Sık geçen başlıklar
boş ve safça bir dilek ya da temenni olarak kalacak onlarca tespitten biri. haa!!! olsa fena olmazdı. mesela bir tiranın anasını ağlattığı milyarların; anasının önünde sıraya geçtiğini dahi görmek şahane olurdu.

bir de bunu hazmedemeyenlerin çoğu şunu gargara yapıyor.
"bu dünyanın üstü varsa altı da var".

(bkz: ruz-i mahşer)

inanç, inanmak böyle bir şey.