saldıran köpeğin uyutulması lazım.
muhtemelen sahibinin de uyutulması lazım.
Sık geçen başlıklar
matematikkocu 30
ekşi profilikimsenin muhafazakara tepkisi yok. tepki cehalete.
adam deve sidiği içip muhafazakarım diyor, millet inmeden metroya binmeye çalışıyor beni hor görüyorlar diyor, hastaneye sıçan kadına yapılır mı diyorsun başım kapalı diye bana saldırıyorlar diyor.
inancınızı cehaletinize kalkan etmeyin
adam deve sidiği içip muhafazakarım diyor, millet inmeden metroya binmeye çalışıyor beni hor görüyorlar diyor, hastaneye sıçan kadına yapılır mı diyorsun başım kapalı diye bana saldırıyorlar diyor.
inancınızı cehaletinize kalkan etmeyin
blok f-16 varken keriz gibi f-35 almışlar.
dış politikadan hiç anlamıyor bunlar.
bizde mesele dünya lideri var içinde olduğumuz ve satılan her f-35’ten pay aldığımız projeden bizi çıkartıp f-16 için kuran yakan isveç’i nato’ya aldırdı.
öyle büyük lider
dış politikadan hiç anlamıyor bunlar.
bizde mesele dünya lideri var içinde olduğumuz ve satılan her f-35’ten pay aldığımız projeden bizi çıkartıp f-16 için kuran yakan isveç’i nato’ya aldırdı.
öyle büyük lider
açlık oyunlarının artık resmi olarak bu ülkede başlaması lazım.
1000 dolardan ucuz bir fiyata müthiş bir imkan değil mi?
1000 dolardan ucuz bir fiyata müthiş bir imkan değil mi?
biz o belayı 2002’den beri çekiyoruz.
ekleme: neyse adam istanbul’un depreminin de altyapısını hazırlıyor çaktırmadan.
o depremden sonra tarikatına katılım çok olur o travmayla.
biz de mi yürüsek öyle. xxxx partisine oy vermezseniz allah helak edecek buraları diye
ekleme: neyse adam istanbul’un depreminin de altyapısını hazırlıyor çaktırmadan.
o depremden sonra tarikatına katılım çok olur o travmayla.
biz de mi yürüsek öyle. xxxx partisine oy vermezseniz allah helak edecek buraları diye
vay amk
aktroll tiksindim senden
ekleme görsel
ilk yazı bu idi.
silmiş kaçmış. sanırım vitaminsiz gobelsin ekibinden vasat bir arkadaş idi
görsel ve kaçak ihbarı için @etsiz cig kofte olmaz a teşekkürler
aktroll tiksindim senden
ekleme görsel
ilk yazı bu idi.
silmiş kaçmış. sanırım vitaminsiz gobelsin ekibinden vasat bir arkadaş idi
görsel ve kaçak ihbarı için @etsiz cig kofte olmaz a teşekkürler
çocukken bu adamların gazete köşelerini okur, bunlar herhalde bizim gibi cahil insanlar değil ki köşe sahibi vs diye düşünürdüm.
bunların bu vasatlığı ülkeyi akp’ye bıraktı.
bunların bu vasatlığı ülkeyi akp’ye bıraktı.
arab’ın amcaoğlu israil nasıl oldukları ortada.
filistin’li müslüman arab’ın kardeşi suudi arap şu an festivalde.
bi zahmet bu toksik aileden uzak kalalım.
ne şam’ın şekeri ne arab’ın yüzü diyenler boşuna dememiş
filistin’li müslüman arab’ın kardeşi suudi arap şu an festivalde.
bi zahmet bu toksik aileden uzak kalalım.
ne şam’ın şekeri ne arab’ın yüzü diyenler boşuna dememiş
devletten talep etmeniz gerekeni karacadan talep ediyorsunuz.
sözleri ayrı.
ancak 10 yıl garanti evinizden hırsız çalarsa filan diye verilmiyor.
uğradığınız zararı belediyeden, müteahhitten vs talep etmeniz gerekiyor. yaşadığınız acının büyüklüğü de bu tür talepleri benim açımdan mazur göstermez.
kaldı ki deprem sonrası hatay’a gittiğimde acil yemek su sıkıntısı yaşayan vatandaşlarımızın korkudan eve giremedikleri için yiyecek vs talebine yetişmek için 10 km yürüyerek sırtımda yemek götürmüştüm. vardığım evin sapasağlam villa. bahçesinde güneş enerji sistemli kamp donanımlı lüks araç, öğün olarak da kavurma yaptıklarını görünce bir an ufak bir şok yaşadım. sular olmadığı için bulaşıkları yıkayamıyorlarmış. ben de bulaşıklarını yıkamaları için şişe su taşımışım. neyse ihtiyaç mı ihtiyaç. mahallede başka sıkıntıları da tespit ettim döndüm.
2 gün sonra beni çamaşır deterjanı için aradılar ki biliyorsunuz ilk hafta tel merkezde çekmiyordu. onlar biraz dışarıda. ben de başka köye girdim o sıra.
su gelmiş ama deterjanları bitmiş merkezden onlara getirebilir miymişim. hala cenazelerin çıkmadığı, koktuğu dönemden bahsediyoruz.
ihtiyaç mı ? ihtiyaç elbette. ama bir öncelik olur be abi.
sözleri ayrı.
ancak 10 yıl garanti evinizden hırsız çalarsa filan diye verilmiyor.
uğradığınız zararı belediyeden, müteahhitten vs talep etmeniz gerekiyor. yaşadığınız acının büyüklüğü de bu tür talepleri benim açımdan mazur göstermez.
kaldı ki deprem sonrası hatay’a gittiğimde acil yemek su sıkıntısı yaşayan vatandaşlarımızın korkudan eve giremedikleri için yiyecek vs talebine yetişmek için 10 km yürüyerek sırtımda yemek götürmüştüm. vardığım evin sapasağlam villa. bahçesinde güneş enerji sistemli kamp donanımlı lüks araç, öğün olarak da kavurma yaptıklarını görünce bir an ufak bir şok yaşadım. sular olmadığı için bulaşıkları yıkayamıyorlarmış. ben de bulaşıklarını yıkamaları için şişe su taşımışım. neyse ihtiyaç mı ihtiyaç. mahallede başka sıkıntıları da tespit ettim döndüm.
2 gün sonra beni çamaşır deterjanı için aradılar ki biliyorsunuz ilk hafta tel merkezde çekmiyordu. onlar biraz dışarıda. ben de başka köye girdim o sıra.
su gelmiş ama deterjanları bitmiş merkezden onlara getirebilir miymişim. hala cenazelerin çıkmadığı, koktuğu dönemden bahsediyoruz.
ihtiyaç mı ? ihtiyaç elbette. ama bir öncelik olur be abi.
bizim kültürümüzde opera yok.
avamla aradaki bağlantıyı koparmanın yollarından biridir
direkt salak demenin sorun çıkacağını bilen öğretmendir.
öyle çok romantik takılanlara da bakmayın bazı çocuklar salak.
tekrar edeyim salak oluyor.
nüfusun %2'si üstün zekalı olduğu gibi %2'si de özbakım becerilerini dahi özel eğitim okullarında kazanıyor.
arada 110 iq olduğu gibi 90 iq'da var.
bu çocuklar hizmet sektöründe, mavi yaka vs olarak çalışıyor.
yok çocuğun şusu var busu vs. oladabilir gerçi ama çocuğun üstün zekalı olması kadar normal bir durum.
hatta ondan daha normal.
üzülecek bir şey de yok bunda.
sözlükte futbol başlıklarına bakın bunlarla dolu.
bunlar da yazabiliyor yani, sorun okuyamamalarında ya da okuduklarını anlamamalarında.
öyle çok romantik takılanlara da bakmayın bazı çocuklar salak.
tekrar edeyim salak oluyor.
nüfusun %2'si üstün zekalı olduğu gibi %2'si de özbakım becerilerini dahi özel eğitim okullarında kazanıyor.
arada 110 iq olduğu gibi 90 iq'da var.
bu çocuklar hizmet sektöründe, mavi yaka vs olarak çalışıyor.
yok çocuğun şusu var busu vs. oladabilir gerçi ama çocuğun üstün zekalı olması kadar normal bir durum.
hatta ondan daha normal.
üzülecek bir şey de yok bunda.
sözlükte futbol başlıklarına bakın bunlarla dolu.
bunlar da yazabiliyor yani, sorun okuyamamalarında ya da okuduklarını anlamamalarında.
sorma kardeş.
bu pavyonda çalışanların çocukları da yeniden refahta vekil oluyor
bu pavyonda çalışanların çocukları da yeniden refahta vekil oluyor
bazıları ağzı doluyken yazmamalı.
çobanın oğlunun öldürülme motivasyonu ile generalin oğlunun öldürülme motivasyonunu eşit düşünen dangalaklar sayesinde bu ülke bu halde.
eşit olabilir mi ?
olabilir elbette ama ortaya çıkartıldığında anlarız bunu. ortaya çıkmadan eşit kabul edersen neyse yine tck
ekleme: benden önceki silip kaçtığı için bu entry boşa düşmüş durumdadır, gelen mesajlar beni engellediği için göremediğim yönünde
sağ olun doğru bilgi sevdalıları
çobanın oğlunun öldürülme motivasyonu ile generalin oğlunun öldürülme motivasyonunu eşit düşünen dangalaklar sayesinde bu ülke bu halde.
eşit olabilir mi ?
olabilir elbette ama ortaya çıkartıldığında anlarız bunu. ortaya çıkmadan eşit kabul edersen neyse yine tck
ekleme: benden önceki silip kaçtığı için bu entry boşa düşmüş durumdadır, gelen mesajlar beni engellediği için göremediğim yönünde
sağ olun doğru bilgi sevdalıları
yapacaklar.
uzun uzun bir yazı hazırlamıştım bunun için. işin özü şu ki adım adım da hazırlığını yaptılar.
adaları silahlandırdılar, amerika'yı çağırdılar.
donanmamızdaki kaliteli subayların attırdılar.
hatta amiralleri yargılattılar.
f 35'ten çıktık, onlar aldılar.
kozmik oda verilerini aldılar.
donanmada alttan gelen kaliteli subay astsubay yok.
veeee hayvan gibi bir ekonomik kriz geliyor.
yani 30 yıldır olmayan koşullara bugün sahipler.
dün kardak'a çıktıklarında ali türkşen gibi subaylar cebinden verip zodyak botlarına yakıt alıp operasyonu tamamlıyordu. ne oldu o subaylara? vatan haini, terör örgütü üyesi diye hapislerde çürütmeye kalktılar.
şimdi kim o kahramanlığı yapar aq?
özetle beklediğim bir olaydı zaten. ancak ben seçim sonrasındaki buhranlı günlerde olur diye düşünüyordum. hemen seçim öncesi de güzel zamanlama olabilir onlar için belki de
uzun uzun bir yazı hazırlamıştım bunun için. işin özü şu ki adım adım da hazırlığını yaptılar.
adaları silahlandırdılar, amerika'yı çağırdılar.
donanmamızdaki kaliteli subayların attırdılar.
hatta amiralleri yargılattılar.
f 35'ten çıktık, onlar aldılar.
kozmik oda verilerini aldılar.
donanmada alttan gelen kaliteli subay astsubay yok.
veeee hayvan gibi bir ekonomik kriz geliyor.
yani 30 yıldır olmayan koşullara bugün sahipler.
dün kardak'a çıktıklarında ali türkşen gibi subaylar cebinden verip zodyak botlarına yakıt alıp operasyonu tamamlıyordu. ne oldu o subaylara? vatan haini, terör örgütü üyesi diye hapislerde çürütmeye kalktılar.
şimdi kim o kahramanlığı yapar aq?
özetle beklediğim bir olaydı zaten. ancak ben seçim sonrasındaki buhranlı günlerde olur diye düşünüyordum. hemen seçim öncesi de güzel zamanlama olabilir onlar için belki de
niye şaşırıyorsunuz ki.
fetöcü dergiler, kitaplar yıllarca ne bastı, ne okuttu millete.
tekkelerde, dergahlarda şeyhler müritlerini badelerken kulaklarına ne fısıldıyordu.
fetöcü dergiler, kitaplar yıllarca ne bastı, ne okuttu millete.
tekkelerde, dergahlarda şeyhler müritlerini badelerken kulaklarına ne fısıldıyordu.
iddianın yasal temeli olsa ne olur.
akşamına değiştirirsiniz.
boş beleş bir tartışmadır.
ekleme: mesaj atanlar olmuş diyorlar ki anayasal olduğu için akşamına değiştiremezler.
bir ülkedeki hukuk çeşit çeşit olabilir.
yazılı hukuk vardır, uygulamadaki hukuk vardır.
mesela anayasa der ki kişi hak ve hürriyeti, ifade özgürlüğü vs vs
yasa ile tam tersini yazılı hale getirirsin.
uygulamada ikisini de yapmazsın
örnek mi istiyorsunuz?
devlet memurunun tarafsızlığı, laiklik vs vs
sendika ile kılık kıyafet yönetmeliğine karşı eylem
uygulamada çarşaflı öğretmene soruşturma
ülkede hukuk vs var mı cidden.
uygulanmayan ahim kararları vs.
uzun, detaylı yazdırmayan bana şimdi değmez.
meclis, meclis içtüzüğünü uygulayamadı.
sedat peker iddiaları hakkında 0 soruşturma.
fettullahçılarla kankalık yapmış valinin ilişkisini yazan ekşi yazarı sabah ters kelepçe ile alındı evinden, 2-3 kez başlık sildirdi vali.
adamlar gelmiş anayasa değişmez akşama filan yazmış.
bir değişiklik meclis salt çoğunluğu ile anayasa değişir.
bir tartışma vay efendim millet iradesine milleti temsil etme imkanı verilmiyor.
akşamına salt çoğunlukla anayasa değişmiş.
bir de beni böyle ciddi konularda yazıdırıp ak troll saldırısına maruz bırakmayın. karı kız muhabbeti yapak, ekşi artık böyle bir mekan. sonra mod lanetli çaylak yapıyor, nick altıma sıçan ak troller geliyor
akşamına değiştirirsiniz.
boş beleş bir tartışmadır.
ekleme: mesaj atanlar olmuş diyorlar ki anayasal olduğu için akşamına değiştiremezler.
bir ülkedeki hukuk çeşit çeşit olabilir.
yazılı hukuk vardır, uygulamadaki hukuk vardır.
mesela anayasa der ki kişi hak ve hürriyeti, ifade özgürlüğü vs vs
yasa ile tam tersini yazılı hale getirirsin.
uygulamada ikisini de yapmazsın
örnek mi istiyorsunuz?
devlet memurunun tarafsızlığı, laiklik vs vs
sendika ile kılık kıyafet yönetmeliğine karşı eylem
uygulamada çarşaflı öğretmene soruşturma
ülkede hukuk vs var mı cidden.
uygulanmayan ahim kararları vs.
uzun, detaylı yazdırmayan bana şimdi değmez.
meclis, meclis içtüzüğünü uygulayamadı.
sedat peker iddiaları hakkında 0 soruşturma.
fettullahçılarla kankalık yapmış valinin ilişkisini yazan ekşi yazarı sabah ters kelepçe ile alındı evinden, 2-3 kez başlık sildirdi vali.
adamlar gelmiş anayasa değişmez akşama filan yazmış.
bir değişiklik meclis salt çoğunluğu ile anayasa değişir.
bir tartışma vay efendim millet iradesine milleti temsil etme imkanı verilmiyor.
akşamına salt çoğunlukla anayasa değişmiş.
bir de beni böyle ciddi konularda yazıdırıp ak troll saldırısına maruz bırakmayın. karı kız muhabbeti yapak, ekşi artık böyle bir mekan. sonra mod lanetli çaylak yapıyor, nick altıma sıçan ak troller geliyor
çok şükür ülkemize haram para girmemektedir alkolden. biz o parayı mekruh olan uyuşturucudan elde etmekteyiz
mustafa kemal atatürk’ün adını pis ağızlarına alamamaları gayet iyi bir şey. baldızla yatanın nikahı düşmez fetvası veren insanlar bir zahmet o ağızlarına bu ismi almasınlar.
emojiye bakacak olursak reis açıklama yapacak