halen maaş artırarak alım gücünü yükselteceğini düşünen birinin açıklaması. bir de ekonomistim diye geçiniyor ortalıkta.
her açıklamada şahlanış günü daha ileriye gidiyor. şimdi de şubat-mart 2023 oldu.
yaw neye göre? ne görüyorsun da bu tarihi verebiliyorsun? hangi olay hangi gelişme buna sebep olacak? yok. yok amk yok. ortada plan yok. sadece boş laf.
bu kadar değersiz para birimine rağmen cari açık artmaya devam ediyor. hani ihracatta coşacaktık?
edit: kurtuluş günü - şahlanış günü olarak değiştirildi
14.06.2022 · 34. sıra
vatandas selami
13.06.2022 14:15 ~ 16:36