Sık geçen başlıklar

türk ordusunun muharebe kabiliyeti düşük 2

ekşi'de gör
sivil, çoluk çocuk, hastane, okul demeden bombalamayı taktik sanan dangalağın açıklaması .
türk ordusu bilmiyor mu 1 hafta bombalayıp afrin’i dümdüz edip sonra zafer kazanan komutan edasıyla şehire girmeyi?
hayır herkesi salak sanmaları ayrı bir dangalaklık.
ha bu arada bir rehine olayında içeriye gazı sıkıp eylemciler dahil onlarca rehineyi de öldüren ve operasyonu da böyle yöneten bir rusya’dan bahsediyoruz gel de gülme asgaafagags
el cevap:
1. turk ordusu komple girip isgalci durumuna dusmek veya cok sayida sehitle tepki cekmekten kaciniyor.
2. dogru tespit. yanlis degilsem sirf ordu ilerlesin diye yol kopru yapan bir sinif oluyor orduda *. var olan yollari kullanmak tehlikeli. pusuya acik.
3. bombardiman yuksek irtifadan yapiliyor cunku abd ypglilere karadan havaya fuze verdi. (manpad?)