Sık geçen başlıklar

camı açıp yorganla uyumak 1

ekşi'de gör
en sevdiğim şeydir sanırım. oda içerisinde hava sirkülasyonu şart. sabah daha dinç uyanacağınız bazı bilimsel araştırmalarda kesinlikle vardır ama gösteremem ve lütfen camınızı hafiften açarak uyuyun. zaten en soğuk havada dahi bir taraftan buz gibi havayı hissederken bir yandan sıcacık yorgana sarılmak terapi etkisinde.