hani o sene üniversitede hiç bir derse girmedin ya.
bütün bir yılı kantinden sohbetle, cafede batak oynayarak geçirdin ya.
hani hiç bir derse çalışmadan 5 parasız bile olsa, gerekirse yürüyerek gezmekle geçirdin ya.
ders notu alacağın parayla başka şehire gizli gizli gezmeye kaçtın ya.
heh. hepsini çok iyi yapmışsın.
yine fırsatın olursa yine yap.
çünkü bir daha asla bunları yapamayacaksın...
28.02.2019 · 28. sıra
edeb ya hu ya edeb
27.02.2019 00:12