"beyaz" olmanın neredeyse ten rengiyle alakası yok.
ırk tasnifi yapmak istiyorsanız bu işi ırkçılara bırakın, o zaman bakın bakalım "beyaz ırk ırkçısı" gözünde beyaz mıyız?
bunu deyince "aşağılık kompleksi" diye zırıldayan bir kitle de var. esas aşağılık kompleksi avrupalı ırkçıların ürettiği bir tasnife dahil olmak için kırk takla atmaya çalışmak bence.
ırkçılık yapma niyetinde değilseniz ırk tasnifinin de gözünüzde bir önemi olmamalı.
Sık geçen başlıklar
sabahlamayi seven adam 11
ekşi profili#147247155
hukuksuz bir karardır.
2018'de 5 milyon 867 bin oy almış türkiye'nin üçüncü büyük siyasi partisinin aldığı seçim ödeneği kesiliyor. bu paranın kaynağı da seçmenlerinin ödediği vergiler. sanki "devlet*" ulufe dağıtıyormuş da ondan vazgeçmiş gibi sevinçle karşılayanlar var bunu.
anadilde eğitim yok, kürtçe savunma yasak, siyasileri hapiste, işçisi köle gibi çalıştırılıyor sermayedarları her daim tehdit altında*, siyasi partisine para vermiyorsun, gelir dağılımından pay almıyor** eee sonra bana vergi ver askere git.
bu politikaları savunan kişiler "bölücü" diye sağa sola küfür etmeden bence aynaya dikkatli şekilde baksınlar. kimin kimi ne şekilde böldüğü konusunda daha fazla kafa yormaları gerektiğini düşünüyorum.
hukuksuz bir karardır.
2018'de 5 milyon 867 bin oy almış türkiye'nin üçüncü büyük siyasi partisinin aldığı seçim ödeneği kesiliyor. bu paranın kaynağı da seçmenlerinin ödediği vergiler. sanki "devlet*" ulufe dağıtıyormuş da ondan vazgeçmiş gibi sevinçle karşılayanlar var bunu.
anadilde eğitim yok, kürtçe savunma yasak, siyasileri hapiste, işçisi köle gibi çalıştırılıyor sermayedarları her daim tehdit altında*, siyasi partisine para vermiyorsun, gelir dağılımından pay almıyor** eee sonra bana vergi ver askere git.
bu politikaları savunan kişiler "bölücü" diye sağa sola küfür etmeden bence aynaya dikkatli şekilde baksınlar. kimin kimi ne şekilde böldüğü konusunda daha fazla kafa yormaları gerektiğini düşünüyorum.
"ayasofya'da da kılmayın kardeşim şu namazı."
"dindar kesimin her yerde namaz kilmasam öleceğim hastalığı"
"dindar kesimin her yerde namaz kilmasam öleceğim hastalığı"
bakara makara türkçü varyasyon.
ha ayrıca sanıyorum ki üretilen konfeksiyon atölyesi araştırılsa işçilerin tamamı sigortasız ve yarisi suriyeli çıkar.
ha ayrıca sanıyorum ki üretilen konfeksiyon atölyesi araştırılsa işçilerin tamamı sigortasız ve yarisi suriyeli çıkar.
click-bait başlık.
böyle zaten bir başlık var:
(bkz: yunanistan'ın sınırda hendek kazmaya başlaması)
o da 2011'den beri olan bir başlığın devamı:
(bkz: yunanistan'ın hendek kazması)
böyle zaten bir başlık var:
(bkz: yunanistan'ın sınırda hendek kazmaya başlaması)
o da 2011'den beri olan bir başlığın devamı:
(bkz: yunanistan'ın hendek kazması)
akp+mhp'nin iktidardan inmesi.
hdp, chp'yi falan desteklemiyor. sadece andaval kemalistler gibi siyasi körlük içinde olmadan ortak "rakibe" karşı birlikte hareket ediyorlar.
örnek; ben mansur'u siyasi olarak zerre kadar sevmem fakat belediye seçimlerinde kendisine oy verdim. neden? çünkü melih gökçek/özhaseki kat kat beter adaylardı.
bu kadar basit.
hdp, chp'yi falan desteklemiyor. sadece andaval kemalistler gibi siyasi körlük içinde olmadan ortak "rakibe" karşı birlikte hareket ediyorlar.
örnek; ben mansur'u siyasi olarak zerre kadar sevmem fakat belediye seçimlerinde kendisine oy verdim. neden? çünkü melih gökçek/özhaseki kat kat beter adaylardı.
bu kadar basit.
kısmen doğru:
"türkiye'de yoksulluk sorun olmaktan kalktı"
yani şu şekilde doğru, süleyman demirel'in sözünü dinlemişler sanırım. "meseleleri mesele etmezseniz ortada mesele kalmaz."
+yoksu...
-diriliş osmanlı, büyük medeniyet
+yoks...
-almanya bizi kıskanıyor, ileri demokrasi
+yoksul...
- teörörörörörö, bölölölölölö
+yok...
-kılışdaaaaar, kılışdarı getirin banaaa
+yoksu...
-alllaaaaaah, kitaaaap
+yoksull....
-eeeööö, macron fransa'nın başına bela!!11! (oh iyi buldum ha bunu son anda)
"türkiye'de yoksulluk sorun olmaktan kalktı"
yani şu şekilde doğru, süleyman demirel'in sözünü dinlemişler sanırım. "meseleleri mesele etmezseniz ortada mesele kalmaz."
+yoksu...
-diriliş osmanlı, büyük medeniyet
+yoks...
-almanya bizi kıskanıyor, ileri demokrasi
+yoksul...
- teörörörörörö, bölölölölölö
+yok...
-kılışdaaaaar, kılışdarı getirin banaaa
+yoksu...
-alllaaaaaah, kitaaaap
+yoksull....
-eeeööö, macron fransa'nın başına bela!!11! (oh iyi buldum ha bunu son anda)
kıçındaki dondan kullandığı telefona, okuduğu üniversiteden izlediği dizilere yabancı dilde olan milliyetçi arkadaşın kendi ülkesindeki farklı bir kültürle/dille karşılaşınca kafayı yemesi çok eğlenceli bir olay.
aslında böyle şehir ismi de koymayacaksın ha. adana>türk01,adıyaman>türk02, afyon>türk03... diye illerin ismi değiştirilse daha bi yüce seviyede türklüğümüzü yaşayabiliriz.
" türk'ün verdiği ekmeği yiyip, türk'ün verdiği suyu içiyorsunuz."
bu da ne efsanevi bir cümleymiş hahahhaha. bu arkadaşı herhalde güvercin gibi besliyorlar. kim lan bu ekmeği suyu veren türk? koç, sabancı, ağaoğlu falan mı? bahçeli, erdoğan, damatgil mi?
aslında böyle şehir ismi de koymayacaksın ha. adana>türk01,adıyaman>türk02, afyon>türk03... diye illerin ismi değiştirilse daha bi yüce seviyede türklüğümüzü yaşayabiliriz.
" türk'ün verdiği ekmeği yiyip, türk'ün verdiği suyu içiyorsunuz."
bu da ne efsanevi bir cümleymiş hahahhaha. bu arkadaşı herhalde güvercin gibi besliyorlar. kim lan bu ekmeği suyu veren türk? koç, sabancı, ağaoğlu falan mı? bahçeli, erdoğan, damatgil mi?
https://www.youtube.com/watch?v=71rp27a4wma
sen büyümüyorsun, ben büyümüyorum, tanıdık kimse büyümüyor kim büyüyor lan ülkede?
sen büyümüyorsun, ben büyümüyorum, tanıdık kimse büyümüyor kim büyüyor lan ülkede?
benim o kişi ve ülkenin her yerine sikimi daşağımı süreceğim sırf sen sinirden kendini sik diye hiç bir yere de gideceğim yok. yeşil pasaport aldım hatta inat yurtdışına falan da çıkmayacağım. ohh be. dallamaya bak ya, barış olsun diyoruz insanlar boş yere ölmesin diyoruz, seçimlerde iki oy fazla almak için savaş alanına çeviriyorsunuz ortalığı sonra ülkeden kovmaya çalışıp bir de bölücü diyorsunuz.
edit: he he elime kan bulaşmış. şehit edebiyatıyla oy toplamaya çalışanlar zaten bu ölümlerle hiç alakasız pırlanta gibi insanlar.şu savaş ortamının sonuçlarına bakarsanız hdp'nin mi yoksa mhp ve akp'nin mi işine yarıyor görebilirsiniz her türlü. sonra benim elime kan bulaşmış. kan akmasın diye atmadığımız takla kalmıyor ama suriye'ye dört adam gönderip sekiz füze attıranlar nasıl oluyorsa elleri kansız kalıyor.
edit: he he elime kan bulaşmış. şehit edebiyatıyla oy toplamaya çalışanlar zaten bu ölümlerle hiç alakasız pırlanta gibi insanlar.şu savaş ortamının sonuçlarına bakarsanız hdp'nin mi yoksa mhp ve akp'nin mi işine yarıyor görebilirsiniz her türlü. sonra benim elime kan bulaşmış. kan akmasın diye atmadığımız takla kalmıyor ama suriye'ye dört adam gönderip sekiz füze attıranlar nasıl oluyorsa elleri kansız kalıyor.
rezalet olayın faili. hiç bir şey olmamış gibi yürümeye devam etmiştir.
http://i.imgur.com/mjp5nhv.jpg
http://i.imgur.com/1zvhcjw.jpg
edit: odtü'lü arkadaşım bana attı fotoğrafları, ben endüstri meslek terkim.
http://i.imgur.com/mjp5nhv.jpg
http://i.imgur.com/1zvhcjw.jpg
edit: odtü'lü arkadaşım bana attı fotoğrafları, ben endüstri meslek terkim.