arkadaşlar,
bergamot, nordkonge ve bilimum troller, keciboynuzunun yan hesaplarıdır.
aylar boyudur bu adamın tek amacı bir doktor-mühendis çatışması yaratmak. maalesef girdiği entry'lerde verdiği gereksiz ayrıntılara olan hakimiyeti( burada da rekonstrüktif cerrahiden bahsetmesi, jawline dolgu vs.) bu adamın yazdıklarının gerçek sanılmasına neden oluyor.
karşımıza bie gün aylık 70 bin lira alıp mühendislere laf sokan dermatolog olarak çıkıyor, bir gün 50 bin lira alan yazılımcı rolüne bürünüp doktorların 8 bin lira kazanmasıyla dalga geçiyor. bir gün yatırım bankacısı, dıgerinde kurumsal şirkette mühendis.. bugun de plastik cerrah olmuş.
kanmayın, entry de girmeyin lütfen.
30.06.2021 · 40. sıra
phromo
29.06.2021 11:52