Sık geçen başlıklar

para vererek aldığın hizmet için teşekkür etmek 2

ekşi'de gör
köylü gelmiş köylü gidiyorsunuz. teşekkür etmek medeniyetin gereğidir. insanla insanca iletişim kurabildiğinizi, toplum yaşamına uyum sağlayabildiğinizi gösterir. kaldı ki ücreti karşılığı bir hizmet alıp teşekkür ettiğinizde o şirkete, kuruma değil, size yardımcı olan bireye teşekkür ediyorsunuz.

o kişinin o işten ekmek yiyor olması işini layığıyla yaptığında bir teşekkürü hak etmediğini göstermez. o zaman ananıza babanıza da teşekkür etmeyin. nasıl olsa sizi dünyaya getiren kişiler olarak size bakmak görevleridir.
parayla bile işini yapmayan insanlar olduğunu görünce işini iyi yapanlar teşekkürü hakediyor bence.