(bkz: ben omurgasız bir adamım) sözü ile kendini tanımlamış adamdır.
ayrıca 50 kere satın alma uzmanıyım dedi arkadaş, tek vasfı bu belli ki.
Sık geçen başlıklar
woo 26
ekşi profilio zaman bakma amına koyim. yaşlı pislik.
insanların kendi sorumluluğunu üstlenmemek lazım. iyilik yapayım der alırsın, yolda çocuğun başına bir iş gelir senin yanındayken sonra uğraş dur.
beyin yaşları 8/10 civarlarında gezindiği için olabilir.
aslında subliminal var. 5 dakika tut kendini diyor.
22 yaşımda üniversiteye başladım. o zamandan öncesi ve sonrası olarak değişti hayatım. öncesinde daha neşeli, daha salak, cana yakın biriydim.
şimdi 29 yaşındayım, daha içine kapanık, soğuk, neşesiz biriyim.
şimdi 29 yaşındayım, daha içine kapanık, soğuk, neşesiz biriyim.
sensizliğin acısını sen nereden bileceksin?
sen hiç sensiz kalmadın ki
mevsimleri saymadın ki...
vefat etmiştir.
sen hiç sensiz kalmadın ki
mevsimleri saymadın ki...
vefat etmiştir.
8 saat mesai fazla, o yüzden mesai saatini 10 saate indiriyoruz. hayırlı olsun.
şeklinde devam etse şaşırmaz kimse artık.
şeklinde devam etse şaşırmaz kimse artık.
halkın parasıyla araplara ziyafet çekilmiş. haram olsun.
edit: dışardan adana mı söylesinler diyenler var özelden. ülkenin menfaatlerini hiçe sayıp, nice tavizler verdikten sonra hiç bişey olmamış gibi poz kesen herkese yazıklar olsun. tavuk döner bile fazla bu insanlara.
kim bilir ne tavizler verildi, ne anlaşmalar yapıldı senin benim zararıma.
edit: dışardan adana mı söylesinler diyenler var özelden. ülkenin menfaatlerini hiçe sayıp, nice tavizler verdikten sonra hiç bişey olmamış gibi poz kesen herkese yazıklar olsun. tavuk döner bile fazla bu insanlara.
kim bilir ne tavizler verildi, ne anlaşmalar yapıldı senin benim zararıma.
çocuk korkuyorsa izletme bilader, kanal değiştirmek diye bir şey var. niye ben izlemiyorsam kimse izlemesin derdine düşüyorsunuz hemen aq.
ben belki izledim beğendim, benim hakkımı neden gasp ediyorsunuz?
ben belki izledim beğendim, benim hakkımı neden gasp ediyorsunuz?
babasına küfür ettirmeye oraya giden insana haktır.
oyundaysak ver ordan 1 milyon dolar bana, ben de oynayayım azıcık.
(bkz: burhan altıntop) türk tv tarihindeki ender karakterlerdendir bence.
zenginler aralarında şakalaşıyor. bizlik bir şey yok.
ne heykeli yapsak diye düşünüp uzun eşeğe nasıl geldiniz amk.
kadın dümdüz oturuyor, hani temel iç güdü?
hiç bir samimiyet içermeyen özürdür. "yeter ki susun aq köpekleri." diye içinden geçirmiştir kesin özrü dilerken.
edit: düzeltme.
edit: düzeltme.
az aklı olsa zaten gerek kalmayacaktır. komple vücut açık şekilde yatarken gelir de piçliğine kulak çevresinde dolanırsan sikerler öyle evrimini, yapışırsın duvara.
git aşağıdan em edebinle. uyandırma insanları.
git aşağıdan em edebinle. uyandırma insanları.
24 25 gibi bi aydınlanma yaşıyorsun. sonrasında hiç bir şey eskisi gibi olmuyor.
ondan bundan tepki medet umacağınıza insan gibi kendi tepkinizi koyun ortaya.