Sık geçen başlıklar

avustralya'nın 6 milyon kediyi öldürme planı 2

ekşi'de gör
türkiyede balıkçılara balon balığının karşılığında 5 tl para veriyordu devlet, sebebi balın balığının bu denizlerin balığı olmaması ve yerli popülasyonu çok hızlı tüketmesi. anladığım kadarıyla oradaki kedilerin balıktan tek farkı memeli olması, gerçekten olayın detayını bilmiyorum ama bazen realist düşünmek gerekebiliyor, bu her ne kadar zalimce olsa da.
avustralya'ya kediler, gemiler sayesinde sonradan gelmiştir. kıtanın kendine özel bir ekosistemi bulunmaktadır. kediler kolay çoğalan, çevik avcılar olduğu için bir çok küçük hayvanın soyunu tüketme potansiyelleri vardır.
adamlar ekosistemlerini korumaya çalışıyorlar, bence haklılar.