Sık geçen başlıklar

ne oldu paşinyan yol çekiyordun cebrayıl'a 2

ekşi'de gör
azerbaycan'ı sonuna kadar desteklediğim ve zafere baya baya sevindiğim bir savaşta şu üslupla bir galibiyet ilan etmek bana büyük acziyet gibi geliyor. neye gülüyorsun lan. bilmiyorum, ulan hakkını sike sike aldığın bir zaferin var ortada, senin çocukların ölmüş, onun çocukları ölmüş, çocuklar ölmüş. çık de ki " ne oldu paşinyan çocuklar öldü 90lardan bu tarafa, senin çocukların benim çocuklarım. ne oldu? hak yerini buldu? olan sana mı oldu? bana mı oldu? nerede çocuklarımız?" bu vebal tüm türk düşmanı ermanilere yeterliydi.