kral harekettir. bi sonrakine de muddafukka yazmasını tavsiye ediyorum.
Sık geçen başlıklar
otomotivci 19
ekşi profilipandemi döneminde, evindeki kütüphanenin önünden canlı yayına katılan kişi.
göker
"iphone - airpods ikilisinin günlük kullanımda alternatifi yok" demiş, işte bir ürün ya da özelliği sadece iphone'da veya apple'da var sanan bu fanboy kitlesi diğer tarafın irritasyonunu körüklüyor. piyasada envai çeşit true wireless kulaklık var, plantronics, jabra gibi usta bt kulaklık üreticilerinden tut da, sennheiser, bang und olufsen gibi hi-end ürünler üretenlerin ürünleri mevcut, android telefon üreticileri de kendi gerçek kablosuz kulaklıklarını üretiyor. ayrıca apple airpods türünün ilk örneği de değil, bir kickstarter projesi olarak başlayan bragi'nin dash ve dash proları var. fanboy da anca aforizma sıçsın.
(bkz: halalize it)
"yıllarca cüzdanda"
dolar al.
yılmaz erdoğan denilen kişi açılış konuşmasında dizilerdeki yemek sahnelerinden bahsederken "hiçbir türk" demek yerine "hiçbir türkiye insanı" demeyi tercih etmiştir. tarihe not düşülsün.
edit: ne mutlu türküm diyene
edit: ne mutlu türküm diyene
lise, üniversite yıllarında çakmma satanist olup, uzun saçlı, siyah slayer tişörtü ile gezen ve şu an devlet memuru olan arkadaşların fotoğraflarını göremediğimiz trend.
oyunculuk, senaryo, yönetmenlik, kurgu, görsel efektler iyidir, kötüdür tartışmayacağım.
ancak, bu dizi uluslararası topluma; deveye binip, çölde yaşamadığımızı göstermek açısından, seküler bir toplum olduğumuzu göstermek açısından, yapımlarında türk karakter diye kuzey afrikalı berberi ve arapları oynatan hollywood stereotipçiliğini yıkmak açısından, sinemamızın yurtdışında temsilini kim olduklarını çok iyi bildiğiniz pkk ilişkili "yerli" sinemacıların hegemonyasından çıkarma açısından önemli bir yapım.
190 ülkede hizmet veren bir platformda yayınlanan bu diziyi, her ülkeden 1000er kişi izlese, ben bir türk dizisi izledim ve hiç de öyle söylediğin tipte insanlar değil diyecek 189bin kişi yapar. farkındalık yaratmak açısından, başlangıç için iyi bir rakam ki çok daha fazla kişi izleyecektir diye tahmin ediyorum. daha fazla yapımın üretilmesini diliyorum.
ancak, bu dizi uluslararası topluma; deveye binip, çölde yaşamadığımızı göstermek açısından, seküler bir toplum olduğumuzu göstermek açısından, yapımlarında türk karakter diye kuzey afrikalı berberi ve arapları oynatan hollywood stereotipçiliğini yıkmak açısından, sinemamızın yurtdışında temsilini kim olduklarını çok iyi bildiğiniz pkk ilişkili "yerli" sinemacıların hegemonyasından çıkarma açısından önemli bir yapım.
190 ülkede hizmet veren bir platformda yayınlanan bu diziyi, her ülkeden 1000er kişi izlese, ben bir türk dizisi izledim ve hiç de öyle söylediğin tipte insanlar değil diyecek 189bin kişi yapar. farkındalık yaratmak açısından, başlangıç için iyi bir rakam ki çok daha fazla kişi izleyecektir diye tahmin ediyorum. daha fazla yapımın üretilmesini diliyorum.
tugay amasya'dadır. samsun'daki tabur komutanlığıdır. birinin başında tuğgeneral var, diğerinde binbaşı.
not: 331. kd
not: 331. kd
(bkz: bu da benim havaalanım hüsnü)
seda sayan yine şarkıcıdır da beyazıt öztürk ne alaka bir albüm ile.
para üstü konusundz şöyle bir tespitim var avrupa için;
akdeniz kıyısındaki ülkelerde, örneğin 16 euro tutan bir ürün için 21 euro uzattığınızda aynı bizdeki gibi para üstünü 5 euro banknot olarak veriyorlar.
ancak, görece kuzeydeki ülkelerde aynı şekilde 21 euro uzatıldığında. önce 1 euro madeni parayı iade ediyorlar ve 4 euro madeni para veriyorlar.
bir kaç ülkede yaşanmıştır.
akdeniz kıyısındaki ülkelerde, örneğin 16 euro tutan bir ürün için 21 euro uzattığınızda aynı bizdeki gibi para üstünü 5 euro banknot olarak veriyorlar.
ancak, görece kuzeydeki ülkelerde aynı şekilde 21 euro uzatıldığında. önce 1 euro madeni parayı iade ediyorlar ve 4 euro madeni para veriyorlar.
bir kaç ülkede yaşanmıştır.
ayfon iks'i ayfon iks diye telaffuz etmek şeklinde okuduğum başlık.
ege'ye cum shot olacaktır