Sık geçen başlıklar

bilincsizz 4

ekşi profili
oğlum biz dört ay önce falan ne güzel yaşıyormuşuz lan. benzinin 7.5, doların 9, bir ayakkabının 1200 lira olduğu zamanlar ne güzelmiş. o zamanlar her şey çok pahalı diyordum, hiçbir şeyim eksik değildi, şimdi hayatım kaydı ve elimde beş kuruş para yok.

üzücü olan şey, beş ay sonra benzinin 15, doların 13.5, bir ayakkabının 2000 lira olduğu günleri özlemle anacak olmamız.