Sık geçen başlıklar
beter mi 6
ekşi profilien çokta neye üzülüyorum biliyor musunuz? bu adam çevremde ne kadar akpli varsa haklı çıkardı. yemin ederim kime denk gelsem ben demiştim diyor.
prompter reis konuşuyor.
anlatacak bir şey yok. 35.000'i geçen bir can kaybımız var. tayyip hala şu kadar bağış yaptık yapıyoruz, 10 bin lira destek veriyoruz diye konuşuyor.
büdüt: bir şey demeyeyim diyorum da, şunu diyeyim;
tek adam olursan, sokakta ayağıma değen taşın hesabını da senden sorarım, insanların başına yıkılan binaların hesabını da. sana ve avanelerine rağmen millet tek yürek oldu. bunu da atlatacağız.
anlatacak bir şey yok. 35.000'i geçen bir can kaybımız var. tayyip hala şu kadar bağış yaptık yapıyoruz, 10 bin lira destek veriyoruz diye konuşuyor.
büdüt: bir şey demeyeyim diyorum da, şunu diyeyim;
tek adam olursan, sokakta ayağıma değen taşın hesabını da senden sorarım, insanların başına yıkılan binaların hesabını da. sana ve avanelerine rağmen millet tek yürek oldu. bunu da atlatacağız.
ekrem imamoğlu seçilirse giderim demiş. ananın amına kadar yolun var derseniz dava edebilir, söyleyeceklerinizi saygı çerçevesinde dile getirmeniz gerekiyor.
edit: ekşi sözlük yazarlarını bilgilendirdiğim ve hukuki sorumluluklarını dile getirdiğim bu girdinin en beğenilen entryim olması beni çok kırdı. saygılarımla.
edit: ekşi sözlük yazarlarını bilgilendirdiğim ve hukuki sorumluluklarını dile getirdiğim bu girdinin en beğenilen entryim olması beni çok kırdı. saygılarımla.
kendisi hakkında " noldu lan amına koyduğum, ibnenin evladı nolduuuuu " veya buna benzer şeyler yazarsanız mahkemeye verilebilirsiniz. dikkat edelim.