lütfen böyle bir şey olmasın. şu an milli takımın başına geçecek tek seçenek vardır, o da sergen yalçın'dır.
Sık geçen başlıklar
neseli ispanak 15
ekşi profilian itibariyle lıkı lıkı şıkı şıkı fıtı fıtı yağan süper yağmur. özlemişiz.
bu adam beşiktaş'ta 1 sezon oynadı. henüz taraftar bile görmedi, coşkulu bir tribün görmedi. sadece sosyal medyadaki iletişimden ve takım içindeki arkadaşlıktan takıma bağlandı. deli gibi eforla oynadı, şampiyonluğun mimarlarından biri oldu. transferin sürecinde nerdeyse her hafta beşiktaş'ta oynamak istediğini açık açık söyledi. maaşından bir miktar bonservis bedeli için kendi isteğiyle düşürdü. ve belki de şu an beşiktaş taraftarının en çok sevdiği futbolcu oldu.
bir de dorukhan var... beşiktaş kendisini transfer ettiğinde kimse adını bilmiyordu. 4 sene oynadı. beşiktaş ile sözleşme yenilemedi, 1 sezon boyunca fenere gideceği haberleri yapıldı, çıkıp da doğru düzgün bir şey söylemedi. beşiktaş'ın şampiyon olduğu sezon kupa seremonisinde "gidiyorum" göndermeli şarkı çaldırdı, avrupa'ya filan gidecek haberleri çıktı menajeri vasıtasıyla... giderken takıma bonservis de kazandırmadı. bugün trabzon'a transferi gerçekleşti. güzel bir imza parası da aldı.
rosier'nin adamlığına bir de burdan bak.
bir de dorukhan var... beşiktaş kendisini transfer ettiğinde kimse adını bilmiyordu. 4 sene oynadı. beşiktaş ile sözleşme yenilemedi, 1 sezon boyunca fenere gideceği haberleri yapıldı, çıkıp da doğru düzgün bir şey söylemedi. beşiktaş'ın şampiyon olduğu sezon kupa seremonisinde "gidiyorum" göndermeli şarkı çaldırdı, avrupa'ya filan gidecek haberleri çıktı menajeri vasıtasıyla... giderken takıma bonservis de kazandırmadı. bugün trabzon'a transferi gerçekleşti. güzel bir imza parası da aldı.
rosier'nin adamlığına bir de burdan bak.
öyle bir maç ki, bir yanım liverpool kazansın istiyor, bir yanım roma kaybetmesin diyor ama berabere de kalmasınlar istiyorum. beni anlıyor musun?
adı mandalina'dır. yani bence. sanırım. aslında karpuz da çok güzel, erik de, portakal da, nar da ama mandalina bi başka sevimli ya. dilim dilim olması, rengi, kabuğu, vitamini filan. adı bile güzel, manda lina!
allah'ım sana çok şükür.
allah'ım sana çok şükür.
süper maç. hahahahahha adamın teki beşiktaş hakemsiz puan alamaz diye yazmış ve hazırlık maçı olduğu lafını yiyince silip kaçmış. işte sözlükteki futbol muhabbeti bu seviyeye indi. kahvehanedeki futbol muhabbeti bile buradakinden daha kaliteli ve delikanlıca. çoluk çocuğun trollüklerine kaldık. zamanınıza yazık ulan.
-jilet ahmet sevdiğimiz bir abimizdi, janti adamdı, adabı, giyinmeyi iyi bilirdi. mesela ben bilmem. çok gülerdi, ben gülmem. link
-ilk yarı 3-0 bitince çocuğumu yatırıp uyuttum, ben şimdi sabah uyandığında çocuğuma ne diyeceğim????!!
bir benfica taraftarı
bir benfica taraftarı
akatlar ve beşiktaş taraftarının özeti;
-ismail seni duyamıyorum şu an...
-ben düşüncelerimi bile duyamıyorum koç!
-ismail seni duyamıyorum şu an...
-ben düşüncelerimi bile duyamıyorum koç!
başakşehir'e attığı frikik golünü sağ ayakla atmış olsaydı sıradan bir gol diyebilirdik ama oradan sol ayakla gol atmak herkesin harcı değil. bu tip golleri ancak sergen, alex, hagi, olcay şahan gibi oyuncular atar.
çek maçında burak'ın ayağına çarptırarak akıl dolu bir gol attı.
heyyt koçum benim bee, tam evlenilecek kız. böylesini buldun mu basıcan nikahı. hazır gelin işte.
maç olimpiyat stödında, haftaiçi ve saat 21:15te.
çin liginde oynayalım bence biz, hem ersan da orda, o da oynar...
çin liginde oynayalım bence biz, hem ersan da orda, o da oynar...
iptal edilmesi gerekiyordu. adam bariz ayakla attı. ayakla sayılıyor mu?
adam tam bir tosun paşa. bir tek gözlerinden ateş çıkartamıyor.