karakter sınırına takılan asıl hali şöyle: tüik'in gıda ürünlerinin enflasyon sepetindeki oranını düşürmesi olacaktı.
ekonominin çok iyi olduğunu vurgulayalım önce. tabii ki yalan değil. norveç'in ekonomisi çok iyi değil mi? eee
arkadaşlar baktılar enflasyon çok çıkacak zira doların yükselişi ithal gıda artı yakıta ve oradan yerli gıdaya da zam olarak yansıdı ve daha da yansıyacak.
e baktılar enflasyon da uçacak. o zaman tuik uzmanları neyi çare olarak gördüler?
tüfe için sepette %23.68 olan gıda ağırlığını * %21.7 ye
üfe için sepette %20.40 olan gıda ağırlığını * da %18 e düşürdüler.
bakın, ne kolay, artık enflasyon da düşer ve ekonomimiz "süper" olur.
make türkiye great again tüik!
edit: kaynak neydi kaynak emekti.
26.01.2017 · 39. sıra
i thank you very many
25.01.2017 11:58 ~ 20:53