sivil, çoluk çocuk, hastane, okul demeden bombalamayı taktik sanan dangalağın açıklaması .
türk ordusu bilmiyor mu 1 hafta bombalayıp afrin’i dümdüz edip sonra zafer kazanan komutan edasıyla şehire girmeyi?
hayır herkesi salak sanmaları ayrı bir dangalaklık.
ha bu arada bir rehine olayında içeriye gazı sıkıp eylemciler dahil onlarca rehineyi de öldüren ve operasyonu da böyle yöneten bir rusya’dan bahsediyoruz gel de gülme asgaafagags
28.01.2018 · 8. sıra
alebahad
27.01.2018 00:06 ~ 00:13