sağ-sol tartışmasına girip milliyetçiliğe sövenler olmuş. türkiye'de feminizm kelimesine literatüre sokan ve kadın-erkek eşitliğini yazan gökalp, milliyetçiydi. mecelle'den sonra, kadın hakları konusunda en önemli kazanımları sağlayan türk kanunu medenisi'ni yapan isim, bozkurt, milliyetçiydi. mecliste kadına seçme ve seçilme hakkı verilme tartışmalarında "türk kadını türk milletinin hiç değilse yarısıdır" diyen ve tartışmalar sürerken "kadına hak vermediniz, bari alkışlamayın" diyen peker, milliyetçiydi...
görselgüney'i savunanlar arasında kadınlar da var. bu kadınlar gazi'den haklarını dövüşe dövüşe aldıklarını iddia ediyorlar. daha bir katile ses edemeyenler, az evvel şeyh sait'i asan gazi'den hak almışlar... :) çapsızlığı görüyor musunuz? aynı kadınlar, seçim sürecinde hdp'den değil, yalnızca hüdapar'dan tetiklendiler. pkk'nın (hdp'nin) otobüs durağında bomba patlatarak insan öldürmesiyle, hizbullah'ın (hüdapar'ın) işkence ile insan öldürmesi arasında fark gördüler ve ilkini yeğlediler. ikisine de karşıyız diyemediler çünkü zekaları ikisine de karşı olmaları gerektiğine yetmedi.
şehirli, seküler (geçinen), eğitimli (zannedilen) kadınları kurtarmalıyız. onlara rağmen kurtarmalıyız; cumhuriyet bize bu vazifeyi veriyor. kurtarmalıyız, çünkü memlekete bir gün şeriat gelecekse bunu anadolulu, köylü kadınlar yapmayacak. bu bahsettiğim kadın grubu yapacak. bilgi/boğaziçi üniversitesinin tedrisatından geçen, hdpli, phd'li kadın grubu... memleketi bunlardan korumalıyız.
bildiği tüm kelimeleri (sağcı, militarist, homofobik, cinsiyetçi, devletçi, ırkçı) yazıp da "ben türk'e düşmanım, yangınım bundan" diyemeyenlerden de memleketi korumalıyız. memlekette kadınlara haklarını, bunların sağcı diye küçümsedikleri verdi. bugün yılmaz güney barzosunun savunulması bu küçümsemenin ve medeniyetsizliğin ürünüdür ve bizleri şaşırtmıyor.
t: terör destekçisi, katil.