burada atıp tutanları recep tayyip erdoğan stadı başlığı altında görmeyi de çok istediğim ama ilginç şekilde buranın 10 da 1'i kadar bile entry girilmemiş olan başlık. şu saatten sonra bunun altına yok popülist yok başarısızlık kapatma vs diye gelenler diğer başlığa da düşüncelerini bıraksınlar bir zahmet.
ulan kaç yıldır şampiyon olamıyoruz, stadın ismini değişince mi bu başarısızlık örtülecek? liseden mezun olma şartı getirilsin şu başlıklara artık.
11.09.2023 · 28. sıra
yoldaki
10.09.2023 01:39 ~ 01:40