arabasızlık arabası olana güzeldir. seçim sendedir. bugün canın istemez gider metroyu kullanırsın. ertesi gün taksi kullanırsın. bu zorunluluk değil senin tercihindir. bilirsin ki kapının önünde araba bekliyor, ihtiyacın olduğunda hazır ve nazır.
Sık geçen başlıklar
arabasızlığın çok süper olması 5
ekşi'de görarabanın rahatlık ve konforuna hiç alışmamış insanlar için doğru önermedir fakat biraz o konfora alıştığın zaman araba vazgeçilmez oluyor.
yirmi senedir arabam var ancak son dört ayım arabasız geçti. durum şu. toplu taşımanın yaygın olduğu her yerde yaya olmak kazanır. buna istanbul da dahil. ancak araba gerçekten bir keyif, kıçının sürekli yer görüyor olması, araç sürmenin hazzı, kontrolün sende olması filan gerçekten güzel. şu anki fikrim şu, arabam yine olsun ama öyle zırt pırt binmeyeyim, yakın mesafelerde ya yürüyeyim ya da otobüs metro artık neyse.
istanbul, izmir gibi şehirler için avantajlı olan bir durum olabilirken, ankara için kesinlikle dezavantajdır. şehirde otomobille ulaşıma önem verilmiş bu yüzden toplu taşıma aksak bırakılmıştır. en azından ankara'da yaşadığım süre boyunca gördüğüm durum bu idi, umarım değişmiştir.
fakir avuntusunun eksisozlukte beden bulmus halidir.
(bkz: acligin cok super olmasi) : abi kilo alma derdi yok, spor yapip yorulmadan bile form tutuyorsun
(bkz: issizligin cok super olmasi) : abi neden capitalist bir patrona calisayim
(bkz: yurt disina gidememenin cok super olmasi) abi zaten benim vatanim cennet, baska ulkeye ne gerek var. nerede var su doga, yesil (istanbulda yasamaktadir)
(bkz: egitimsizligin cok super olmasi): abi zaten universite mezunlari is bulamiyor, en guzeli yine tornaciya cirak girerim, mis gibi parami kazanirim
(bkz: acligin cok super olmasi) : abi kilo alma derdi yok, spor yapip yorulmadan bile form tutuyorsun
(bkz: issizligin cok super olmasi) : abi neden capitalist bir patrona calisayim
(bkz: yurt disina gidememenin cok super olmasi) abi zaten benim vatanim cennet, baska ulkeye ne gerek var. nerede var su doga, yesil (istanbulda yasamaktadir)
(bkz: egitimsizligin cok super olmasi): abi zaten universite mezunlari is bulamiyor, en guzeli yine tornaciya cirak girerim, mis gibi parami kazanirim