Sık geçen başlıklar

amaurosis fugax 14

ekşi profili
ateist olarak görüşümü söyleyeyim:
savaşta ölecek insana gereksinim tarihin her döneminde oldu ve insanları bir şekilde ölmeye ikna etmek gerekiyor, eh bu da can boru değil yani, böyle olunca über saygı gören bir makama ihtiyaç var ki insanları ikna edebilesin şehitlik makamı da bu ihtiyacı karşılıyor. insanların yüklediği anlamlardan bağımsız olarak vatan savunmasında ölen veya yaralanan insanlara saygım ve teşekkürlerim sonsuz o ayrı
türkiyenin bu kadar aciz duruma düşmesi acıtmıyor da aciz görünmesi mi acıtıyor?bu inkar nereye kadar sürecek
edit: başlık başa kalmış, kaynak sormayın bilmiyorum :)
yalan haberse nilüfer abladan özür diliyorum, birisi böyle derse böyle düşüneceğimi düşünüp ona göre yorum yapabilirsiniz
bir türlü anlayamadığım fenomen. bu dünyada bazı insanlar sırf babaları zengin diye hiç çalışmadan hayatlarını idame ettirebiliyorlar, sevdikleri uğraşlarla ilgilenebiliyorlar, dahası diğer insanlara patronluk taslayabiliyorlar. bu ayrıcalıklı durumda olmayan insanlar da benzer taleplerde bulununca toplum anormal bir tepki gösteriyor, kınıyor, lanetliyor. nereden baksanız mantıksız, nereden baksanız tutarsız. bu dünyaya birilerinin kölesi olmak için mi geldik? herkes dağ bayır gezmek, yemek içmek için para kaygısına düşmemek ister
doktorum, hiçbir meslek kutsal falan değildir; toplumun bir mesleği kutsallaştırıp maaşını kutsama olarak vermesinden de nefret ediyorum, emek harcıyorum onun karşılığını istiyorum alkış da kutsama da sizin olsun. başımızda beyaz haleler çıktı amk ama bununla karın doymuyor
efendim bendeniz bir ateist, bildiğiniz gibi biz insan değiliz, yemeyiz, içmeyiz, sıçmayız. şeytan bizim ayağımızı kaydırmıştır allah da kalbimizi mühürlemiştir kör topal gezeriz. yüzümüzde nur olmaz, içimizin kötülüğü çehremize sinmiştir. sabah kalkıp bugün nasıl günah işlesem adam mı, öldürsem zina mı işlesem diye düşünür adam öldürmenin kodese tıkılmakla sonlanıp ilerki günahlarımızı işlememize engel olabileceğinden mütevellit zina yapmayı uygun görürüz bir de üstüne içeriz ki günahlarımız daha bir katlansın