2024 tyt sınavı görevlendirmesinde yine öğretmenleri ters köşe yapmış kurum.
aday sayısı az olan sınıflara sadece salon başkanı atayarak tasarrufa gitmişler. az dediği de 15 kişi.
adam başı 500 lira alıyorlar ama öğretmenin ücretinden tasarruf ediyorlar.
yukarıda bazı davarlar da öğretmenler bedava yapsın diyor. işte bu sığırlar yüzünden bu ülkede etin kilosu 1000 lira.
bu kafayla yakında dilencilere yaptırırlar sınavı.
(bkz: tasarruf tedbirleri)
edit:edit: ayrıca bugün yapılan sınavda engelli kardeşlerimizin girdiği okulda görevliydim. bilmeyenler vardır. bu sınav inanılmaz zordur. ben sadece gözetmendim ama okuyucı/işaretleyici arkadaşlarımız vardı. bütün kitapçığı görme engelli adaya en az iki kere (bazı soruları 3-4 defa) okuyorsun yorum yapmadan. bu arkadaşların ekstra ücret alması lazım mesela. çünkü işleri daha zor. aday 5 çarpı beş 24 dese onu yazmak zorundasın. ama orda bile sana güvenmiyor ösym. sadece bu okullarda kamera ve jammer var. eşyalarınızı koymak için bi kutucuk bile ayarlamıyorlar. öyle it muamelesi yapılıyor öğretmenlere. bilmeyen herkez konuşuyor.
yap kardeşim o adaylara sınavı ücretsiz. gidip bedava çalışmazsam şerefsizim. hodri meydan.
(bkz: ösym)
10.06.2024 · 11. sıra
jessusse
09.06.2024 07:53 ~ 20:40