“beşiktaş şampiyon olsun, maç kazansın, kupa kaldırsın diye tutulmaz. beşiktaşlılık bir değerler manzumesidir.'' demişti rahmetli seba. beşiktaş benim için büyük bir futbol kulübünün yanı sıra bir kültürü temsil etmektedir. renklerine, semtine, stadına gönül vermiş bulunmaktayım. bu sebepten dolayı:
hiç ayrılmadık ki seninle
sevenler ayrılır mı söyle
kalbimiz toprak olsa bile
ömür biter bu sevda bitmez
08.11.2023 · 38. sıra
once upon a time in barcelona
07.11.2023 09:01 ~ 09:02