Sık geçen başlıklar

getir'in değerinin 18 ayda yaklaşık %80 erimesi 2

ekşi'de gör
pandemide değerine değer katan bu kurum, ölçüsüz bir şekilde avrupa piyasasına yatırım yaptı. tabiki bu durum sonları oldu. türkiye piyasasında kalite düşürüldü, getirme ücretlerini arttırdılar, fiyatları arttırdılar. kampanyalar da yetersiz. ben ki bu adamların en sadık müşterisiydim. ilk çıktığı günden beri 5 senedir kesintisiz kullandım. suyumu bunlardan aldım. su fiyatlarına yapılan fahiş zamlardan sonra eve arıtma takarak getir'e son verdim. o gün, bugün, çok elzem olmadığı sürece kullanmıyorum. ben çok ortalama bir insanım. ben bir hizmeti terk ettimse onun bu ülkede sonu gelmiştir. getir'e beyaz mendil sallıyoruz...
yani önceden gerçekten her anlamda mükemmeldi. ürün fiyatları genellikle markettekinden yüksekti ama getirme şartları ve ücreti gerçekten cazipti, kullanılıyordu.

ama şu anda hem ürün fiyatları markete göre eyüksek hem getirme şartları sevr anlaşması gibi. minimum getirme tutarına ulaşacağım diye, anormal derecede yüksek olduğu için getirme ücreti olmasın diye sepeti 300 liraya kadar dolduracağım diye 1 saat boyunca ne alsam diye düşünmek zorunda değilim.

üstelik 300 liralık ürün aldığınızda fark edeceksiniz ki o ürünleri kendiniz gidip marketten alsanız taş çatlasın 250 tutuyor, aslında 200 ama burada rerörö yapmasınlar diye bu kadar az yazdım. şu anda bu politikanın elle tutulur yanı yok. çıkın kendiniz alın, her köşe başında bakkal var zaten.

ha şöyle olur, köydesinizdir, arabanız yoktur ya da bir şekilde evden ayrılamıyorsunuzdur, o zaman ararsınız getir'i, 1 haftalık siparişinizi verir rahat edersiniz. ama bir dakika, getir köylere gitmiyor hahahahahahah