Sık geçen başlıklar

40 yaşına gelmiş çocuksuz insan 5

ekşi'de gör
bu kişi benim ve bu kararımdan ötürü hiç bir tereddütüm yok

dandik soyumum ve soyadımın devamını zerre istemiyorum, evlendim ama bunu üremek için yapmadım

kendimi ve türdeşlerimi zerre önemli görmüyorum, aksine bencilliğimize hapsolmuş toz taneleri olduğumuzu düşünüyorum

kendimi mutlu etmek veya hayattaki eksikliklerimi,bencilliğimi,yalnızlığımı tatmin için üremeye ihtiyaç duymuyorum

dünyaya hasbel kader gelmiş bir canlıyım, o şekilde de yok olacağım
+2, ben ve bey

olmuyor falan değil, istemedik. neden istemedik? sizi hiiiiiiç ilgilendirmez. şimdi s*ktirin gidin, dedikoducu işsizler sizi.
hayvan gibi dürtülerine hakim olamayıp üreyenlerce linç edilen insanlardır. evladım adamın parası yoktur, imkanı yoktur, sağlık sorunu vardır, ne bileyim denk gelmemiştir hayatını birleştirecek birisi, evlendiği kadında sağlık problemi vardır, çocuğu olmuyordur, borçları çoktur...

bir gelecek bırakamayacağı bir can dünyaya getirmek istemiyordur. ulan hepiniz çocuğunuza iyi bir hayat vereceğinizden emin misiniz? o çocuklar büyüdüğünde iş aradığında, üç kuruş için sabahın beşinde metrobüs beklediğinde göreceğim sizi. evlatlarınız sizi nasıl anacak bekleyin bakalım.

yemin ediyorum maymundan hallice yorumlar baştan aşağı hayvansal dürtü