Sık geçen başlıklar

yavaş yavaş dışarda yemek yeme olayına veda 2

ekşi'de gör
parasını da geçtim, fiyat/performans oranı diye bir şey yok yemek sektöründe. dışarıdan yediğimiz her şey aşırı sağlıksız. adamlar ticaret yapıyor, her şeyin en ucuzu en kalitesizini kullanıyorlar. hijyen çoğunda yok zaten, hele ki istanbul gibi bir yerde güvenilir bir yer bulmak çok çok zor. ha iyisi var mıdır, elbet vardır ama ucuz dediğinizin en az iki katıdır. dışarıdan hamburger söyleyeceğinize yemek yapmayı bilmiyor olsanız bile iki yumurta kırıp yiyin daha iyi. sağlık bence paradan daha önemli. kaç yıldır yemeğimi kendim yapıyorum. dışarıda yediğim yemekleri evde yapıp on kat daha lezzetli olduğunu farkettikten sonra dışarıdan zorda kalmadıkça yemek söylemez oldum. ha mangal işleri illaki dışarıdan ama onun dışında dönermiş, bilmem neymiş sakın yiyip de sağlığınıza yazık etmeyin.
hahaha.
ben dışarıda yemek yemeyi bırakalı 3 yıldan fazla oldu a dostlar.
üstelik fethiye gibi bir yerde yaşıyorum 8 yıldır.
o kordonu bilenler vardır.
hilmi, çarıklı, boğaziçi gibi restoranlarda oturup yemek yiyen yabancıları görünce, benim o ruh halimi tahmin edersiniz.
hiç birinde oturamamak ve önlerinden yürüyerek geçmek.
(bkz: fethiye)