türkiye'ye lezzet keşfine çıkan yabancı bir şefin programı vardı. tüm türkiye'yi dolaştı ve her yörede yediği her şeye amazing diyordu, tarhana çorbasına bile. ta ki karadeniz'e gelene kadar. adam karadeniz yemekleri için kibarca pek damak tadıma uymuyor demekle yetindi. söyleyeceklerim bu kadar.
Sık geçen başlıklar
Debe Arşivi
insanlık dışıdır.
ruh hastası gibi ne söyledi bu ya, ne söyledi, ne söyledi. ebenin nikahını söyledi diyesin. hayır fiyat söyledi deselerdi ne yapacaktı çok merak ettim. daha da ne kadar aciz, ne kadar zavallı, “ siz izin vermeden söyler miyim “ diyor.
ruh hastası gibi ne söyledi bu ya, ne söyledi, ne söyledi. ebenin nikahını söyledi diyesin. hayır fiyat söyledi deselerdi ne yapacaktı çok merak ettim. daha da ne kadar aciz, ne kadar zavallı, “ siz izin vermeden söyler miyim “ diyor.
yerine şu fotoğrafta işaretli kişi atanmış. görsel
zara benim için artık sadece sivas’ın güzel bir ilçesidir.
oyundaysak ver ordan 1 milyon dolar bana, ben de oynayayım azıcık.
gazeteci yazar fatih altaylı'nın ortaya koyduğu hakikattir..
knorr, türkiye'de farklı ve avrupa'da farklı ürünler satıyormuş.
içinde tavuk bile olmayan tavuksuyu çorbaları gibi.
--- spoiler ---
knorr’un aynı ürünü avrupa’da farklı, türkiye’de farklı içerikle sattığını, avrupalıların sağlığını korumakla kalmayıp, onlara daha kaliteli bir ürün sunarken türk tüketicisine içinde tavuk olmayan tavuk suyu bulyonu itelediğini yazdım.
epey bir mesele oldu.
her yerden ses geldi.
iki yerden çıt çıkmadı.
biri türk halkını kandıran knorr.
diğeri türk halkının kazıklanmasına ve belki de zehirlenmesine seyirci kalan tarım ve orman bakanlığı’ndan.
her ikisini de vurdumduymazlıklarından ötürü kutluyorum.
belli ki aralarında iyi bir konsensüs var.
belli ki söyleyecek, verilecek yanıt yok.
belli ki sükut ikrardan geliyor.
ve belli ki, aynı kaba pislemişler.
bizim yediğimiz kaba.
ama en azından biz görevimizi yaptık.
knorr konusunda halkımızı uyardık.
bundan sonra hala knorr kullanan var ise bile bile zehirleniyor, bile bile kazıklanıyor demektir.
ona da benim karışacak halim yok.
--- spoiler ---
kaynak burada
knorr, türkiye'de farklı ve avrupa'da farklı ürünler satıyormuş.
içinde tavuk bile olmayan tavuksuyu çorbaları gibi.
--- spoiler ---
knorr’un aynı ürünü avrupa’da farklı, türkiye’de farklı içerikle sattığını, avrupalıların sağlığını korumakla kalmayıp, onlara daha kaliteli bir ürün sunarken türk tüketicisine içinde tavuk olmayan tavuk suyu bulyonu itelediğini yazdım.
epey bir mesele oldu.
her yerden ses geldi.
iki yerden çıt çıkmadı.
biri türk halkını kandıran knorr.
diğeri türk halkının kazıklanmasına ve belki de zehirlenmesine seyirci kalan tarım ve orman bakanlığı’ndan.
her ikisini de vurdumduymazlıklarından ötürü kutluyorum.
belli ki aralarında iyi bir konsensüs var.
belli ki söyleyecek, verilecek yanıt yok.
belli ki sükut ikrardan geliyor.
ve belli ki, aynı kaba pislemişler.
bizim yediğimiz kaba.
ama en azından biz görevimizi yaptık.
knorr konusunda halkımızı uyardık.
bundan sonra hala knorr kullanan var ise bile bile zehirleniyor, bile bile kazıklanıyor demektir.
ona da benim karışacak halim yok.
--- spoiler ---
kaynak burada
3-5 oy alan, perinçek kıvamındaki dayılardan birinin ifadesi. ciddiye almamak gerekir.
ite köpeğe maskara olmak?
din dil ırk ayırt etmeden su insanlar gibi insanları en azından saymayı ogrenemedikce sizden bi bok olmaz.
din dil ırk ayırt etmeden su insanlar gibi insanları en azından saymayı ogrenemedikce sizden bi bok olmaz.
bir sürü insan işinden gücünden edildi bu olay yüzünden, haklı haksız bakılmadan neleri yıktılar, birçok türk vatandaşı başka ülkelerde mülteci olmak zorunda bırakıldı. o insanların suçu neydi de kimisi bakan ilan edilirken kimisi evinden barkından itibarından olup başka memleketin dilencisi oldu?
kırk asırlık türk yurdu düşman elinde esir kalamaz
bir hatay'lı olarak, dedemin babasının yani hasan ağa'nın 80-85 yıl öncesi yaptığı gibi silahı alır dağa çıkar ne kadar suriye sevdalısı varsa hepsini kuş gibi avlarım. ben sofu hasan'ın torunuyum. benim dedem ağalığını, canını düşünmeden memleket elden gitmesin diye çalışanları ile hatay'ın dağlarında fransızlara, suriyelilere, araplara karşı eşkıyalık yapmış iken bu halimle kaybedecek hiçbir şeyi olmayan ben hepsinin alnını karışlarım.
bir hatay'lı olarak, dedemin babasının yani hasan ağa'nın 80-85 yıl öncesi yaptığı gibi silahı alır dağa çıkar ne kadar suriye sevdalısı varsa hepsini kuş gibi avlarım. ben sofu hasan'ın torunuyum. benim dedem ağalığını, canını düşünmeden memleket elden gitmesin diye çalışanları ile hatay'ın dağlarında fransızlara, suriyelilere, araplara karşı eşkıyalık yapmış iken bu halimle kaybedecek hiçbir şeyi olmayan ben hepsinin alnını karışlarım.
bunun bir üst seviyesi whatsapp'ta herkesten sileceğine "benden sil" yapmak. *
sığır tespiti.
ayrıca kimseye oy vermiyorsan dolaylı olarak akp' ye oy veriyorsun demektir mal oğlu mal. seçim dediğin şey çan eğrisidir. 50 milyon seçmenden 49 milyon 999 bin 997 si oy kullanmayıp geri kalan üçünden ikisi akp' ye, birisi chp' ye oy verse akp seçilir. o zaman o oy kullanmayan 49 milyon 999 bin 997 kişinin de vermedikleri oy akp iktidarı olarak götlerine girer.
ayrıca kimseye oy vermiyorsan dolaylı olarak akp' ye oy veriyorsun demektir mal oğlu mal. seçim dediğin şey çan eğrisidir. 50 milyon seçmenden 49 milyon 999 bin 997 si oy kullanmayıp geri kalan üçünden ikisi akp' ye, birisi chp' ye oy verse akp seçilir. o zaman o oy kullanmayan 49 milyon 999 bin 997 kişinin de vermedikleri oy akp iktidarı olarak götlerine girer.
hayatımın soundtrack'i olarak ibrahim tatlıses-yalan'ı seçerek kahkaha attırmış liste. vay arkadaş spotify bile işi taşağa vurdu nasıl bir yıl yaşamışım ben. birazdan muhasebedeki tayfun abi'nin yanına gidip "önemli değil de uzun süre görüşmeyelim be tayfun" diyeceğim tribe girdim.
teyze kadın sığınma evine gönderildi diye sevinirken kadın sığınma evlerinde yaşam nasıl diye merak ettim. meğer orada da cezaevi gibi bir ortam mevcutmuş. yazıklar olsun 20 senedir bu ülkeyi ortalama bir avrupa ülkesi olabilecekken ortadoğu ülkesine çevirenlere. olan hep güçsüzlere, kimsesizlere oluyor.
ya bu adamın iyi niyetine inanıyor, güveniyorum ama şu tip "değirmene kovayla su taşıma" işlere girince bana bir soğuma geliyor. ülkeyle ilgili tüm ümidimi iyice kaybediyorum. laf ola, beri gele. serbest piyasaya bu tip müdahalelerde bulunacağına sadece bu 10 kalem ürünü satın alırken geçerli olacak indirim kuponları hazırla ve ihtiyaç sahiplerine ulaştır. üstelik iktidar olmayı beklemene de gerek yok. hem serbest piyasa bileşenlerini de korkutmaz, ürkütmez, sermaye kaçışına sebep olmaz, "başımıza bir bu eksikti" diye düşündürtmezsin.
ayrıca 11. ürün olarak kadın pedleri de eklenmeli, bilhassa öğrenciler için.
ben 10 sn. düşünerek bu tip çözümler buluyorken koca koca adamlar nasıl böyle saçma işler peşinde koşuyorlar, anlamak mümkün değil. bu yetersizlik ülkeye dair umutlarımı iyice kırıyor.
ayrıca 11. ürün olarak kadın pedleri de eklenmeli, bilhassa öğrenciler için.
ben 10 sn. düşünerek bu tip çözümler buluyorken koca koca adamlar nasıl böyle saçma işler peşinde koşuyorlar, anlamak mümkün değil. bu yetersizlik ülkeye dair umutlarımı iyice kırıyor.
ben şansa inanmam
başarmanın tek yolu yalamaktır
berat albayrak'ın hala yönetimde söz hakkı olduğunu ispat eden kukla bir dilci gelmiştir
başarmanın tek yolu yalamaktır
berat albayrak'ın hala yönetimde söz hakkı olduğunu ispat eden kukla bir dilci gelmiştir
sadece yazılımcılar değil, mesleği ve zanaat dışarıda kabul gören herkesin bir şekilde denediği ya da deneyeceği şey bu.
yeterli ve nitelikli doktor, yazılımcı, mühendis, mimar ve zanaatçılar kalmadığında telefonunu gösterci düşük seviye insanımsılar bu ülkeyi kalkındırır artık. becerebilirlerse.
yeterli ve nitelikli doktor, yazılımcı, mühendis, mimar ve zanaatçılar kalmadığında telefonunu gösterci düşük seviye insanımsılar bu ülkeyi kalkındırır artık. becerebilirlerse.
olay saçma değil mi kadın en sonda herşey normal gibi kediyle tuhaf pozlar veriyor.
eve giren kadınlar bu kadının kendi arkadaşları kesinlikle.muhtemelen hepsi eskort kendi aralarında alacak verecek olayıdır. ayrıca yatak odası dahil her tarafta kayıt yapan kamera var eskort evi işte
eve giren kadınlar bu kadının kendi arkadaşları kesinlikle.muhtemelen hepsi eskort kendi aralarında alacak verecek olayıdır. ayrıca yatak odası dahil her tarafta kayıt yapan kamera var eskort evi işte
kitaptan uyarlama olan zorba filminde geçen replik:
dünyayı bugünkü durumuna getiren nedir, bilir misin? yarım işler, yarım konuşmalar, yarım sevdalar, yarım günahlar, yarım iyiliklerdir. sonuna kadar git be insan!
dünyayı bugünkü durumuna getiren nedir, bilir misin? yarım işler, yarım konuşmalar, yarım sevdalar, yarım günahlar, yarım iyiliklerdir. sonuna kadar git be insan!
yarım saate falan gececek gibi
(bkz: yumurta akı israfı)
kraker veya cips paketlerin dibindeki baharat - susam artıklarını büyük bir keyifle yemek.
akp'nin işine gelmez. hesap vermeden sınırsız para basma esnekliğini kaybetmeleri anlamına gelir. belki yeni hükümet oturup yararı zararı nedir bir değerlendirmek ister ama mevcut hükümette konusu bile açılmaz.
hükümetin yine doktorları halkın önüne atması olayıdır. zam falan yok. pratisyen için konuşmak gerekirse 4800 maaş + 2500 sabit döner olan ödeme 7300 maaş şekline çevriliyor. emeklilikte falan işe yarayacak bir şey. aylık elimize geçen parada bir değişiklik yok yani. herkes sakin olsun.
edit: çok soru geliyor buradan cevap vereyim.
sabit döner kalktı diyebiliriz, performans döner duruyor. ysp nin performans dönerini artıran düzenleme sayılarının çokluğuyla birleşince hekimlerin performans dönerini sıfırlıyordu. şimdi getirilen düzenleme bizim sabiti hazineye çekip, hastanenin döner sermaye gelirini tamamen performans dönere aktarmayı sağlayacak bir düzenleme oldu. ysp ye dağıtılacak performans düzenlemesinin dediğim gibi sayılarının bizden kat kat fazla olmasının etkisiyle bizim performansların düşeceğini düşünüyorum.
geçen aylarda aile hekimlerine 1000 lira kesinti yaptılar, aile hekimleri ayaklanınca 6 ay ertelediler, iptal etmediler ertelediler. bizde de kesinti olacak. kalıbımı basarım zam falan zaten yok aksine maaşlarımızda azalma olacak. yanlış çıkarsa şerefsizim. doğru çıkarsa şerefsizin kim olduğunu ben söylemem siz anlayın.
edit 2: şöyle bir görüş de mevcut, bakalım kim haklıymış aybaşında görürüz.
tüik enflasyonu düzgün açıklasa 2 yılda toplam yaklaşık %100 zam olması lazımken, 2500 lira lütfedilerek verilecek. tabi eğer verilirse.
edit: çok soru geliyor buradan cevap vereyim.
sabit döner kalktı diyebiliriz, performans döner duruyor. ysp nin performans dönerini artıran düzenleme sayılarının çokluğuyla birleşince hekimlerin performans dönerini sıfırlıyordu. şimdi getirilen düzenleme bizim sabiti hazineye çekip, hastanenin döner sermaye gelirini tamamen performans dönere aktarmayı sağlayacak bir düzenleme oldu. ysp ye dağıtılacak performans düzenlemesinin dediğim gibi sayılarının bizden kat kat fazla olmasının etkisiyle bizim performansların düşeceğini düşünüyorum.
geçen aylarda aile hekimlerine 1000 lira kesinti yaptılar, aile hekimleri ayaklanınca 6 ay ertelediler, iptal etmediler ertelediler. bizde de kesinti olacak. kalıbımı basarım zam falan zaten yok aksine maaşlarımızda azalma olacak. yanlış çıkarsa şerefsizim. doğru çıkarsa şerefsizin kim olduğunu ben söylemem siz anlayın.
edit 2: şöyle bir görüş de mevcut, bakalım kim haklıymış aybaşında görürüz.
tüik enflasyonu düzgün açıklasa 2 yılda toplam yaklaşık %100 zam olması lazımken, 2500 lira lütfedilerek verilecek. tabi eğer verilirse.
sorsan herkes iyi şimdi buraya hepsi birden burdayız yazacak :)
siki tutunun.
evet siki.
evet siki.
(#130665874) ya kardeşim sen niye her entryde kendini yakışıklı diye övüyorsun bir şekilde? bıktım böyle başlıklarda seni görmekten. yok en çok kız bu abideymiş de tipi de düzgünmüş ama falan da. ego mastürbasyonunu buradan yapmayı bırak artık. ayrıca biz piç erkek de kibar erkek de tercih etmiyoruz. sen buzdolabı mısın her mevsimde aynı derecede soğutasın? yeri gelir kibar olursun yeri gelir sert durursun. gıy gıy gıy bezdirdin. ayrıca sen piç erkek değilsin, amcısın direkt.
burada mevzu şahsın tekerlekli sandelyede olması değil polis için.silah taşıma olasılığı. yani eğer bir silahın tetiğine basacak bir organınız varsa polis prosedür gereği sizi vuracak. çünkü ülkedeki silah oranı çok yüksek o yüzden. hatta dünyada ilk sırada
300 küsür milyonluk nüfusta nüfustan çok silah var. bir tiyatroda silah gözükürse patlar malum. polis eğitimleri de bu toplam silah sayısına göre düzenleniyor.yani ez cümle amerika şu karın ağrısı silahlanma olayından kurtulmazsa nüfusun belirli bir oranı ya ölecek ya öldürülecek.
edit:ulan sevgili atina halkı, polisi savunmuyoruz burada.olayın nedenini açıklıyoruz.ben hakim miyim yargıç mıyım, polisi yargılamak ya da yüceltmek bana düşmez.
300 küsür milyonluk nüfusta nüfustan çok silah var. bir tiyatroda silah gözükürse patlar malum. polis eğitimleri de bu toplam silah sayısına göre düzenleniyor.yani ez cümle amerika şu karın ağrısı silahlanma olayından kurtulmazsa nüfusun belirli bir oranı ya ölecek ya öldürülecek.
edit:ulan sevgili atina halkı, polisi savunmuyoruz burada.olayın nedenini açıklıyoruz.ben hakim miyim yargıç mıyım, polisi yargılamak ya da yüceltmek bana düşmez.
sanki kesin bir gerçeklikmiş gibi açılmış başlık, nerden biliyorsun yok oluş olduğunu.
yurtdışı isimli tek bir yer olduğunu düşünenlerin altını doldurduğu bir anket.
mesela mozambik’te 7 senedir yaşayıp hiç türk markası görmeyenlerler yurtdışında türk markası görmediklerini iddia edebiliyorlar.
(bkz: aramaya inanmak)
(bkz: dünyaca ünlü türk markaları)
mesela mozambik’te 7 senedir yaşayıp hiç türk markası görmeyenlerler yurtdışında türk markası görmediklerini iddia edebiliyorlar.
(bkz: aramaya inanmak)
(bkz: dünyaca ünlü türk markaları)
bu başlığı giren polis adayı yada polis arkadaşımıza diyecek bir şey bulamıyorum! adam film ve dizi setlerinde prodüksiyon amiri olarak çalışıyor, bende aynı sektörde çalışıyorum , sendika da açıklama yaptı , adamın ne olduğu , kim olduğu biliniyor yani. gariban vurup her defasında uydurduğunuz bu senaryo çalışmıyor! boktan bir dizi senaryosu bile, buradaki polis ifadesinden daha mantıklıdır. senden ricam google amcaya bir search et, son 5 yıl içinde polislerin karıştığı bu şekilde tonla haber var. yetersiz eğitim almış, psikolojik sorunları olan insanları toplayıp polis , bekçi yaptılar! o silah sana insanı koruman için verildi , orantısız şiddet uygulayıp kafamıza sıkman için değil. allah rahmet eylesin..
kendisinden zeka bekleyenleri ortaya çıkarmış yazıdır. asdfsgsgs
bundan birkaç ay önce göz göre göre bizim maaşımızdan kesip sizin maaşınıza eklediklerinde sesiniz çıkmıyordu hemşireler. biriniz demedi biz aynı gemideyiz diye? servis hemşiresi bana "boşuna doktor oldun hoca, aynı maaşı alıyoruz" dediğinde ağzı kulaklarındaydı? ne oldu da birden bize zam haberi geldiğinde -ki tamamen kolpa haber- hemen yanımızda biz de varız diye çığırmaya başladınız? kritik anlarda görev alıyorlarmış hasta bakıcısından güvenliğine hepsi o kritik anlarda görev alıyor zaten. sunulan şeylere bak dün doktorlara zam başlığında da doktorlar biz olmasak hiçbir şey yapamaz diye ağlıyordunuz, bu bambaşka bir konu beni güldürmeyin.
her şeyi geçin, zam falan gelmedi. oyun oynadılar, insanların önüne attılar yine doktorları. sizin gibi kendini bilmez içinde bir gram doktor nefreti barındıran kim varsa da alevliyor bunu. bok gibi insanlarsınız.
her şeyi geçin, zam falan gelmedi. oyun oynadılar, insanların önüne attılar yine doktorları. sizin gibi kendini bilmez içinde bir gram doktor nefreti barındıran kim varsa da alevliyor bunu. bok gibi insanlarsınız.
bakalım ne kadar dayanacak.
ninja warrior parkuru gibi amk. gelen düşüyor.
ninja warrior parkuru gibi amk. gelen düşüyor.
avustralya'ya kediler, gemiler sayesinde sonradan gelmiştir. kıtanın kendine özel bir ekosistemi bulunmaktadır. kediler kolay çoğalan, çevik avcılar olduğu için bir çok küçük hayvanın soyunu tüketme potansiyelleri vardır.
adamlar ekosistemlerini korumaya çalışıyorlar, bence haklılar.
adamlar ekosistemlerini korumaya çalışıyorlar, bence haklılar.
adalet ve kalkınma partisi.
geçen hafta yaptığım eylem. hayatımın en kötü tecrübelerinden birisi oldu. halbu ki çok uzun zamandır konuşuyorduk. bana aşık olduğunu söylüyordu bense saçmalama uzak ilişki, birbirimizi hiç tanımıyoruz vs. diyerek gerçekçi yaklaşıyordum.
yıllık izine çıkacaktım beni bir tatil beldesine davet etti. ankara’da takılmaktan iyidir diyerek yola çıktım. beni her fırsatta öven ne kadar güzel bir kalbim olduğunu söyleyen kadın büyük ihtimal beni çirkin buldu. çok soğuk davrandı. benden hoşlanmayabilir doğal bir şey ama ben insan değilmişim gibi davranıyordu. tatili beraber geçirmek istemediğini söyledi ve valizimi toplayıp apar topar oradan ayrıldım.
yaptığım masrafa mı yanayım kışın ortasında yıllık izin kullandım ona mı yanayım bilemedim. zaten az olan özgüvenimi 2 günde param parça etti kadın. ulan 1 hafta mutluymuş gibi takıl. arkadaş gibi davran. ne lan bu tripler. neler söylemek istiyorum ama diyemiyorum arayıp hislerimi bile söyleyemiyorum. kalpsiz bir insana sitem etsem elime ne geçecek. içim içimi yiyor. oğlum ben mi istedim lan bu kadar çirkin olmayı. 1000 kere görüntülü görüştük hiç mi farketmedin taaa oraya kadar yordun beni. kalpsizsin kalpsiz. inşallah birisi de senin özgüvenini paramparça eder.
sitem dolu bir entry giriyorum ama olanları kimseye anlatamadım sözlük. içimde kalmasın diye yazıyorum bunları. kardeşinizden ya da abinizden bir tavsiye internetten tanıştığınız biri için sakın şehir dışına çıkmayın.
edit: güzel mesajlarınız, iyi niyetleriniz ve destekleriniz için çok teşekkür ederim. bir nebze de olsa kendimi iyi hissettirdi.
yıllık izine çıkacaktım beni bir tatil beldesine davet etti. ankara’da takılmaktan iyidir diyerek yola çıktım. beni her fırsatta öven ne kadar güzel bir kalbim olduğunu söyleyen kadın büyük ihtimal beni çirkin buldu. çok soğuk davrandı. benden hoşlanmayabilir doğal bir şey ama ben insan değilmişim gibi davranıyordu. tatili beraber geçirmek istemediğini söyledi ve valizimi toplayıp apar topar oradan ayrıldım.
yaptığım masrafa mı yanayım kışın ortasında yıllık izin kullandım ona mı yanayım bilemedim. zaten az olan özgüvenimi 2 günde param parça etti kadın. ulan 1 hafta mutluymuş gibi takıl. arkadaş gibi davran. ne lan bu tripler. neler söylemek istiyorum ama diyemiyorum arayıp hislerimi bile söyleyemiyorum. kalpsiz bir insana sitem etsem elime ne geçecek. içim içimi yiyor. oğlum ben mi istedim lan bu kadar çirkin olmayı. 1000 kere görüntülü görüştük hiç mi farketmedin taaa oraya kadar yordun beni. kalpsizsin kalpsiz. inşallah birisi de senin özgüvenini paramparça eder.
sitem dolu bir entry giriyorum ama olanları kimseye anlatamadım sözlük. içimde kalmasın diye yazıyorum bunları. kardeşinizden ya da abinizden bir tavsiye internetten tanıştığınız biri için sakın şehir dışına çıkmayın.
edit: güzel mesajlarınız, iyi niyetleriniz ve destekleriniz için çok teşekkür ederim. bir nebze de olsa kendimi iyi hissettirdi.
öğretmenim 5.250tl maaş alıyorum.
maaşımı hakettiğimi gerçekten çok çalıştığımı düşünüyorum. kendimi paralıyorum öğrenciler için.
anadan gelmedi babadan gelmedi. şu zamana kadar malum partiye de 1 defa bile oy vermedim. hiç ahlaksızlık yapmadım. insan gibi insanım. vergi borcum felan da yok.
şu ortamda araba almam da ev almamda imkansız.
ötv sıfır olsada alamam.
geçen gün bilgisayarım kapandı açılmadı. duyduğum endişe inanılmazdı. cidden korktum.
yani biz ne yaşıyoruz bu ülkede anlam veremiyorum.
ki ben gene şanslıyım ne kötü şartlarda insanlar var.
ülkenin gerçekten içinden geçtiler.
ne kadar çok çaldılar ise. dur durak yok.
maaşımı hakettiğimi gerçekten çok çalıştığımı düşünüyorum. kendimi paralıyorum öğrenciler için.
anadan gelmedi babadan gelmedi. şu zamana kadar malum partiye de 1 defa bile oy vermedim. hiç ahlaksızlık yapmadım. insan gibi insanım. vergi borcum felan da yok.
şu ortamda araba almam da ev almamda imkansız.
ötv sıfır olsada alamam.
geçen gün bilgisayarım kapandı açılmadı. duyduğum endişe inanılmazdı. cidden korktum.
yani biz ne yaşıyoruz bu ülkede anlam veremiyorum.
ki ben gene şanslıyım ne kötü şartlarda insanlar var.
ülkenin gerçekten içinden geçtiler.
ne kadar çok çaldılar ise. dur durak yok.
22 yaşında ki kızcağıza abla diyor, bu sözlükçülerin hepsi mi ergen ya?
çok şükür ülkemize haram para girmemektedir alkolden. biz o parayı mekruh olan uyuşturucudan elde etmekteyiz
10 saatlik ders + nöbetle, sabah 8den 5e kadar, yemek yiyemeden, bir kere çay içme teşebbüsünde bulunmuş, onu da ancak yarim bırakabilmiş bir gün sonunda, bacaklarımı ve dahi beynimi hissedemezken gördüm baktım bir de yine başlanmış öğretmen düşmanlığına.
ya sorsan burada herkes hak hukuk insanı, herkes minnoş.
ya bir de gercekten karşıma gelin söyleyin bana yatarak para kazaniyosun valla diye *.
bir ders saati 40 dakika,o 40 dakika içinde sınıfta bir dakika dikkatin dağılsa, sınıfı kendi kendine bıraksan, adamın bacağından tutup camdan sallandiriyorlar "şaka" diye. tek hedefi kaportacı olmak isteyen adamla, cerrah olmak isteyen adam yan yana oturuyor sınıfta, birisi soyadını bilmiyor,birisi çift basamaklari kafan çarpabiliyor. hepsini bi dengede tutmaya çalışıyorsun.
hani o sokakta gördüğünuz "vay hiyar" dediginiz adamlar var ya, onlarin 30 tanesiyle basbasasin sınıfta,ve emin ol senin o sokakta gördüğün adam yontulmuş hali, onlar bize direkt ham olarak geliyor. inanin bizim bazen tek hedefimiz adam mezun olunca fatura yatırabilecek kadar bir görguye ve sorumluluğa sahip olabilsin diye. tabii tüm bunları gerçekten gelecekten bir şeyler bekleyen ve cabalayanlari harcamadan yapmalisin. yani baligi ve tatliyi aynı tencerede pişirip kokularinin birbirine gecmelelerini sağlamak gibi.
adamın gun boyu ofiste çay içmekten disleri sapsari olmus, oturmaktan götü duzlesmis ettiği lafa bak.
sen de emeğinin karsiligini alamiyorsan sen de ses cikar. senin bu halde olmanin sorumlusu ben değilim, niye benimle ugrasiyorsun. niye???
ya sorsan burada herkes hak hukuk insanı, herkes minnoş.
ya bir de gercekten karşıma gelin söyleyin bana yatarak para kazaniyosun valla diye *.
bir ders saati 40 dakika,o 40 dakika içinde sınıfta bir dakika dikkatin dağılsa, sınıfı kendi kendine bıraksan, adamın bacağından tutup camdan sallandiriyorlar "şaka" diye. tek hedefi kaportacı olmak isteyen adamla, cerrah olmak isteyen adam yan yana oturuyor sınıfta, birisi soyadını bilmiyor,birisi çift basamaklari kafan çarpabiliyor. hepsini bi dengede tutmaya çalışıyorsun.
hani o sokakta gördüğünuz "vay hiyar" dediginiz adamlar var ya, onlarin 30 tanesiyle basbasasin sınıfta,ve emin ol senin o sokakta gördüğün adam yontulmuş hali, onlar bize direkt ham olarak geliyor. inanin bizim bazen tek hedefimiz adam mezun olunca fatura yatırabilecek kadar bir görguye ve sorumluluğa sahip olabilsin diye. tabii tüm bunları gerçekten gelecekten bir şeyler bekleyen ve cabalayanlari harcamadan yapmalisin. yani baligi ve tatliyi aynı tencerede pişirip kokularinin birbirine gecmelelerini sağlamak gibi.
adamın gun boyu ofiste çay içmekten disleri sapsari olmus, oturmaktan götü duzlesmis ettiği lafa bak.
sen de emeğinin karsiligini alamiyorsan sen de ses cikar. senin bu halde olmanin sorumlusu ben değilim, niye benimle ugrasiyorsun. niye???
ben biliyorum reklam ücretiniz.
galatasaray'da oynasa en az 8 maç ceza alacak oyuncuya saçma sapan komik bir ceza verilmesidir.
arkadaş bir kere de adaletli olun, sadece bir kere !
arkadaş bir kere de adaletli olun, sadece bir kere !
italya starbucks örneği ile kıyaslanan durum.
yok efendim trabzon 'da çay varmış, öteki diyor ki burda 2 tane cafe var çok güzel starbucks bunlarla yarışamaz. biri gelmiş halk istemez diyor.. oğlum siz ne yiyip içiyorsunuz da bu kadar zeka geriliği yapıyor sizde ya...
starbucks oraya girsin, orayı sizin halkınız yıkar yıkar. duvarlarını kemirir trabzon halkı o starbucks 'ın. zaten şehri komple araplara peşkeş çekmişsiniz siz gitmezseniz onlar gidecek pek bir şey değişmez. hele görgüsüz zengin kesimi düşünüyorum da kapısında kuyruk olacağınıza şimdiden imzamı atarım.
çay memleketiymiş de efenim starbucks 'ın kahvesi kötüymüş... şakalar komiklikler..
yok efendim trabzon 'da çay varmış, öteki diyor ki burda 2 tane cafe var çok güzel starbucks bunlarla yarışamaz. biri gelmiş halk istemez diyor.. oğlum siz ne yiyip içiyorsunuz da bu kadar zeka geriliği yapıyor sizde ya...
starbucks oraya girsin, orayı sizin halkınız yıkar yıkar. duvarlarını kemirir trabzon halkı o starbucks 'ın. zaten şehri komple araplara peşkeş çekmişsiniz siz gitmezseniz onlar gidecek pek bir şey değişmez. hele görgüsüz zengin kesimi düşünüyorum da kapısında kuyruk olacağınıza şimdiden imzamı atarım.
çay memleketiymiş de efenim starbucks 'ın kahvesi kötüymüş... şakalar komiklikler..
tüm bölümleri izledim. çok güzel. duyabildiğiniz yerlerde. arkadaşlar sikicem artık ses sorununuzu.
neyse.
tanım; kendiyle barışık iki komik adam, çok gülüyorum bu pezevn...
neyse.
tanım; kendiyle barışık iki komik adam, çok gülüyorum bu pezevn...
bu bir tehdit değildir aslında, tehdit bireysel ya da bir zümre üzerinden yapılır.
bu olsa olsa örneklerle anlatım güçlendirmektir.
ha şu var, bahsettiği coğrafya orta doğu, bizimkiler de softcore ortadoğulu olduğu için böyle senaryonun olacağına ihtimal vermiyorum o ayrı. olmasın da zaten orospu çocukları kaddafi'nin makatına demir çubuk sokmuşlardı. severiz sevmeyiz o ayrı, bunu temenni etmek sığırlıktır, bu barbarlıktır.
ne olacaksa sandıkta olsun.
bu olsa olsa örneklerle anlatım güçlendirmektir.
ha şu var, bahsettiği coğrafya orta doğu, bizimkiler de softcore ortadoğulu olduğu için böyle senaryonun olacağına ihtimal vermiyorum o ayrı. olmasın da zaten orospu çocukları kaddafi'nin makatına demir çubuk sokmuşlardı. severiz sevmeyiz o ayrı, bunu temenni etmek sığırlıktır, bu barbarlıktır.
ne olacaksa sandıkta olsun.
ulan adamın faiz açıklamasını yazarak akıllarınız sıra algı yaratıyorsunuz, ama adam orada ironi yapıyor. faiz kararını eleştiriyor.
ek:" ben faizin derdindeyim. dolar isterse 100 liraya çıksın. bizim parti sözcüsü'ne de kızıyorum. sayın öztrak, ‘faizin düşmesi yanlış’ diyor. nesi yanlış sayın öztrak? sayın cumhurbaşkanı faizleri sıfıra çeksin ve kısa zamanda bu ülkeyi refaha ulaştırsın. ben kendisinin bu konuda samimi olduğunu biliyorum” ifadelerine yer verdi."
arkadaş şuradaki ironiyi anlamayan benimle muhattap olmasın. tanju özcan daha birkaç gün önce bu konuda bir video mu ne yayınladı orada aynı bu sözleri kullanarak rte ile dalga geçiyordu*
klasik (bkz: birgün). çarpıtma üzerine kurulu akılları sıra chp'lilerin gözünde özcan'ı akpli konumuna çekecekler.
al bak bu da birkaç gün önce yaptığı faiz ironisi .
ek: bakın adamı da çıldırtmışsınız sevgili sol çomarlar. kendisi de açıklama yapmış..
siz nasıl insanlarsınız lan? çomar deyince de kızıyorsunuz "woooaaaahhh soldan chomar mıh olurh!1?" diye. çomarın önde gidenisiniz kusura bakmayın.
ek:" ben faizin derdindeyim. dolar isterse 100 liraya çıksın. bizim parti sözcüsü'ne de kızıyorum. sayın öztrak, ‘faizin düşmesi yanlış’ diyor. nesi yanlış sayın öztrak? sayın cumhurbaşkanı faizleri sıfıra çeksin ve kısa zamanda bu ülkeyi refaha ulaştırsın. ben kendisinin bu konuda samimi olduğunu biliyorum” ifadelerine yer verdi."
arkadaş şuradaki ironiyi anlamayan benimle muhattap olmasın. tanju özcan daha birkaç gün önce bu konuda bir video mu ne yayınladı orada aynı bu sözleri kullanarak rte ile dalga geçiyordu*
klasik (bkz: birgün). çarpıtma üzerine kurulu akılları sıra chp'lilerin gözünde özcan'ı akpli konumuna çekecekler.
al bak bu da birkaç gün önce yaptığı faiz ironisi .
ek: bakın adamı da çıldırtmışsınız sevgili sol çomarlar. kendisi de açıklama yapmış..
siz nasıl insanlarsınız lan? çomar deyince de kızıyorsunuz "woooaaaahhh soldan chomar mıh olurh!1?" diye. çomarın önde gidenisiniz kusura bakmayın.
bu taife kadar kirleticisi gelmemiştir, gelmeyecektir.
ömürleri bitmeden canavar gibi emebildikleri kadar emmeye and içmişler.
tecavüzü gerçek anlamda ya da farklı anlamlarda türlü türlü yaşıyoruz maalesef.
ömürleri bitmeden canavar gibi emebildikleri kadar emmeye and içmişler.
tecavüzü gerçek anlamda ya da farklı anlamlarda türlü türlü yaşıyoruz maalesef.
mart 2014 seçimlerinden bu yana sadece iyi insan olduğunu düşündüğüm için mansur yavaş'ı desteklerim. seçim çalışmaları için sahada aktif olarak çalıştım, dağ tepe gezdim. ama melih gökçek gibi kalitesiz birinin gazına gelip karşısına otursaydı çok bozulurdum.
birileri buraları okuyup kendisine iletiyorsa, bir kez daha hayal kırıklığına uğratmadığı için teşekkürlerimi iletin lütfen.
birileri buraları okuyup kendisine iletiyorsa, bir kez daha hayal kırıklığına uğratmadığı için teşekkürlerimi iletin lütfen.