Sık geçen başlıklar

yazarların en güzel geçen senesi 2

ekşi'de gör
2004'ün eylülünden 2005'in haziranına kadar olan zaman dilimi.
hayatımın en güzel zamanıydı, biliyordum. koskoca ömürde güzel ve mutlu geçen zamanın azıcık, kısacık, ufacık olması ne acı değil mi?
1996... ilkokul bitmiş, anadolu lisesini kazanmışım, hazırlık sınıfında hayvan gibi bir ingilizce aldıktan sonra 6. sınıf olmuşum. dersler müko... irem'le sıra arkadaşıyız... okula otobüsle gidiyorum, akşam okul çıkışında irem kendi servisine binmiyor, her gün onu evine bırakana kadar 3-4 km birlikte yürüyoruz. ergenlik keşiflerimizi konuşuyoruz utana sıkıla :)) sonra onu eve bırakıp otobüsle kendi evime gidiyorum. otobüs boşsa bile oturmuyorum, camı acıp karsisinda ayakta bekliyorum. yaz döneminde çıkan parçalar ülke tarihinin gelmiş geçmiş en güzel şarkıları zaten... walkman'den dinliyorum... mahallenin taso - şile - misket kralıyım... bisikletim mavi pinokyo...