Sık geçen başlıklar

ndombele'ye hamburger gönderen fb kongre üyesi 2

ekşi'de gör
fenerbahçeli olarak söylüyorum çok gereksiz ve saçma bir hareket. onu da geçtim bu tarz olaylar rakibi motive eder. mesela ben o futbolcunun yerinde olsam o sipariş paketinin fotoğrafını alırım. soyunma odasına, evime, mutfağıma vs her yere yapıştırır ve fenerbahçe derbisi için gün sayarım.
futbol acayip bir olay. einstein'i bile bir gerizekaliya donusturme potansiyeli var.