turbanindan dolayı görüş açısı daralmış kadın sürücülerin sürdüğü suv tipi araçlar.
şimdiye kadar aldığım en kibar tepki geldi: "merhaba. bu entrynizle küfrü hakediyorsunuz lakin benlik degil. basortulu kadinlarin kullandigi araclara bakip hasedinizden catlamanizi temenni ederim. sevgiler." teşekkürler.
Sık geçen başlıklar
i thank you very many 25
ekşi profiliyerli malı docker's alabilirsiniz . ithal ürünlere göre daha uygun orta segment bir ayakkabı giymiş olursunuz.
yds de alabilirsiniz.
yabancı olarak caterpillar (stinky mesajla uyardı, cat yerli üretimmis) iyidir. diğerlerine hiç girmiyorum. maaşım yetmez.
yds de alabilirsiniz.
yabancı olarak caterpillar (stinky mesajla uyardı, cat yerli üretimmis) iyidir. diğerlerine hiç girmiyorum. maaşım yetmez.
önedit: bir daha baktim da hayatimi tam bir bilgisayar programi gibi yaşıyormuşum.
--
mantikli ise yap.
lazim ise al.
temiz ise dokun.
taze ise ye.
derdin varsa anlat.
seviyorsan goster.
biliyorsan paylas.
vaktin varsa yardim et.
yapacak birseyin yoksa muzik dinle.
--
mantikli ise yap.
lazim ise al.
temiz ise dokun.
taze ise ye.
derdin varsa anlat.
seviyorsan goster.
biliyorsan paylas.
vaktin varsa yardim et.
yapacak birseyin yoksa muzik dinle.
"çakma gasteciler diyor ki suç örgütü liderinin dediğine mi inanıyorsunuz... lan böyle pis suçları imamlar mı anlatsın? pis insanlar anlatır!!"
tam son cümlede iki eliyle kendini gösteriyor.
tam son cümlede iki eliyle kendini gösteriyor.
(bkz: sol ve sağ dışında sikimi yatırabileceğim pozisyon)
elemana bak ya, gelmiş kendi kafasında tercihlerini belirlemiş, üstüne anket başlığı açmış ,bu da yetmemiş başlığın doğası gereği ola ki biri ezogelin yazar diye de tehdit etmiş.
dürümcü gör burayı.
tanım manım yok, silin beni amk!
elemana bak ya, gelmiş kendi kafasında tercihlerini belirlemiş, üstüne anket başlığı açmış ,bu da yetmemiş başlığın doğası gereği ola ki biri ezogelin yazar diye de tehdit etmiş.
dürümcü gör burayı.
tanım manım yok, silin beni amk!
öğretmenler risk altında diye değil, öğretmenler aşılanacak ki eğitim yüz yüze yapılabilsin diye sayın amk öğretmen hater'ı.
gerekli olandır.
entry'yi yanlış yöne çekenlere:
1. öğretmen değilim.
2. öğretmen aşı olunca otomatik olarak yüz yüze eğitime geçilebilir demedim. öğretmen aşı olmadan yüz yüze eğitime geçilemez diyorum. kaç yaşına gelmiş öğretmenler var biliyor musun sayın ot beyinli? bak gör, öğretmenlerden önce imamlara aşı yapılacak, ama cemaate yapılmayacak. ona da bir kulp takar mısın rica etsem?
gerekli olandır.
entry'yi yanlış yöne çekenlere:
1. öğretmen değilim.
2. öğretmen aşı olunca otomatik olarak yüz yüze eğitime geçilebilir demedim. öğretmen aşı olmadan yüz yüze eğitime geçilemez diyorum. kaç yaşına gelmiş öğretmenler var biliyor musun sayın ot beyinli? bak gör, öğretmenlerden önce imamlara aşı yapılacak, ama cemaate yapılmayacak. ona da bir kulp takar mısın rica etsem?
avm ve berber ile kuaförlerin açılmasının pozitif etkisinin görüldüğü sonuçlar.
şimdi sırada haftasonu yasaklarının kalkması var. böylece sayı daha da düşer.
şimdi sırada haftasonu yasaklarının kalkması var. böylece sayı daha da düşer.
yanasin da size tanik oldugum bir sey anlatayim.
is geregi bir sure once van'nin ercis ilcesine gittim.
otobusle bati istikametinde donerken ercis tatvan arasinda 5-6 kisilik afgan-pakistanlilara benzeyen yaya gruplari gordum.
her grup birbirinin birkac km arkasindan yuruyordu.
boyle cok sayida gorunce tatvanda bir taksi soforune sordum.
aynen aktariyorum dediklerini ve hic yorum katmiyorum:
"bunlar sinirdan kacakcilar tarafindan vana kadar getiriliyor. oradan kayiklarla ercis ile adilcevaz arasinda bir koye birakiliyor.
onlara tatvan'a kadar kucuk gruplar halinde yurumeleri ve araclara binmemeleri tembih ediliyor.
tatvan'a kadar birkac polis ve jandarma kontrol noktasinin hemen onunden yuruyerek geciyorlar ve polis de jandarma da durdurup kimlik kontrolu yapmiyor. ama ilginctir arac ve otobusleri durdurup yolcularin kimliklerini tek tek kontrol ediyorlar. ogrendigime gore kolluk kuvvetleri bunlara bulasmak istemiyor cunku sinirdisi surecinin hepsinde onlari yakalayan karakol sorumlu oluyor. onlar da bulasmiyor."
ben de dogal olarak baska bir gozlemimi sordum. neden tatvan kavsagindan sonra gorulmuyor bunlar diye.
o da
"cunku tatvanda multeci kampi var ve bunlar oraya basvurup kimlik aliyorlar ve o kimlikle turkiyenin heryerine gidebiliyorlar " dedi.
peki dedim siz taksilere para odeyip daha rahat gidemezler mi tatvan'a sonucta ticarisiniz?
o da
"bu yol uzerinde bir motosiklete bile binse tasita bindiginden tasit sahibi insan kacakciligindan yargilanip ceza aliyor. o yuzden kisin ortasinda kurtlara falanca yerde 3 kisi yem olup oldugunde bile ne onlar araca biniyor ne de kimse onlara yardim etmeye cesaret ediyor." dedi.
durum boyle iste arkadaslar. aylardir ekside goruyorum ozellikle metropollerdeki afgan multeci oraninin artisi ile ilgili entryleri. meger sebep buymus.
mesajlar uzerine ekleme:
1. goc idaresinde calistigini iddia eden bir yazar kaynaksiz mesnetsiz bilgi paylaşamayacagimi yazdi. gozlerimle gordum yuruyerek yolun 50-60 metre acigindan yuruyen gruplari. arti tatvan ercis arasinda gidip gelen taksici bunlari acikladi bana. yorum katmadim.
2. bolgede yasadigini soyleyen bir yazar yazdiklarimi dogruladi ve kolluk kuvvetlerinin de bolge halkinin da bu gocu bildiklerini ve hicbir sey yapmadiklarini soyledi.
3. bir yazara gore internette bu grup grup gocun videolari da varmis.
4. birinden gelen mesaja gore goc idaresinden aldigi kimlikle sadece kimlikte gonderildigi ilde yasayabilir. o ilin disina cikamazmis.
is geregi bir sure once van'nin ercis ilcesine gittim.
otobusle bati istikametinde donerken ercis tatvan arasinda 5-6 kisilik afgan-pakistanlilara benzeyen yaya gruplari gordum.
her grup birbirinin birkac km arkasindan yuruyordu.
boyle cok sayida gorunce tatvanda bir taksi soforune sordum.
aynen aktariyorum dediklerini ve hic yorum katmiyorum:
"bunlar sinirdan kacakcilar tarafindan vana kadar getiriliyor. oradan kayiklarla ercis ile adilcevaz arasinda bir koye birakiliyor.
onlara tatvan'a kadar kucuk gruplar halinde yurumeleri ve araclara binmemeleri tembih ediliyor.
tatvan'a kadar birkac polis ve jandarma kontrol noktasinin hemen onunden yuruyerek geciyorlar ve polis de jandarma da durdurup kimlik kontrolu yapmiyor. ama ilginctir arac ve otobusleri durdurup yolcularin kimliklerini tek tek kontrol ediyorlar. ogrendigime gore kolluk kuvvetleri bunlara bulasmak istemiyor cunku sinirdisi surecinin hepsinde onlari yakalayan karakol sorumlu oluyor. onlar da bulasmiyor."
ben de dogal olarak baska bir gozlemimi sordum. neden tatvan kavsagindan sonra gorulmuyor bunlar diye.
o da
"cunku tatvanda multeci kampi var ve bunlar oraya basvurup kimlik aliyorlar ve o kimlikle turkiyenin heryerine gidebiliyorlar " dedi.
peki dedim siz taksilere para odeyip daha rahat gidemezler mi tatvan'a sonucta ticarisiniz?
o da
"bu yol uzerinde bir motosiklete bile binse tasita bindiginden tasit sahibi insan kacakciligindan yargilanip ceza aliyor. o yuzden kisin ortasinda kurtlara falanca yerde 3 kisi yem olup oldugunde bile ne onlar araca biniyor ne de kimse onlara yardim etmeye cesaret ediyor." dedi.
durum boyle iste arkadaslar. aylardir ekside goruyorum ozellikle metropollerdeki afgan multeci oraninin artisi ile ilgili entryleri. meger sebep buymus.
mesajlar uzerine ekleme:
1. goc idaresinde calistigini iddia eden bir yazar kaynaksiz mesnetsiz bilgi paylaşamayacagimi yazdi. gozlerimle gordum yuruyerek yolun 50-60 metre acigindan yuruyen gruplari. arti tatvan ercis arasinda gidip gelen taksici bunlari acikladi bana. yorum katmadim.
2. bolgede yasadigini soyleyen bir yazar yazdiklarimi dogruladi ve kolluk kuvvetlerinin de bolge halkinin da bu gocu bildiklerini ve hicbir sey yapmadiklarini soyledi.
3. bir yazara gore internette bu grup grup gocun videolari da varmis.
4. birinden gelen mesaja gore goc idaresinden aldigi kimlikle sadece kimlikte gonderildigi ilde yasayabilir. o ilin disina cikamazmis.
hata etmistir.
bunu yaparak isledigi sucun kamerayla kaydedilmesine sebep olmustur.
halbuki aracin yanindan gecerken caktirmadan boydan boya anahtarla cizseydi cok daha guzel bir cezalandirma olacakti.
ama tavsiye etmiyorum cunku suc.
bunu yaparak isledigi sucun kamerayla kaydedilmesine sebep olmustur.
halbuki aracin yanindan gecerken caktirmadan boydan boya anahtarla cizseydi cok daha guzel bir cezalandirma olacakti.
ama tavsiye etmiyorum cunku suc.
el cevap:
1. turk ordusu komple girip isgalci durumuna dusmek veya cok sayida sehitle tepki cekmekten kaciniyor.
2. dogru tespit. yanlis degilsem sirf ordu ilerlesin diye yol kopru yapan bir sinif oluyor orduda *. var olan yollari kullanmak tehlikeli. pusuya acik.
3. bombardiman yuksek irtifadan yapiliyor cunku abd ypglilere karadan havaya fuze verdi. (manpad?)
1. turk ordusu komple girip isgalci durumuna dusmek veya cok sayida sehitle tepki cekmekten kaciniyor.
2. dogru tespit. yanlis degilsem sirf ordu ilerlesin diye yol kopru yapan bir sinif oluyor orduda *. var olan yollari kullanmak tehlikeli. pusuya acik.
3. bombardiman yuksek irtifadan yapiliyor cunku abd ypglilere karadan havaya fuze verdi. (manpad?)
memedealibey'in tam bir arı olduğunu gösteriyor. sokup sokup kaçıyor.
bu millete onun gibi sikiciler lazım ki zaten memleketin hali bunu doğruluyor.
bu millete onun gibi sikiciler lazım ki zaten memleketin hali bunu doğruluyor.
eksisozluk'un iyice taziye evine dondugunu de gosteren uzucu olay.
adamlar bildigin sirf "allah rahmet eylesin" diye entry girmeye basladi boyle basliklarda.
tamam uzuluyorsunuz anladik da buraya facebook vefat anonsu postunun altina yazar gibi allah rahmet eylesin yazmak da iyice formati opmek olmuyor mu?
adamlar bildigin sirf "allah rahmet eylesin" diye entry girmeye basladi boyle basliklarda.
tamam uzuluyorsunuz anladik da buraya facebook vefat anonsu postunun altina yazar gibi allah rahmet eylesin yazmak da iyice formati opmek olmuyor mu?
32 yaşındayım bana gidiyor. o yüzden çok götten uydurmalı bir ergen sıçmığı deyip geçiyorum.
o lotr ki 10 defa tüm seriyi baştan sona izledim.
o lotr ki yemek yerken izleyecek bir şey bulamazsam açıp tatlı niyetine izliyorum.
o lotr ki 10 defa tüm seriyi baştan sona izledim.
o lotr ki yemek yerken izleyecek bir şey bulamazsam açıp tatlı niyetine izliyorum.
e biz de yıllarca aynı şeyi söyledik?
sırf hristiyanlıkta paskaly, şükran günü, noel var diye kandil, kutlu doğum haftası gibi bir sürü sonradan yaratılan yamalarla islam kirletilmiştir dedik.
islamda böyle kutlamalar caiz değildir dedik.
ama dinsiz dediler.
sırf hristiyanlıkta paskaly, şükran günü, noel var diye kandil, kutlu doğum haftası gibi bir sürü sonradan yaratılan yamalarla islam kirletilmiştir dedik.
islamda böyle kutlamalar caiz değildir dedik.
ama dinsiz dediler.
(bkz: referandumda evet cikmazsa ic savasa hazirlanin)
akp buyukleri planladiklarini kendileri soylemezler teskilattakilere soyletirler mesaji verir sonra postalarlar. ama mesaj verilmistir bir kere. insanlar tehdit edilmistir.
nasil ki dolar kuru yukselmesin diye merkez bankasinda neredeyse rezerv kalmadi, nasil ki turkiye varliklari takip edilemeyen fona devredildi, iste oyle bomba da patlatilmiyor.
nasil ki 7 haziran seciminden once kurt siyasi mitinglerinde isid'in bomba patlatarak bir takim kirli masalari tetikleyerek secimden sonra pkkya ve iside turkiyenin her yerinde bomba patlatildi, bu referandumdan sonra da istediklerini almazlarsa aynisini yapacaklarina dair zerre suphem yok.
sonra bakin evet cikmadi diye kaos olustu diyerek secimi tekrarlatir ve evet cikana kadar bu devam eder.
https://www.google.com.tr/…savasa-hazirlanin,389079
akp buyukleri planladiklarini kendileri soylemezler teskilattakilere soyletirler mesaji verir sonra postalarlar. ama mesaj verilmistir bir kere. insanlar tehdit edilmistir.
nasil ki dolar kuru yukselmesin diye merkez bankasinda neredeyse rezerv kalmadi, nasil ki turkiye varliklari takip edilemeyen fona devredildi, iste oyle bomba da patlatilmiyor.
nasil ki 7 haziran seciminden once kurt siyasi mitinglerinde isid'in bomba patlatarak bir takim kirli masalari tetikleyerek secimden sonra pkkya ve iside turkiyenin her yerinde bomba patlatildi, bu referandumdan sonra da istediklerini almazlarsa aynisini yapacaklarina dair zerre suphem yok.
sonra bakin evet cikmadi diye kaos olustu diyerek secimi tekrarlatir ve evet cikana kadar bu devam eder.
https://www.google.com.tr/…savasa-hazirlanin,389079
benzeri türkiye'de zaten oldu.
sümeyye hanım onbinlerce liralık maaşla danışman, damat berat paşa bakan, şehzade bilal de zorunlu bağış derneğinin başkanı oldu.
böyle güzel icraatler artsın diye referandumda oyum evet.
edit: imla
edit2: kul hazretlerinin zoruna gitti. özür dilerim senden. ama ikimizde en nihayetin de padişahımızın kulu değilmiyiz? herkez gibi güçlü türkiye için sende varmısın kul hazretleri kardeşim?
sümeyye hanım onbinlerce liralık maaşla danışman, damat berat paşa bakan, şehzade bilal de zorunlu bağış derneğinin başkanı oldu.
böyle güzel icraatler artsın diye referandumda oyum evet.
edit: imla
edit2: kul hazretlerinin zoruna gitti. özür dilerim senden. ama ikimizde en nihayetin de padişahımızın kulu değilmiyiz? herkez gibi güçlü türkiye için sende varmısın kul hazretleri kardeşim?
karakter sınırına takılan asıl hali şöyle: tüik'in gıda ürünlerinin enflasyon sepetindeki oranını düşürmesi olacaktı.
ekonominin çok iyi olduğunu vurgulayalım önce. tabii ki yalan değil. norveç'in ekonomisi çok iyi değil mi? eee
arkadaşlar baktılar enflasyon çok çıkacak zira doların yükselişi ithal gıda artı yakıta ve oradan yerli gıdaya da zam olarak yansıdı ve daha da yansıyacak.
e baktılar enflasyon da uçacak. o zaman tuik uzmanları neyi çare olarak gördüler?
tüfe için sepette %23.68 olan gıda ağırlığını * %21.7 ye
üfe için sepette %20.40 olan gıda ağırlığını * da %18 e düşürdüler.
bakın, ne kolay, artık enflasyon da düşer ve ekonomimiz "süper" olur.
make türkiye great again tüik!
edit: kaynak neydi kaynak emekti.
ekonominin çok iyi olduğunu vurgulayalım önce. tabii ki yalan değil. norveç'in ekonomisi çok iyi değil mi? eee
arkadaşlar baktılar enflasyon çok çıkacak zira doların yükselişi ithal gıda artı yakıta ve oradan yerli gıdaya da zam olarak yansıdı ve daha da yansıyacak.
e baktılar enflasyon da uçacak. o zaman tuik uzmanları neyi çare olarak gördüler?
tüfe için sepette %23.68 olan gıda ağırlığını * %21.7 ye
üfe için sepette %20.40 olan gıda ağırlığını * da %18 e düşürdüler.
bakın, ne kolay, artık enflasyon da düşer ve ekonomimiz "süper" olur.
make türkiye great again tüik!
edit: kaynak neydi kaynak emekti.
ekşi dil kurumu * gururla sunar:
muhalif savaşçı: ösolu kafa kesen teröristler
operasyon: teröristlerin yağma saldırısı
rejimin kuşatması: birleşmiş milletler nezdinde yasal zemini olan bir iktidarın kendi şehrini teröristlerden kurtarmak için bulundurduğu güvenlik güçleri. hani tsk'nın güneydoğu şehirlerinde bulundurduğu güçler var ya onlar gibi aynı.
muhalif birlikler: muhalif orospu çocuğu kafa kesen sünni teröristler
esed: resmi devletin resmi başkanı, doktor beşar esad
fetih ordusu: kafa kesen sünni terörist ordusu
senin ben kullandığın ikiyüzlü dilini sikeyim.
eğer sen aynı kelimeleri pkk için de kullanamıyorsan öso için de kullanamazsın zira pkk bizim için neyse öso da suriyeliler için odur.
muhalif savaşçı: ösolu kafa kesen teröristler
operasyon: teröristlerin yağma saldırısı
rejimin kuşatması: birleşmiş milletler nezdinde yasal zemini olan bir iktidarın kendi şehrini teröristlerden kurtarmak için bulundurduğu güvenlik güçleri. hani tsk'nın güneydoğu şehirlerinde bulundurduğu güçler var ya onlar gibi aynı.
muhalif birlikler: muhalif orospu çocuğu kafa kesen sünni teröristler
esed: resmi devletin resmi başkanı, doktor beşar esad
fetih ordusu: kafa kesen sünni terörist ordusu
senin ben kullandığın ikiyüzlü dilini sikeyim.
eğer sen aynı kelimeleri pkk için de kullanamıyorsan öso için de kullanamazsın zira pkk bizim için neyse öso da suriyeliler için odur.
"sen halkinin parasiyla 1000 odali genis saraylarda oturursun ama biz seni kibrit kutusu kadar bir odada koseye sikistirir ustune bir de kredi notunu dusurur elaleme rezil ederiz" anlamina gelen gorusme.
uzun süredir ekşi sözlükte yazmıyordum ama bir kürt olarak bu güzel haberi aldıktan sonra mutluluğumu dile getirmeden edemezdim.
inşallah kürtlerin ve türklerin barışına göz koyan senin gibi diğer terörist orospu çocukları ve sizin gibi teröristleri kullanarak oy devşirmeye çalışan, sereften yoksun, türk ve kürt siyasetçilerin de sonu böyle olur.
ohhhh, içimin yağları eridi.
edit: imla
inşallah kürtlerin ve türklerin barışına göz koyan senin gibi diğer terörist orospu çocukları ve sizin gibi teröristleri kullanarak oy devşirmeye çalışan, sereften yoksun, türk ve kürt siyasetçilerin de sonu böyle olur.
ohhhh, içimin yağları eridi.
edit: imla