tarantino’yu yakıp küllerine baksan bu film çıkar. safkan tarantino filmidir. kendisinin hala bu filmi izleyip 31 çektiğine eminim.
Sık geçen başlıklar
cmades 14
ekşi profili(bkz: the last of us)
nazarın yüz yüze olacağına inanmış da, 'fotoğraftan nasıl olur, bilimkurgu mu?' diyor. haha ulan akşam akşam yaa. *
ankaralı olmayan bilmez, görüşmenin sonunda recep tayyip erdoğan istifa edecektir.
bunlar daha iyi günler. o birayı torbacıdan aldığımız günler de gelecek.
"polis arama noktasından durmayan araç" her durmayan araç taranmaz elbette ama gazi mahallesi'nin nâmı malum. sonra 'aptal polis teröristi nasıl görmemiş' diyerek kendini patlatan teröristleri kameralardan izliyoruz, iş işten geçmiş oluyor. ayrıca her gün paranoyakça terörist arayan, kafayı sıyırmak üzere olan adamları yorgan altından yargılamak bana pek sağlıklı gelmiyor.
sanırım akp'li. başka hiçbir avukat bu kadar işsiz olamaz.
bim'lere (market) girerken 2 aşamalı kapı olur. nedenini merak ettim. ilk etapta herkes gibi soğuğu içerde muhafaza etmek içindir diye düşünüyordum. ama o zaman çıkarken neden tek kapı vardı? soğuk girerken çıkıyordu da, çıkarken çıkmıyor muydu? kafam da deli sorularla gittim ve sordum. cevap şöyleydi;
"iki kapının, iki farklı anahtarı olur. marketi sabah açan, akşam kapatan görevlilere iki anahtarda verilir, sadece dış kapının anahtarı ise markete günlük malzeme getiren toptancılara verilir. sabahın erken saatlerinde mal getiren toptancı, malzemeyi iki kapının arasına bırakır ve dış taraftaki kapıyı kitler ve gider. açılış saati geldiğinde iki kapınında anahtarını cebinde bulunduran bim görevlisi kapıları açar malzemeleri dizer işine bakar. böylece zamandan ve iş gücünden tasarruf edilir."
belki önemsiz ama benim hoşuma gitti. paylaşmak istedim.
"iki kapının, iki farklı anahtarı olur. marketi sabah açan, akşam kapatan görevlilere iki anahtarda verilir, sadece dış kapının anahtarı ise markete günlük malzeme getiren toptancılara verilir. sabahın erken saatlerinde mal getiren toptancı, malzemeyi iki kapının arasına bırakır ve dış taraftaki kapıyı kitler ve gider. açılış saati geldiğinde iki kapınında anahtarını cebinde bulunduran bim görevlisi kapıları açar malzemeleri dizer işine bakar. böylece zamandan ve iş gücünden tasarruf edilir."
belki önemsiz ama benim hoşuma gitti. paylaşmak istedim.
çünkü darbe öyle olmaz.
son 15 yılda öyle ortamlara girdi öyle şeyler gördü ki, tanrının olmadığına tamamen inandı. dinin amaç değil ancak araç olabileceğini fark etti. vicdanı da, zamanın da inandığı dinden geldiği için, zaman için de vicdansızlaştı. bu güce inanan milyonlarca kişiyle birlikte şu an yarı-tanrı kafası yaşıyor. ama her yüksek kafanın düşüşü de o denli sert olur. bol portakal suyu ve istirhat öneririm.
al sana olcay.
oha lan ilk defa google'ın adını bilmediği adam gördüm.
edit: trolleyin amk bu sene son şansınız.
edit: trolleyin amk bu sene son şansınız.
podolski ile kıyaslayanlar olmuş. şahsen bir galatasaraylı olarak ben hiç düşünmeden podolski derim. çünkü düşünürsem nani derim.
yakın zamanda askere gidecek kardeşimin başına, bu yobaz partinin seçmeni masturbasyon yapacak, dik duracak diye, bi şey gelirse, onları öyle bir dik tutarım ki, bi daha kıçlarının üzerlerine oturamazlar.