Sık geçen başlıklar
parali acur 20
ekşi profilibir tas çorba ve haftada bir gün etli pilav vereceğini söyleyerek oy istiyor şaka gibi. 22 yıldır iktidar kim? öğrenciyi bir tas çorbaya kim muhtaç etti? tabi ki kılışdar.
geçiniz efendim bunları. cezaevinden çıktığı gün aklına bile gelmez.
(bkz: orospunun yemini yarağı görene kadarmış)
(bkz: orospunun yemini yarağı görene kadarmış)
güzellik merkezi açması hakkında twitter'daki en güzel yorum şu olabilir;
zamanlamaya bak 15 temmuz'dan sonraki ilk maçta asker selamı veren emenike bile daha akıllı.
zamanlamaya bak 15 temmuz'dan sonraki ilk maçta asker selamı veren emenike bile daha akıllı.
öğretmen dövüyorlar, doktor dövüyorlar, veteriner hekim dövüyorlar v.b. dövüyorlar amk. hiç bir şey olmayacağını, en fazla nöbetçi mahkemede serbest kalacaklarını biliyorlar. 20 yılda cehaletin bu kadar cesaretli olmasına kim sebep oldu? tabi ki kılışdar. iktidar sahipleri olacak değil ya!
mülayim sert ile mülayim ters'in dosyalarını karıştırmak gibi bi şey bu.
25.000 tl cezayı vestel nasıl ödesin amk kesin şirket batar. ülkede insanın değeri 1.000 dolar yok.
sen ampule vururken oh oh, ampul sana vurunca ah ah. yok öyle bi dünya. vurdurmaya alışacaksınız!
dokunmayın buzlu viskime
memleketin hali çok da sikime
ne koparırsam saraydan kardır kendime
banane lan gireceğim seçime
memleketin hali çok da sikime
ne koparırsam saraydan kardır kendime
banane lan gireceğim seçime
asgari ücret tespit komisyonu toplantısı gibi bir tiyatroyu sergilemek yerine, zaten asgari ücreti kendisi belirleyen kişi olarak rakamı açıklasa da millet rahatlasa.
edit: başlığı açan yazar uçmuş galiba ya da kaçmış.
edit: başlığı açan yazar uçmuş galiba ya da kaçmış.
şeyhine sakso çeken mürid kimin politikası acaba?
varsa çıkarır masaya vurursun amk herkes görür. iddia etmeye gerek yok. yoksa da millete yalan söyleyerek siyaset yapmaya gerek yok.
çıkıp devlet memurluğunu kaldırdım bile diyebilir. görürsünüz o zaman müjdeyi.
nasıl da acıkmış tipini siktiğim.
ooo diyanet bütçesinde artış yapılacak demek ki.
edit: altta biri de çıkıp ''içkiden toplanan vergiye devletin ihtiyacı yok'' demiş. ulan ne kafalar var be kaldırsın o zaman vergiyi ihtiyacı yoksa.
edit: altta biri de çıkıp ''içkiden toplanan vergiye devletin ihtiyacı yok'' demiş. ulan ne kafalar var be kaldırsın o zaman vergiyi ihtiyacı yoksa.
başından sonuna taksinin 50 tl yazacağı yılandır.
fatih terim'i sevmeyebilirsiniz bunu anlarım ancak kalkıp galatasaray tarihinin en kötü teknik direktörü fatih terim'dir demek net geri zekalılıktır.
ülkenin %60'dan fazlası bir adamı istemiyor. yine ülkenin %60'dan fazlası bunun için ortak bir noktada buluşamıyor ve illa benim istediğim olsun diyorsa afedersiniz ama öpülmeye mahkumsunuzdur. çıkarın amk hepiniz bi aday çıkarın. gençliğimi siktiniz yaşlılığımı da sikin.