ekstra ücret alması lazım mesela. çünkü işleri daha zor. aday 5 çarpı beş 24 dese onu yazmak zorundasın. ama orda bile sana güvenmiyor ösym. sadece bu okullarda kamera ve jammer var. eşyalarınızı koymak için bi kutucuk bile ayarlamıyorlar. öyle it muamelesi yapılıyor öğretmenlere. bilmeyen herkez konuşuyor.
yap kardeşim o adaylara sınavı ücretsiz. gidip bedava çalışmazsam şerefsizim. hodri meydan.
(bkz: ösym)
aday sayısı az olan sınıflara sadece salon başkanı atayarak tasarrufa gitmişler. az dediği de 15 kişi.
adam başı 500 lira alıyorlar ama öğretmenin ücretinden tasarruf ediyorlar.
yukarıda bazı davarlar da öğretmenler bedava yapsın diyor. işte bu sığırlar yüzünden bu ülkede etin kilosu 1000 lira.
bu kafayla yakında dilencilere yaptırırlar sınavı.
(bkz: tasarruf tedbirleri)
edit:edit: ayrıca bugün yapılan sınavda engelli kardeşlerimizin girdiği okulda görevliydim. bilmeyenler vardır. bu sınav inanılmaz zordur. ben sadece gözetmendim ama okuyucı/işaretleyici arkadaşlarımız vardı. bütün kitapçığı görme engelli adaya en az iki kere (bazı soruları 3-4 defa) okuyorsun yorum yapmadan. bu arkadaşların ekstra ücret alması lazım mesela. çünkü işleri daha zor. aday 5 çarpı beş 24 dese onu yazmak zorundasın. ama orda bile sana güvenmiyor ösym. sadece bu okullarda kamera ve jammer var. eşyalarınızı koymak için bi kutucuk bile ayarlamıyorlar. öyle it muamelesi yapılıyor öğretmenlere. bilmeyen herkez konuşuyor.
yap kardeşim o adaylara sınavı ücretsiz. gidip bedava çalışmazsam şerefsizim. hodri meydan.
(bkz: ösym)
iti kopuğu savcı yaparlarsa böyle olur.
sokaktaki bekçiden tutun, cumhuriyet(!) savcısına kadar kişilikler aynı.
işte bu yüzden memuriyette mülakat hala devam ediyor.
edit: başlığı açan arkadaş kaçmış.
kaynak
edit2: savcının ne mal olduğu çıktı ortaya.
kaynak @hz aydin
sokaktaki bekçiden tutun, cumhuriyet(!) savcısına kadar kişilikler aynı.
işte bu yüzden memuriyette mülakat hala devam ediyor.
edit: başlığı açan arkadaş kaçmış.
kaynak
edit2: savcının ne mal olduğu çıktı ortaya.
kaynak @hz aydin
hahaha.
ben dışarıda yemek yemeyi bırakalı 3 yıldan fazla oldu a dostlar.
üstelik fethiye gibi bir yerde yaşıyorum 8 yıldır.
o kordonu bilenler vardır.
hilmi, çarıklı, boğaziçi gibi restoranlarda oturup yemek yiyen yabancıları görünce, benim o ruh halimi tahmin edersiniz.
hiç birinde oturamamak ve önlerinden yürüyerek geçmek.
(bkz: fethiye)
ben dışarıda yemek yemeyi bırakalı 3 yıldan fazla oldu a dostlar.
üstelik fethiye gibi bir yerde yaşıyorum 8 yıldır.
o kordonu bilenler vardır.
hilmi, çarıklı, boğaziçi gibi restoranlarda oturup yemek yiyen yabancıları görünce, benim o ruh halimi tahmin edersiniz.
hiç birinde oturamamak ve önlerinden yürüyerek geçmek.
(bkz: fethiye)
e tabi yapacak.
ver %25 zammı. yap bir anket. sonuç? oylar düşüşte.
yap bi %5 daha. yap bi anket daha. sonuç? oylar hala düşüşte.
yemin ediyorum çocuk parkına çevirdiler lan ülkeyi.
o ağa, biz maraba.
ver %25 zammı. yap bir anket. sonuç? oylar düşüşte.
yap bi %5 daha. yap bi anket daha. sonuç? oylar hala düşüşte.
yemin ediyorum çocuk parkına çevirdiler lan ülkeyi.
o ağa, biz maraba.
niye soruyorsun ki?
geç otur. beğenmiyorsa kendi kalksın s.ktirsin gitsin.
edit: ulan çok sinirleniyorum böyle tiplere. milyonluk şehirde yanına erkek oturmasını istemiyorsan taksiye bin.
geç otur. beğenmiyorsa kendi kalksın s.ktirsin gitsin.
edit: ulan çok sinirleniyorum böyle tiplere. milyonluk şehirde yanına erkek oturmasını istemiyorsan taksiye bin.
(bkz: genç)
(bkz: dinamik)
(bkz: aydın)
üstüne siyasal islamcı değil.
millet öğrendi artık siyasal islamın nasıl bir bataklık olduğunu.
(bkz: dinamik)
(bkz: aydın)
üstüne siyasal islamcı değil.
millet öğrendi artık siyasal islamın nasıl bir bataklık olduğunu.
(bkz: hoşt)
bilişim teknolojileri öğretmeni 50 tane.
arapçaöğretmenliği 503 tane.
fazla söze gerek yok.
ondan sonra neden beyin göçü?
soran olursa aya gidicez dersin.
arapçaöğretmenliği 503 tane.
fazla söze gerek yok.
ondan sonra neden beyin göçü?
soran olursa aya gidicez dersin.
ortalıkta daha çok yalancı olurdu.
6 yıllık öğretmenim. dosyamda 1 gün hariç (kardeşimin nikahı sebebiyle) ne bir izin ne de bir rapor vardır.
beraber çalıştığım, izinden ve rapordan dosyası kapanmayan (evet gerçekten fiziksel olarak kapanmayan) öğretmenler de var.
aslında meb bu öğretmenleri çok kolaylıkla tespit edebilir.
kardeşim sen ne yapıyorsun bu kadar izinle, raporla diyemiyor.
beraber çalıştığım, izinden ve rapordan dosyası kapanmayan (evet gerçekten fiziksel olarak kapanmayan) öğretmenler de var.
aslında meb bu öğretmenleri çok kolaylıkla tespit edebilir.
kardeşim sen ne yapıyorsun bu kadar izinle, raporla diyemiyor.
3 kendi,
3 eşi,
3 annesi,
3 babası,
3 kaynı,
3 bacanağı,
3 baldızı,
hoop seneye tekrar.
çözüm mü bu şimdi?
burası türkiye. vatandaşın hayrına bir şey çıkmaz. akrabayla uğraşmak istemeyen adam gider, esnaf odasına mı, ticaret odasına mı artık onu bilemem, bayılır 5-10 bin lira, yetki belgesi alır bir arabadan ettiği kâr ile.
3 eşi,
3 annesi,
3 babası,
3 kaynı,
3 bacanağı,
3 baldızı,
hoop seneye tekrar.
çözüm mü bu şimdi?
burası türkiye. vatandaşın hayrına bir şey çıkmaz. akrabayla uğraşmak istemeyen adam gider, esnaf odasına mı, ticaret odasına mı artık onu bilemem, bayılır 5-10 bin lira, yetki belgesi alır bir arabadan ettiği kâr ile.
bu pislik değil 25 haziran ertesi, önümüzdeki 30 yıl boyunca temizlenemeyecek.
hazine boş, eğitim çökmüş, eldekiler satılmış, işsizlik tavan yapmış.
hepimizin işi çok zor.
hazine boş, eğitim çökmüş, eldekiler satılmış, işsizlik tavan yapmış.
hepimizin işi çok zor.
bunu yetiştirenleri sikmek lazım esas.
sen pelin batu değilsin. küçük düşün.
bir galatasaraylı olarak ben beşiktaşımızı destekliyorum.
yoksa benim takımıma bu yakıştırmaları (beşiktaşlı ya da fenerbahçeli fark etmez) yapanlardan bir farkım kalmaz.
yoksa benim takımıma bu yakıştırmaları (beşiktaşlı ya da fenerbahçeli fark etmez) yapanlardan bir farkım kalmaz.