Sık geçen başlıklar

cinemaximum'un batmak üzere olması 3

ekşi'de gör
batması beni ilgilendirmiyor. çünkü;

-mısır, kola ve diğer atıştırmalıkların fiyatı inanılmaz pahalı.
-saçma salak imdb 3 filmleri 2 hafta vizyonda tutuyorlar.
-projektörün ışığını kısıyorlar ki bunu dune filminin sonunda iliklerimize kadar hissettik.
-çalışanlarına uyguladığı maaş politikası belli.
-türkiye’de sinema sektöründe tekelleşti.

bu durumlar göz önüne alındığında batsın gram umrumda değil ve üzülmem. sinemaseverleri düşünüp bir iki hareket yapsaydı o zaman umrumda olabilirdi.
1 liralık mısırı 30 liraya itelerken cebine indirdiklerini benimle yemediklerine göre batmaları da zerre umrumda değil.
çalışanlarını mağdur etmesinler de ne yaparlarsa yapsınlar.

zamanında piyasayı tekeline alarak insanları mağdur etmiş bir firmanın başına gelen durum.