32'den selamlar. inanmıyorum artık böyle dalaverelere.
Sık geçen başlıklar
uroboros 9
ekşi profilisadece yazılımcılar değil, mesleği ve zanaat dışarıda kabul gören herkesin bir şekilde denediği ya da deneyeceği şey bu.
yeterli ve nitelikli doktor, yazılımcı, mühendis, mimar ve zanaatçılar kalmadığında telefonunu gösterci düşük seviye insanımsılar bu ülkeyi kalkındırır artık. becerebilirlerse.
yeterli ve nitelikli doktor, yazılımcı, mühendis, mimar ve zanaatçılar kalmadığında telefonunu gösterci düşük seviye insanımsılar bu ülkeyi kalkındırır artık. becerebilirlerse.
yakışıklı beyleri sohbete bekliyorum.
ne diye insanlara çirkin olduklarını söylemek istiyorsunuz? zorunuz ne?
bünyesinde alışkanlık olduğu için meclisin arka sıralarında oturacaktır.
ah yalnız geceler. bari sohbet etsek?
o ne doğal tepkilerdi öyle ya çok ama çok komik. ibrahim büyükak deyince yağmur ve birsenin o kimdi gız şaşkınlığıyla hakana bakışı ve bir açıklamaya muhtaç oluşları, damlanın herhalde iyi bir şeydir diyip gülmesi, ümit karanın ayıp olmasın diye parmak uçlarını birbirine dokundurarak alkışlaması, anılın yüzünden okunan bu muydu yahu ifadesi falan...aleyna tilkiyi tanıdılar neyse ki, mütevazi bir şekilde alkışladılar.
ekleme: hayatımıza en az üç adet komik caps kazandıran bir açıklama oldu. favorim kesinlikle ümit karanın bir jet sosyete leydisi kıvamındaki parmak ucu alkışlaması olur.
ekleme: hayatımıza en az üç adet komik caps kazandıran bir açıklama oldu. favorim kesinlikle ümit karanın bir jet sosyete leydisi kıvamındaki parmak ucu alkışlaması olur.
buyrun konusalim.
cok yalniz ve mutsuzum, muhabbet edelim mi?