kendi evinde ermenistana yeniliyorsanız topunuzun anasını avradını sikeyim, ruhsuz yüzsüz orospu evlatları, siktirin gidin.
Sık geçen başlıklar
Debe Arşivi
kazazedeyi yerinden kaldırmaktan tut kamyon şoförüne saldırmalarına kadar cehaletin resmi olan video. işte cehalet budur. faydalı olacağım derken zarar verir ve zararsız ya da faydalı olanı yok eder.
edit: have you no sense of decency nickli yazar tarafından aldığım, feodal bir köle zihniyetine sahip olduğuma dair ithamlarla dolu mesajda dikkate değer bir detay vardı. kendisi "hız sınırının 50 üzerinde olduğu her yerde bu yolları o hız sınırına uygun hale getirmeyen akan vergi musluklarını cebine dolduran hırsızlar suçlu" diye bir ibare eklemiş mesaja. bu söylediğinde haklıysa elbette bu yöndeki eksiklik de sorumlulardan biridir.
edit: have you no sense of decency nickli yazar tarafından aldığım, feodal bir köle zihniyetine sahip olduğuma dair ithamlarla dolu mesajda dikkate değer bir detay vardı. kendisi "hız sınırının 50 üzerinde olduğu her yerde bu yolları o hız sınırına uygun hale getirmeyen akan vergi musluklarını cebine dolduran hırsızlar suçlu" diye bir ibare eklemiş mesaja. bu söylediğinde haklıysa elbette bu yöndeki eksiklik de sorumlulardan biridir.
o katil piçi bu ülkeye alan bu cinayetin azmettiricisidir.
twitter'da yazdığımı burada da yazayım. bu toplum hasta ve daha da fenası sapık. on binlerce insanın beğendiği bu videodakine benzer muhabbetleri 2000'li yılların başında kocaeli anadolu lisesi bebeleri olarak kendi aramızda yapardık ve orta kısım bitip liseye geçtiğimizde yine aynı muhabbetleri aşağı ve bayağı insan, yanlış anlaşılmasın, köylü keko muhabbeti olarak görürdük.
o zamanlar insan ilişkilerinin her birinin eşsiz ve biricik olduğunu, böyle teknik taktik işlerle ancak dışlanacak kadar söbe tiplerin yapacağını öğrenmek için 16 17 yaşına gelmek yeterli oluyordu. şimdiyse dedim ya on binlerce beğeni var. kendi tweet listemdeki kerli ferli adamlar "doğru" diyorlar. "doğru" dedikleri şeylerden biri şu "o size çok sürede cevap mesajı attıysa sakın geç saat de olsa cevap vermeyin çünkü erkekler için önemli olan cevap vermenizdir. istediğinizi yapana kadar konuşmayın" falan. bak "oh çok doğru" dedikleri öneriler bunlar.
çok da uzatmayayım. bu toplum gerçekten olabilecek her sahada bitmiş, tükenmiş, sevgilisiyle ilişkisini bile yüzüne boya sürerken çocukca konuşan birinin sözlerine göre belirliyor ki o da yanlış. orada anlattığı şekilde takılan bir kadın benimle pişti masasına bile oturamaz hatta açık söylüyorum kırmamak için yüzüne bir şey demem ama arkasından çok taşak geçerim.
ama işte heyhat biz azınlığın azınlığının azınlığının azınlığı insanlarız ve asla çoğunluk olamayacağız. bir kızdan hoşlansak bile böyle embesilce şeylerle zehirlendiği için bir şey yaşayamayacağız.
yine de şu tavsiyeyi vermek isterim. her ilişki kar tanesi gibi eşsiz, biriciktir ve sadece kendisine ait bir dinamik taşır. eğer akıllı bir insansanız kimseden mevcut ve potansiyel ilişkilerinize dair yönlendirici tavsiye almazsınız. burada bile mesela "aldatma" başlığında herkes bir şey diyor ve iki insan arasındaki ilişkinin 50.000 farklı kombinasyonu olabilecekken insanlar gidip entryler arasında akıl arıyor.
çok zor ya. allah akıl fikir şuur beyin kültür versin abim, ne diyeyim. cidden on binlerce insan şu -bakın bir kısmı değil tümü- baştan aşağı saçmalıklara inanıyor ve dünyanın en kolay şeyi insan ilişkisini bile karmakarışık bir depresyon şiddet ve zırıltı yumağına dönüştürüyor.
edit: onu da baskasindan calmis be abi. beeh ya...
o zamanlar insan ilişkilerinin her birinin eşsiz ve biricik olduğunu, böyle teknik taktik işlerle ancak dışlanacak kadar söbe tiplerin yapacağını öğrenmek için 16 17 yaşına gelmek yeterli oluyordu. şimdiyse dedim ya on binlerce beğeni var. kendi tweet listemdeki kerli ferli adamlar "doğru" diyorlar. "doğru" dedikleri şeylerden biri şu "o size çok sürede cevap mesajı attıysa sakın geç saat de olsa cevap vermeyin çünkü erkekler için önemli olan cevap vermenizdir. istediğinizi yapana kadar konuşmayın" falan. bak "oh çok doğru" dedikleri öneriler bunlar.
çok da uzatmayayım. bu toplum gerçekten olabilecek her sahada bitmiş, tükenmiş, sevgilisiyle ilişkisini bile yüzüne boya sürerken çocukca konuşan birinin sözlerine göre belirliyor ki o da yanlış. orada anlattığı şekilde takılan bir kadın benimle pişti masasına bile oturamaz hatta açık söylüyorum kırmamak için yüzüne bir şey demem ama arkasından çok taşak geçerim.
ama işte heyhat biz azınlığın azınlığının azınlığının azınlığı insanlarız ve asla çoğunluk olamayacağız. bir kızdan hoşlansak bile böyle embesilce şeylerle zehirlendiği için bir şey yaşayamayacağız.
yine de şu tavsiyeyi vermek isterim. her ilişki kar tanesi gibi eşsiz, biriciktir ve sadece kendisine ait bir dinamik taşır. eğer akıllı bir insansanız kimseden mevcut ve potansiyel ilişkilerinize dair yönlendirici tavsiye almazsınız. burada bile mesela "aldatma" başlığında herkes bir şey diyor ve iki insan arasındaki ilişkinin 50.000 farklı kombinasyonu olabilecekken insanlar gidip entryler arasında akıl arıyor.
çok zor ya. allah akıl fikir şuur beyin kültür versin abim, ne diyeyim. cidden on binlerce insan şu -bakın bir kısmı değil tümü- baştan aşağı saçmalıklara inanıyor ve dünyanın en kolay şeyi insan ilişkisini bile karmakarışık bir depresyon şiddet ve zırıltı yumağına dönüştürüyor.
edit: onu da baskasindan calmis be abi. beeh ya...
içeriğine tam bakamadan bizim ufaklığın tutturmasıyla a101'den aldığım kitaptır. içeriği tam olarak görsellerde paylaştığım gibi rahatsız edici çizimler ve cümlelerle dolu.
görsel
görsel
görsel
abarttığımı düşünüyordum ancak gelen tepkilere bakınca durumun vahametini daha iyi anladım. çocuk kitabında erasmusla gelen yamyam gibi karakterin ne işi var? karınca yiyen bir çocuğun kitapta olması örnek teşkil ederek çocuklarda da aynı davranışın görülmesini tetiklemeyecek mi? hadi biz kitabın ismine aldanıp belki yeme içme alışkanlığı düzelir diye, kitapta gördüklerini yemek ister diye kitabı aldık. kardeşinin külodunu yemek nedir? biz tüketici olarak dikkat etmedik bakmadan aldık. sen kurumsal marketler zinciri olarak hiç mi bakmadın bu kitaba?
kitabın devamında çocuk osurarak uzaya çıkıyor, annesi 80 sene ceza veriyor falan. telif hakkı nedeniyle tabi tümünü çekip koyamıyorum ancak evlere şenlik bir kitap yani. ayrıca kitap neredeyse tüm e-ticaret sitelerinde ve büyük kırtasiyelerde de satılıyor.
edit: başlık bazı haber sitelerinde yayınlandı.
https://www.yasamgazetesi.com.tr/…-seyi-yiyen-cocuk
https://halktv.com.tr/…onelik-skandal-kitap-768679h
https://www.webtekno.com/…cocuk-kitabi-h137151.html
https://www.sondakika.com/…en-cocuk-kitab-16311606/
ürünün a101 linki;
https://www.a101.com.tr/…cuk-resimli-hikaye-kitabi/
görsel
görsel
görsel
görsel
abarttığımı düşünüyordum ancak gelen tepkilere bakınca durumun vahametini daha iyi anladım. çocuk kitabında erasmusla gelen yamyam gibi karakterin ne işi var? karınca yiyen bir çocuğun kitapta olması örnek teşkil ederek çocuklarda da aynı davranışın görülmesini tetiklemeyecek mi? hadi biz kitabın ismine aldanıp belki yeme içme alışkanlığı düzelir diye, kitapta gördüklerini yemek ister diye kitabı aldık. kardeşinin külodunu yemek nedir? biz tüketici olarak dikkat etmedik bakmadan aldık. sen kurumsal marketler zinciri olarak hiç mi bakmadın bu kitaba?
kitabın devamında çocuk osurarak uzaya çıkıyor, annesi 80 sene ceza veriyor falan. telif hakkı nedeniyle tabi tümünü çekip koyamıyorum ancak evlere şenlik bir kitap yani. ayrıca kitap neredeyse tüm e-ticaret sitelerinde ve büyük kırtasiyelerde de satılıyor.
edit: başlık bazı haber sitelerinde yayınlandı.
https://www.yasamgazetesi.com.tr/…-seyi-yiyen-cocuk
https://halktv.com.tr/…onelik-skandal-kitap-768679h
https://www.webtekno.com/…cocuk-kitabi-h137151.html
https://www.sondakika.com/…en-cocuk-kitab-16311606/
ürünün a101 linki;
https://www.a101.com.tr/…cuk-resimli-hikaye-kitabi/
görsel
bakın sevgili arkadaslar.
bu ülkede bursa'nın, antalya'nın, eskişehir, konya'nın, diyarbakir'ın ve daha adını anımsamadığım birçok stadyumun ismi atatürk idi.
toki sayesinde tamamı yenilendi ve hiçbirine ataturk ismi verilmedi.
sebebi ise ataturk adinin unutturulma cabası.
ayrica izmir ataturk stadyumu kaderine terkedildi, istanbul ataturk havalimani kapatildi.
tum bunlarin hepsi ulu onderi unutturma, hafizalardan silme cabasi.
su konjonkturde fenerbahce'nin bu karari alma cesaretini takdirle karsiliyorum.
bu ülkede bursa'nın, antalya'nın, eskişehir, konya'nın, diyarbakir'ın ve daha adını anımsamadığım birçok stadyumun ismi atatürk idi.
toki sayesinde tamamı yenilendi ve hiçbirine ataturk ismi verilmedi.
sebebi ise ataturk adinin unutturulma cabası.
ayrica izmir ataturk stadyumu kaderine terkedildi, istanbul ataturk havalimani kapatildi.
tum bunlarin hepsi ulu onderi unutturma, hafizalardan silme cabasi.
su konjonkturde fenerbahce'nin bu karari alma cesaretini takdirle karsiliyorum.
1 sene boyunca alexis sanchez ile oynayıp ondan sadece bıyık modelini alabilen şut becerisi düşük bile olmayan kanat oyuncusu.
bir kemalist ve ateist olmama rağmen desteklemediğim için aktroll olmakla suçlandığım adamın türk ordusu ile ilgili iğrenç açıklamalarından bir digeri.
ekşide fetö'ye laf ettik diye de aktroll iftirasına maruz kaldım.
ekşide pkk'ya laf ettim diye de aktroll iftirasına maruz kaldım.
ekşide atatürkçü oldum diye de aktrol iftirasına maruz kaldım.
ekşide yunanistan ve rum kesimine karşı türkiye'yi savundum diye de aktroll iftirasına maruz kaldım.
ekşide türkiye ve türklerden ölesiye nefret etmediğim için de aktroll iftirasina maruz kaldım.
o zaman yine açık açık yazalım bu sahtekarlara, iftiracılara. bir kemalist ve ateist olarak sizin partinize oy veren tek bir atatürkçü, tek bir türk, tek bir vicdanlı insan kalmayana kadar mücadele edeceğim, elimden ne geliyorsa yapacağım. sizin gerçek yüzünüzü herkese tekrar tekrar göstereceğim.
hadi şimdi atatükçülere, vatanseverlere iğrenç iftiralarınızı atmaya devam edebilirsiniz. sizden tiksinmeyen, sizin gibi olsun.
ekşide fetö'ye laf ettik diye de aktroll iftirasına maruz kaldım.
ekşide pkk'ya laf ettim diye de aktroll iftirasına maruz kaldım.
ekşide atatürkçü oldum diye de aktrol iftirasına maruz kaldım.
ekşide yunanistan ve rum kesimine karşı türkiye'yi savundum diye de aktroll iftirasına maruz kaldım.
ekşide türkiye ve türklerden ölesiye nefret etmediğim için de aktroll iftirasina maruz kaldım.
o zaman yine açık açık yazalım bu sahtekarlara, iftiracılara. bir kemalist ve ateist olarak sizin partinize oy veren tek bir atatürkçü, tek bir türk, tek bir vicdanlı insan kalmayana kadar mücadele edeceğim, elimden ne geliyorsa yapacağım. sizin gerçek yüzünüzü herkese tekrar tekrar göstereceğim.
hadi şimdi atatükçülere, vatanseverlere iğrenç iftiralarınızı atmaya devam edebilirsiniz. sizden tiksinmeyen, sizin gibi olsun.
yirmi senedir arabam var ancak son dört ayım arabasız geçti. durum şu. toplu taşımanın yaygın olduğu her yerde yaya olmak kazanır. buna istanbul da dahil. ancak araba gerçekten bir keyif, kıçının sürekli yer görüyor olması, araç sürmenin hazzı, kontrolün sende olması filan gerçekten güzel. şu anki fikrim şu, arabam yine olsun ama öyle zırt pırt binmeyeyim, yakın mesafelerde ya yürüyeyim ya da otobüs metro artık neyse.
daniele santarelli
hali hazırda akp'li olduğu belli olan insanları, akp'yi yıkmak için milletvekili adayı yapan kılıçdaroğlu zekasının eseridir.
umarım haber doğru değildir; doğru ise de şaşırtıcı değildir.
edit: haber doğru değilmiş. umarım ilerde de gerçekleşmez.
umarım haber doğru değildir; doğru ise de şaşırtıcı değildir.
edit: haber doğru değilmiş. umarım ilerde de gerçekleşmez.
burda esas merak ettiğim konu 400 bin lira kira verebilecek insanın nasıl bir kazancı olduğudur. vay arkadaş ne hayatlar var.
erdoğan seçim gecesi hasta haline rağmen istanbul ankara arasında mekik dokurken, ekrem başkan kılıçdaroğlu'na seçmeni konsolide edelim, moral verelim. neden konuşmuyoruz deyince kendisine bardak fırlatıp " işine bak" diyen önder mi olur?
gelen talimat üzerine seçmenini parti binasının önüne çağırması engellenen kılıçdaroğlu ajanı mı bilge?
konuşsana erdem yüreğin yiyorsa bunları
gelen talimat üzerine seçmenini parti binasının önüne çağırması engellenen kılıçdaroğlu ajanı mı bilge?
konuşsana erdem yüreğin yiyorsa bunları
yarın itibariyle benim bu. okullar açılacağı için yaz kalabalığı gider, türkiye cennet vadan diye dolaşan bmw merso alamancı tayfa "kurulu düzen"lerine doğru yol alır. bize de sakin koylar, sıcak denizler, bunaltıcı olmayan sıcak kalır. severiz *
önce karnın tok olacak. sonra hiç borcun olmayacak. ki bu ülkede bu çok zor. sonra ailenle aran iyi olacak. harcayacağın parayı düşünmeyeceksin. tabiki hiçbir sağlık sorunun da olmayacak.
gerisi senin zevkine kalmış.
gerisi senin zevkine kalmış.
yerine caner erkin'i koysan sırıtmaz.
gerçi ömer bayram'ı koysan da sırıtmaz.
hatta hasan ali kaldırım bildiğin sırıtmaz.
hakan balta bile sırıtmaz.
hakan ünsal ya da ergün penbe biraz sırıtır.
abdullan ercan bokunu çıkarır gibi ama az sırıtır.
kim lan bu cenk?
gerçi ömer bayram'ı koysan da sırıtmaz.
hatta hasan ali kaldırım bildiğin sırıtmaz.
hakan balta bile sırıtmaz.
hakan ünsal ya da ergün penbe biraz sırıtır.
abdullan ercan bokunu çıkarır gibi ama az sırıtır.
kim lan bu cenk?
cumhurbaşkanlığını kaçırdı geçenlerde.
yılmaz güney tarafından işlenen cinayet.
üzerinden 49 yıl geçmiş.
katili anan şerefsiz çok da ömrünün baharında hayattan koparılan genç hakimi hatırlayan çok az.
biz kendisini saygıyla ve rahmetle analım. görsel
solun çomarının peşinden gidip de hainleri ve katilleri tepemize çıkarmaktan vazgeçelim.
edit: birileri rahatsız olmuş, karşı tavır almış anlaşılan. belediye simgesine dikkat !!!
(bkz: battal ilgezdi'nin yılmaz güney'i anması)
üzerinden 49 yıl geçmiş.
katili anan şerefsiz çok da ömrünün baharında hayattan koparılan genç hakimi hatırlayan çok az.
biz kendisini saygıyla ve rahmetle analım. görsel
solun çomarının peşinden gidip de hainleri ve katilleri tepemize çıkarmaktan vazgeçelim.
edit: birileri rahatsız olmuş, karşı tavır almış anlaşılan. belediye simgesine dikkat !!!
(bkz: battal ilgezdi'nin yılmaz güney'i anması)
akpnin iktidara geldiği dönem risale nur okumak okumuş gibi yapmak çok modaydı.
o zaman instagram ve sosyal medya olsaydı emin olun risale nuru reklam etmek için milyonlar yarışırdı.
yıllar sonra anlaşıldı ki hepsi yalan söylüyor.
fetoya yaranmak için yapılan dümenlerden biriymiş.
o zaman instagram ve sosyal medya olsaydı emin olun risale nuru reklam etmek için milyonlar yarışırdı.
yıllar sonra anlaşıldı ki hepsi yalan söylüyor.
fetoya yaranmak için yapılan dümenlerden biriymiş.
sosyal çevresi olmadığı içindir. 100 liraya kahve alıp , 5 saat bir masada boş boş telefon kurcalayacağıma, evimde mis gibi filmimi izler kahvemi içerim.ha bu arada sosyal çevrem var ama bu söylediklerimin aynısı gerçekleşiyor. herkesin elinde telefon kimse sohbet etmiyor
saydıklarınız aldatma değil boşanma mazereti aslında. bir insanın onurunu kırmak ve onu aptal yerine koymaktansa boşanmayı tercih etmelisiniz.
edit: ayrıca bence aldatmak sizin de kişiliğinizi yaralıyor. kendinize olan saygınızı farkında bile olmadan bitiriyorsunuz. cesaretiniz de yok ayrılmaya. aslında acınası bir durum. çift hayatınız var. çift yüzünüz. oysa ben kendime saygımdan yapmazdım. sevmemeye başladığın an, al karşına konuş.
edit: ayrıca bence aldatmak sizin de kişiliğinizi yaralıyor. kendinize olan saygınızı farkında bile olmadan bitiriyorsunuz. cesaretiniz de yok ayrılmaya. aslında acınası bir durum. çift hayatınız var. çift yüzünüz. oysa ben kendime saygımdan yapmazdım. sevmemeye başladığın an, al karşına konuş.
yıllarca solculara “sinema devi” olarak pompalanan kadın, hayvan ve vatan düşmanı aynı zamanda serseri bir firaridir.
ben de gazinoda tartıştığım birisini ailesinin yanında vurayım sonra da solcuyum diye kahraman olayım yok öyle bir dünya.
hepimiz rabia naz vatan için üzülürken, sürat yaparken bir çocuğu öldüren yılmaz güney'i översek bokumuzun lacivertinde akplilerle yarışırız.
ben de gazinoda tartıştığım birisini ailesinin yanında vurayım sonra da solcuyum diye kahraman olayım yok öyle bir dünya.
hepimiz rabia naz vatan için üzülürken, sürat yaparken bir çocuğu öldüren yılmaz güney'i översek bokumuzun lacivertinde akplilerle yarışırız.
elbette sıfır aradaki farkı olan 100 bini para basıp veriyor. 10 milyon olsa yine basar verir. o fazla 100 bin enflasyona neden oluyor enflasyon doları arttırıyor bir yerden sonra bu iş çıkmaza giriyor katlanarak artıyor. merkez bankaları zarar etmez sınırsız para basma yetkisi var. ama sonuç enflasyon olur olan bize olur. ayrıca mb toplanan dolarları doları sabit tutmak için harcarsa ki harcıyor tadından yenmez.
klasik rus edebiyatında roman karakterinin fakirlik seviyesini anlatırken kullanılan "andrey fyodoroviç bazarov 5 yıldır yeni bir palto alamıyordu kendisine ve cebinde kalan son 3 kapikle simit almak fırına gidiyordu" açıklamasında geçen paltodur kendisi ama açık konuşmak gerekirse bana çok da fakirlik gibi gelmiyor artık ya bi paltoyu 5 yıl giymek, hatta ben "5 yıl çok normal lan bi palto 7-8 sene giyilir bence" diyorum artık bi palto olmuş kaç lira. evet.
gözünün içine baka baka yalan söyleyen, karşısındakini salak yerine koymaya çalışan insanlar. üzgünüm ama asıl salak sizsiniz..
en asil duyguların insanıdır, yarım kilo taşşak vardır.
önce şunu izleyin
hayaller emevi camisinde namaz, gerçekler işgal edilmiş türkiye.
suriye gibi vasıfsız eğitimsiz bir ülkenin vatandaşları tarafından işgal edildik. tek kurşun atmadan kaybediyoruz topraklarımızı
bedava vatan, ne atanız can verdi ne can aldı. bedava kaynaklar, cennet gibi topraklar. 1. sınıf vatandaşlık hizmetleri, bedava sosyal haklar. vergisiz yaşam, sınırsız sağlık hizmeti. maaş bile var
suriyeli kadın başına ortalama çocuk sayısı 5.3
akıl dışı gibi geliyor ama gerçek bu.
2.5 milyon kadın var bunun 1.8 milyonu doğurgan ortalama altında alırsak dahi her kadın 4 çocuk doğursa ve 2 si kız çocuk olsa.
2041 yılı sonrası bu kız çocukları da muhtemelen evlenip 2050 yılına kadar çocuk doğuracak
tabii bu tek sefere mahsus değil her an her saniye üstel olarak katlanıyor bu sayı. muhtemelen mevcut 10.8 milyonluk sayıları 27 milyona çıkacak
30 yıl içinde 4 milyonluk bir suriyeli göçü daha bekliyorum.
30 milyon üzeri bir suriyeli göreceğiz 2050 yılında
mevcut türk-kürt-arap ve diğer etnik kökenlere baktığımızda türk nüfusu azınlığa düşecekken
arap ve suriyeli nüfusu baskın nüfus olacak
hayaller emevi camisinde namaz, gerçekler işgal edilmiş türkiye.
suriye gibi vasıfsız eğitimsiz bir ülkenin vatandaşları tarafından işgal edildik. tek kurşun atmadan kaybediyoruz topraklarımızı
bedava vatan, ne atanız can verdi ne can aldı. bedava kaynaklar, cennet gibi topraklar. 1. sınıf vatandaşlık hizmetleri, bedava sosyal haklar. vergisiz yaşam, sınırsız sağlık hizmeti. maaş bile var
suriyeli kadın başına ortalama çocuk sayısı 5.3
akıl dışı gibi geliyor ama gerçek bu.
2.5 milyon kadın var bunun 1.8 milyonu doğurgan ortalama altında alırsak dahi her kadın 4 çocuk doğursa ve 2 si kız çocuk olsa.
2041 yılı sonrası bu kız çocukları da muhtemelen evlenip 2050 yılına kadar çocuk doğuracak
tabii bu tek sefere mahsus değil her an her saniye üstel olarak katlanıyor bu sayı. muhtemelen mevcut 10.8 milyonluk sayıları 27 milyona çıkacak
30 yıl içinde 4 milyonluk bir suriyeli göçü daha bekliyorum.
30 milyon üzeri bir suriyeli göreceğiz 2050 yılında
mevcut türk-kürt-arap ve diğer etnik kökenlere baktığımızda türk nüfusu azınlığa düşecekken
arap ve suriyeli nüfusu baskın nüfus olacak
lütfen böyle bir şey olmasın. şu an milli takımın başına geçecek tek seçenek vardır, o da sergen yalçın'dır.
sesli güldüren başlıktır.
özel hastanedeki bir cerrahı 200.000 liraya hastanede tutamazsınız. fazla fakir düşnüyorsunuz.
özel hastanedeki bir cerrahı 200.000 liraya hastanede tutamazsınız. fazla fakir düşnüyorsunuz.
tarih yaşandı, bitti. şu olsaydı, bu olsaydı ile yeniden tarih yazılmaz. kurtuluş savaşının kahramanı olmak için iyi bir asker olmak yetmezdi. iyi bir lider ve deha olmak gerekiyordu. o da atatürk'dü. bu tarihimizin değiştirilemez bir gerçeğidir. başlıktaki ifadelerle büyük kahramana leke sürülemez. yel kayadan ne alabilir?
bugünkü maç özelinde kesinlikle zerre suçu olmayan futbolcudur.
barış alper safkan bir kanat oyuncusu. son yıllarda ronaldo bale gibi adamlar skorer kanat oyuncusu tipini ortaya çıkarsa da barış alper böyle bir adam değil. bitiricilik sıfır. sadece takımı ileri taşıyan deparları ve araya kaçışları var. barış alper, forvet oynayacak bir adam olmadığı gibi hele hele tek forvet olarak sahaya sürmek bildiğin mallık beyanıdır.
yıllardır dalga geçtiğimiz serdar dursun, forvette barış'tan daha çok iş yapardı.
olan barış alper'in motivasyonuna oldu.
bu adamı açık alan bırakmayan, ortasahaya kale önüne otobüs koyan takımlara karşı oynatırsan sonuç böyle olur. büyük maçlarda başarılı olmasının en büyük nedeni karşıdaki takımın da oynamaya çalışması.
kuntz ağır sıçtı, barış alper'e de sıvadı.
barış alper safkan bir kanat oyuncusu. son yıllarda ronaldo bale gibi adamlar skorer kanat oyuncusu tipini ortaya çıkarsa da barış alper böyle bir adam değil. bitiricilik sıfır. sadece takımı ileri taşıyan deparları ve araya kaçışları var. barış alper, forvet oynayacak bir adam olmadığı gibi hele hele tek forvet olarak sahaya sürmek bildiğin mallık beyanıdır.
yıllardır dalga geçtiğimiz serdar dursun, forvette barış'tan daha çok iş yapardı.
olan barış alper'in motivasyonuna oldu.
bu adamı açık alan bırakmayan, ortasahaya kale önüne otobüs koyan takımlara karşı oynatırsan sonuç böyle olur. büyük maçlarda başarılı olmasının en büyük nedeni karşıdaki takımın da oynamaya çalışması.
kuntz ağır sıçtı, barış alper'e de sıvadı.
kemalizm demek çağdaş dünya'ya ayak uydurmak demek..
akıla bilime öncelik vermek demek..
bu nasıl çağ dışı olabilir ?
akıla bilime öncelik vermek demek..
bu nasıl çağ dışı olabilir ?
yarım yamalak, atlaya atlaya izlendiği için püf noktalar kaçırılmaktadır.
oysaki al 1,5 hıza izle.
kendi adıma binlerce teşekkür yorumu aldığım onlarca videom olduğunu söyleyebilirim. bu mesela el emeğim göz nurum bir videom. keşke herkes görüp öğrense. mesela şu videom çözüm değil de nedir?
bazı videolarım var, altı allah razı olsun dolu.
kalp ve like bırakmaktan ellerim yoruldu.
bilmediğim konularda ben de video izliyorum ve kanal kendisini belli ediyor. özellikle elektronik ile ilgili tamir videoları hakkında yazarın yaptığı tespit kısmen doğru. sallayan sallayana.
beyaz eşya arızalarının hepsine video çektim ve hepsi doğru bilgi. sorun şu ki; kişinin tamire eli yatkın değilse yapamaz. bana beyaz eşya tamircileri sürekli hakaret ve küfür ediyorlar. ekmeğimizi elimizden aldın diye. kömürü bitik çamaşır makinesinin, insafsızca kartını değiştirirken iyiydi değil mi? müşteri motor kömürünü değiştirir misin? teklifinde bulununca gider tabii zoruna.
edit: clickbait asla yapmadığım bir şey. arayan istediğini bulsun diye uğraştım. tüm etiketler konu ile ilgili.
oysaki al 1,5 hıza izle.
kendi adıma binlerce teşekkür yorumu aldığım onlarca videom olduğunu söyleyebilirim. bu mesela el emeğim göz nurum bir videom. keşke herkes görüp öğrense. mesela şu videom çözüm değil de nedir?
bazı videolarım var, altı allah razı olsun dolu.
kalp ve like bırakmaktan ellerim yoruldu.
bilmediğim konularda ben de video izliyorum ve kanal kendisini belli ediyor. özellikle elektronik ile ilgili tamir videoları hakkında yazarın yaptığı tespit kısmen doğru. sallayan sallayana.
beyaz eşya arızalarının hepsine video çektim ve hepsi doğru bilgi. sorun şu ki; kişinin tamire eli yatkın değilse yapamaz. bana beyaz eşya tamircileri sürekli hakaret ve küfür ediyorlar. ekmeğimizi elimizden aldın diye. kömürü bitik çamaşır makinesinin, insafsızca kartını değiştirirken iyiydi değil mi? müşteri motor kömürünü değiştirir misin? teklifinde bulununca gider tabii zoruna.
edit: clickbait asla yapmadığım bir şey. arayan istediğini bulsun diye uğraştım. tüm etiketler konu ile ilgili.
sobalı evde oturanlar için harika fırsat.
pandemide değerine değer katan bu kurum, ölçüsüz bir şekilde avrupa piyasasına yatırım yaptı. tabiki bu durum sonları oldu. türkiye piyasasında kalite düşürüldü, getirme ücretlerini arttırdılar, fiyatları arttırdılar. kampanyalar da yetersiz. ben ki bu adamların en sadık müşterisiydim. ilk çıktığı günden beri 5 senedir kesintisiz kullandım. suyumu bunlardan aldım. su fiyatlarına yapılan fahiş zamlardan sonra eve arıtma takarak getir'e son verdim. o gün, bugün, çok elzem olmadığı sürece kullanmıyorum. ben çok ortalama bir insanım. ben bir hizmeti terk ettimse onun bu ülkede sonu gelmiştir. getir'e beyaz mendil sallıyoruz...
bir hayvan evlat edinmek parayla ölçülemez. sokaktan bedavaya aldığım kedim için şu ana dek belki de bir araba parası harcamışımdır. helal hoş olsun, o iyi olsun yeter ki.
edit: bu entry üzerine de hakaret etmezsin ya, bu kadar da depresif olamazsın. kedim 10 yaşında, 10 yıldır 1 araba parası olmuştur işte.
edit: bu entry üzerine de hakaret etmezsin ya, bu kadar da depresif olamazsın. kedim 10 yaşında, 10 yıldır 1 araba parası olmuştur işte.
trt spikerinin katlettiği maç; karamsar iken birden heyecan yapıyor; manik depresif maç anlatımı ile içimi kararttı.
olm siz eda erdem'in heykelinin son milli takım şampiyonluğuyla mı alakalı olduğunu düşünüyorsunuz? ne ebrar'ı ne vargas'ı? 2008'den beri defalarca kez fenerle şampiyon olmuş, olamadığı zamanlarda da şampiyonluğa oynatmış bir fenerbahçe efsanesinden bahsediyoruz.
voleybolla bu sene tanışanlar eda erdem yeni çıktı zannediyor. ebrarla, vargasla kıyaslanacak birisi değil eda kusura bakmayın.
zaten heykeli tvf değil fenerbahçe yapıyor. alex için yapılan heykel neyse bu o.
kaldı ki birisi alex'i eda erdemle kıyaslamış. futbol izleyip voleyboldan bi haber olduğu için eda'nın alex'ten bile daha başarılı, daha büyük bir efsane olduğunu bilmiyor.
neymiş bu eda erdem'in heykelini diktirecek başarıları?
fenerbahçe başarıları:
2008-2009 türkiye kadınlar voleybol ligi şampiyonluğu
2009 türkiye süper kupa şampiyonluğu
2009-2010 cev şampiyonlar ligi ikinciliği
2009-2010 türkiye kadınlar voleybol ligi şampiyonluğu
2009-2010 türkiye kupası şampiyonluğu
2010 dünya kulüpler kupası şampiyonluğu
2010 türkiye süper kupa şampiyonluğu
2010-2011 cev şampiyonlar ligi üçüncülüğü
2011-2012 cev şampiyonlar ligi şampiyonluğu
2012 dünya kulüpler kupası üçüncülüğü
2012-2013 cev kupası ikinciliği
2013-2014 cev kupası şampiyonluğu
2014-2015 türkiye kadınlar voleybol ligi şampiyonluğu
2014-2015 türkiye kupası şampiyonluğu
2015 spor toto şampiyonlar kupası şampiyonluğu
2015-2016 cev şampiyonlar ligi üçüncülüğü
2016-2017 türkiye kadınlar voleybol ligi şampiyonluğu
2016-2017 türkiye kupası (kupa voley) şampiyonluğu
2018-2019 türkiye kupası (kupa voley) ikinciliği
2018-2019 cev şampiyonlar ligi üçüncülüğü
2020-2021 misli.com sultanlar ligi ikinciliği
2021 fıvb dünya kulüpler şampiyonası üçüncülüğü
2022/2023 spor toto şampiyonlar kupası şampiyonluğu
2022/2023 misli.com sultanlar ligi şampiyonluğu,
2022/2023 axa sigorta kupa voley ikinciliği
milli takım başarıları:
2005 genç kızlar balkan şampiyonluğu
2009 avrupa ligi ikinciliği
2010 avrupa ligi ikinciliği
2010 dünya voleybol şampiyonası altıncılığı
2011 avrupa ligi ikinciliği
2011 avrupa şampiyonası üçüncülüğü
2015 avrupa şampiyonası dördüncülüğü
2017 avrupa şampiyonası üçüncülüğü
2018 voleybol milletler ligi ikinciliği
2019 avrupa şampiyonası ikinciliği
2021 fıvb voleybol milletler ligi üçüncülüğü
2021 cev avrupa voleybol şampiyonası üçüncülüğü
2023 milletler ligi şampiyonu
2023 avrupa şampiyonu
kişisel başarıları:
2005-2006 türkiye ligi en iyi blok yapan oyuncu
2009 türkiye süper kupa en değerli oyuncu
2010 dünya kulüpler kupası en iyi servis atan oyuncu
2010-2011 türkiye ligi en iyi smaçör
2011 avrupa final-four en iyi servis atan oyuncu
2015-2016 cev şampiyonlar ligi en iyi orta oyuncu
2015-2016 türkiye ligi en iyi orta oyuncu
2016-2017 türkiye kupası (kupa voley) en değerli oyuncu
2016-2017 türkiye ligi en iyi orta oyuncu
2017 avrupa şampiyonası en iyi orta oyuncu
2018 milletler ligi en iyi orta oyuncu
2019 avrupa şampiyonası en iyi orta oyuncu
2020-2021 misli.com sultanlar ligi “en iyi orta oyuncu” ödülü
2021 fıvb son 10 yılın en iyi 100 voleybolcusu listesine adını yazdırdı
2021 fıvb voleybol milletler ligi, en iyi orta oyuncu
2021 cev kadınlar avrupa şampiyonası, en iyi orta oyuncu
2021-2022 misli.com sultanlar ligi, en iyi orta oyuncu
2022-2023 misli.com sultanlar ligi, en iyi orta oyuncu
voleybolla bu sene tanışanlar eda erdem yeni çıktı zannediyor. ebrarla, vargasla kıyaslanacak birisi değil eda kusura bakmayın.
zaten heykeli tvf değil fenerbahçe yapıyor. alex için yapılan heykel neyse bu o.
kaldı ki birisi alex'i eda erdemle kıyaslamış. futbol izleyip voleyboldan bi haber olduğu için eda'nın alex'ten bile daha başarılı, daha büyük bir efsane olduğunu bilmiyor.
neymiş bu eda erdem'in heykelini diktirecek başarıları?
fenerbahçe başarıları:
2008-2009 türkiye kadınlar voleybol ligi şampiyonluğu
2009 türkiye süper kupa şampiyonluğu
2009-2010 cev şampiyonlar ligi ikinciliği
2009-2010 türkiye kadınlar voleybol ligi şampiyonluğu
2009-2010 türkiye kupası şampiyonluğu
2010 dünya kulüpler kupası şampiyonluğu
2010 türkiye süper kupa şampiyonluğu
2010-2011 cev şampiyonlar ligi üçüncülüğü
2011-2012 cev şampiyonlar ligi şampiyonluğu
2012 dünya kulüpler kupası üçüncülüğü
2012-2013 cev kupası ikinciliği
2013-2014 cev kupası şampiyonluğu
2014-2015 türkiye kadınlar voleybol ligi şampiyonluğu
2014-2015 türkiye kupası şampiyonluğu
2015 spor toto şampiyonlar kupası şampiyonluğu
2015-2016 cev şampiyonlar ligi üçüncülüğü
2016-2017 türkiye kadınlar voleybol ligi şampiyonluğu
2016-2017 türkiye kupası (kupa voley) şampiyonluğu
2018-2019 türkiye kupası (kupa voley) ikinciliği
2018-2019 cev şampiyonlar ligi üçüncülüğü
2020-2021 misli.com sultanlar ligi ikinciliği
2021 fıvb dünya kulüpler şampiyonası üçüncülüğü
2022/2023 spor toto şampiyonlar kupası şampiyonluğu
2022/2023 misli.com sultanlar ligi şampiyonluğu,
2022/2023 axa sigorta kupa voley ikinciliği
milli takım başarıları:
2005 genç kızlar balkan şampiyonluğu
2009 avrupa ligi ikinciliği
2010 avrupa ligi ikinciliği
2010 dünya voleybol şampiyonası altıncılığı
2011 avrupa ligi ikinciliği
2011 avrupa şampiyonası üçüncülüğü
2015 avrupa şampiyonası dördüncülüğü
2017 avrupa şampiyonası üçüncülüğü
2018 voleybol milletler ligi ikinciliği
2019 avrupa şampiyonası ikinciliği
2021 fıvb voleybol milletler ligi üçüncülüğü
2021 cev avrupa voleybol şampiyonası üçüncülüğü
2023 milletler ligi şampiyonu
2023 avrupa şampiyonu
kişisel başarıları:
2005-2006 türkiye ligi en iyi blok yapan oyuncu
2009 türkiye süper kupa en değerli oyuncu
2010 dünya kulüpler kupası en iyi servis atan oyuncu
2010-2011 türkiye ligi en iyi smaçör
2011 avrupa final-four en iyi servis atan oyuncu
2015-2016 cev şampiyonlar ligi en iyi orta oyuncu
2015-2016 türkiye ligi en iyi orta oyuncu
2016-2017 türkiye kupası (kupa voley) en değerli oyuncu
2016-2017 türkiye ligi en iyi orta oyuncu
2017 avrupa şampiyonası en iyi orta oyuncu
2018 milletler ligi en iyi orta oyuncu
2019 avrupa şampiyonası en iyi orta oyuncu
2020-2021 misli.com sultanlar ligi “en iyi orta oyuncu” ödülü
2021 fıvb son 10 yılın en iyi 100 voleybolcusu listesine adını yazdırdı
2021 fıvb voleybol milletler ligi, en iyi orta oyuncu
2021 cev kadınlar avrupa şampiyonası, en iyi orta oyuncu
2021-2022 misli.com sultanlar ligi, en iyi orta oyuncu
2022-2023 misli.com sultanlar ligi, en iyi orta oyuncu
taşak geçmeyi bırakıp, kendini liderine teslim etmiş bu kitlenin ilerleyen yıllarda neler yapabileceğini düşünmenizi tavsiye ederim.
lideri ne isterse tereddüt etmeden fazlasıyla yerine getireceklerinden şüpheniz olmasın.
lideri ne isterse tereddüt etmeden fazlasıyla yerine getireceklerinden şüpheniz olmasın.
depremle dalga geçen orospu çocuklarını gördüğümüz hadise.
orospu çocukları arasında yaygın bir inanış var: her olaydan espri çıkarmalıyız.
hayır siz orospu çocuğu olduğunuz için size öyle geliyor. daha 6 ay önce 12 milyon kişinin etkilendiği bir felaket yaşamamışız gibi başlık altında "istanbul'dan hissedilmedi" "kazablanka'daki yakınlarımıza ulaşamıyoruz!" şeklinde yazılar yazıyorlar.
ananız sizi doğurmamış, sıçmış.
empatisini, anasını siktiğimin orospu çocukları!
orospu çocukları arasında yaygın bir inanış var: her olaydan espri çıkarmalıyız.
hayır siz orospu çocuğu olduğunuz için size öyle geliyor. daha 6 ay önce 12 milyon kişinin etkilendiği bir felaket yaşamamışız gibi başlık altında "istanbul'dan hissedilmedi" "kazablanka'daki yakınlarımıza ulaşamıyoruz!" şeklinde yazılar yazıyorlar.
ananız sizi doğurmamış, sıçmış.
empatisini, anasını siktiğimin orospu çocukları!
cumhuriyet halk partisinin kuruluşunun 100. yılına özel düzenlenen panelde yaptığı 43 dakikalık konuşma
ekrem imamoğlu :
"cumhuriyetin ikinci yüzyılına, iktidarın değişebileceği inancını veremeyen bir muhalefetle giriyoruz. ben bu durumu kabullenemiyorum."
"art arda iş başına gelen sağ iktidarlar, gelir dağılımını bozdu, orta direği eritti. bugün toplumun %10’u, ulusal zenginliğin %70'ine sahipse, bizim de kusurumuz var. emeğin asli temsilci olarak chp’nin iktidar olamayışının bedeli bu denli ağır oldu. "
değişimden kast ettiği vizyona değindi ve sözlerini " cumhuriyet halk partisi değişirse türkiye değişir " diyerek noktaladı.
ayrıca ekrem imamoğlu bugüne özel cumhuriyet gazetesinde bir yazı yayınlattı. yeni vizyon
ekrem imamoğlu :
"cumhuriyetin ikinci yüzyılına, iktidarın değişebileceği inancını veremeyen bir muhalefetle giriyoruz. ben bu durumu kabullenemiyorum."
"art arda iş başına gelen sağ iktidarlar, gelir dağılımını bozdu, orta direği eritti. bugün toplumun %10’u, ulusal zenginliğin %70'ine sahipse, bizim de kusurumuz var. emeğin asli temsilci olarak chp’nin iktidar olamayışının bedeli bu denli ağır oldu. "
değişimden kast ettiği vizyona değindi ve sözlerini " cumhuriyet halk partisi değişirse türkiye değişir " diyerek noktaladı.
ayrıca ekrem imamoğlu bugüne özel cumhuriyet gazetesinde bir yazı yayınlattı. yeni vizyon
parayla bile işini yapmayan insanlar olduğunu görünce işini iyi yapanlar teşekkürü hakediyor bence.
birazdan gol atacağını hepimiz biliyoruz değil mi :)
evet, öpüşme esnasında milyonlarca bakteri ve virüs transferi ile kontamine olmaktan kaçınmak mümkün değil. ama neyin mümkün olmadığı ile değil, neyin mümkün olduğu ile ilgilenirsek çok daha iyi bir hayat yaşarız bence.
sık sık nasıl yapılacağını bilen biri tarafından tutkulu bir şekilde öpülmenin sağlığımıza dramatik bir biçimde faydası var beybiler. bu yüzden biraz risk almaya değer.
ayak yalama olayına girmiyorum bile dikkat ettiyseniz.
sık sık nasıl yapılacağını bilen biri tarafından tutkulu bir şekilde öpülmenin sağlığımıza dramatik bir biçimde faydası var beybiler. bu yüzden biraz risk almaya değer.
ayak yalama olayına girmiyorum bile dikkat ettiyseniz.
milli takımı uçurur. 2 ayda bir 10 gün calısır. 3 milyon eurosunu yer. milli takım teknik direktörlügü tam sergen için oluşturulmus meslek
350 gün icinde faroe, lüksemburg ve ermenistan'a puan veren a milli takim'dan sorumlu tff yönetim kurulu üyesi.
istifa etmesi icin sanirim san marino'yla eslesip iceride disarida 3-0 yenilmemiz falan gerekiyor.
istifa etmesi icin sanirim san marino'yla eslesip iceride disarida 3-0 yenilmemiz falan gerekiyor.
ben galatasaraylıyım. hoca torunlarını sevmeye devam etsin. bu yaştan sonra onu yormaya gerek yok.
işte sergen yalçın orada duruyor. boş lakırdıyla gündemi değiştirmeyelim. sergen hocayı getirelim bitsin bu iş.
gücümüzü doğru kullanalım akıllı olalım.
işte sergen yalçın orada duruyor. boş lakırdıyla gündemi değiştirmeyelim. sergen hocayı getirelim bitsin bu iş.
gücümüzü doğru kullanalım akıllı olalım.