ya arkadaşlar, bu sesleniş konuşması yahut basın açıklaması başlıklarına kişisel tahminlerinizi yazmayı bırakır mısınız artık? ne denmiş ne söylenilmiş öğrenmek için geliyoruz onlarca kişinin komik olmayan eleştirel tahminleriyle karşılaşıyoruz. gidin başka yerde kehanetlerinizle eğlendirin kendinizi.
Sık geçen başlıklar
Debe Arşivi
“düşüncelerim için ölmeyi göze almam; çünkü yanılıyor olabilirim.”
bertrand russell
bertrand russell
çocukları pistten alalım dedi reyiz :d
evde kalıp virüsü şaşırtacam.
vallahi çok güzel öğretiyor. bize ne görünüşünden. eğitimi böyle istekli versin yeter. teşekkürler öğretmen hanım.
edit: ne yazık ki insanoğlu böyle. tepki görünce çok güzel u dönüşü yapıyor. örnek mi???
edit 2: lütfen sağlık çalışanlarımızın koşullarını en iyi dereceye getirin. italya ve çin gibi en gerekli olan sağlık çalışanlarını korumayı atlamayın. sağlıkçılar yoksa ülkede sağlık da olmayacaktır. konu dışı yazı için özür dilerim..
edit 3: başlık şimdi çok cikss oldu. bir teşekkürde bunu düzelten modaratör arkadaşa.
edit: ne yazık ki insanoğlu böyle. tepki görünce çok güzel u dönüşü yapıyor. örnek mi???
edit 2: lütfen sağlık çalışanlarımızın koşullarını en iyi dereceye getirin. italya ve çin gibi en gerekli olan sağlık çalışanlarını korumayı atlamayın. sağlıkçılar yoksa ülkede sağlık da olmayacaktır. konu dışı yazı için özür dilerim..
edit 3: başlık şimdi çok cikss oldu. bir teşekkürde bunu düzelten modaratör arkadaşa.
devlet maske dağıtmak zorundadır.
maskemi var lan ortalıkta.
1 aydır hasta olan taksın dediniz maske. hastaya kalsın diye almadık, depolamadık, stoklamadık.
ben nasıl bulacağım bu açıklamadan sonra?
ben nasıl para vereceğim maskeye?
herkesi zengin mi sanıyorsunuz?
maskemi var lan ortalıkta.
1 aydır hasta olan taksın dediniz maske. hastaya kalsın diye almadık, depolamadık, stoklamadık.
ben nasıl bulacağım bu açıklamadan sonra?
ben nasıl para vereceğim maskeye?
herkesi zengin mi sanıyorsunuz?
insan düşmanı, hayat düşmanı, sosyallik düşmanı dalyarakların doluştuğu başlık. adam 2020'nin sonuna kadar kimse evden çıkmasa mutlu olurum yazmış amk ruh hastası.
evinde oturan ezik asosyal bir tip işte. oyun sanıyor bu işi amk. yalnız millet evinden çıkmazsa o götünü yayıp yediğin cipsi, mısırı, kolayı babayı bulursun.
aynen kardeş 2021'e kadar sürer, sen de ebenin amına kına yakarsın.
tanım: 1-2 aya biter inşallah, sabredeceğiz.
evinde oturan ezik asosyal bir tip işte. oyun sanıyor bu işi amk. yalnız millet evinden çıkmazsa o götünü yayıp yediğin cipsi, mısırı, kolayı babayı bulursun.
aynen kardeş 2021'e kadar sürer, sen de ebenin amına kına yakarsın.
tanım: 1-2 aya biter inşallah, sabredeceğiz.
size hiç kira ödememenin yolunu anlatıyorum;
kiracı olduğunuz yeri terkedin.
kiracı olduğunuz yeri terkedin.
bundan yillar evvel bir entrymde daha dogrusu mahkeme karariyla silinen bir baslik ve dolayisiyla entrymde demistim ki normal sartlarda apartman yoneticisi bile olmamasi gereken tipler ulke yonetiyor.
az bile yazmisim iyice sirk gibi bi hal almaya basladi ortalik.
ulan madem evden cikmayin diyosun o zaman sembolik fatura falan yollayip milleti galeyana getirme. zaten insanlar kit kanaat gecinme derdinde su kaos ortaminda.
hic bir ulkede uygulanmayacak kadar salak bir yontemdir.
az bile yazmisim iyice sirk gibi bi hal almaya basladi ortalik.
ulan madem evden cikmayin diyosun o zaman sembolik fatura falan yollayip milleti galeyana getirme. zaten insanlar kit kanaat gecinme derdinde su kaos ortaminda.
hic bir ulkede uygulanmayacak kadar salak bir yontemdir.
dayıma izliyo musun diye sordum, "bunu karıya götürsünler bişeyi kalmaz" dedi...
tam bir dayı tespiti...
tam bir dayı tespiti...
silah insanin ruhunu okşar, dna'larimizda yazılı sonuçta avcılıkve toplayıcılık.
lakin sıkıntılı bir mevzu, silaha degil kendine sahip olabilmek önemli.
var bizim evde de bi tane, severdim arada bakımını felan yapardım gizli saklı yerde de durmazdi.
sonra bi gün baktım ki dellendigi zaman silaha sarilabilecek bi davarla ayni evi paylaşıyoruz, saklattirdim anneme. ben bile bilmiyorum su an yerini.
cok sevdiğim bir söz var;
"güç; vurmaktan değil, vurmamaktan gelir"
lakin sıkıntılı bir mevzu, silaha degil kendine sahip olabilmek önemli.
var bizim evde de bi tane, severdim arada bakımını felan yapardım gizli saklı yerde de durmazdi.
sonra bi gün baktım ki dellendigi zaman silaha sarilabilecek bi davarla ayni evi paylaşıyoruz, saklattirdim anneme. ben bile bilmiyorum su an yerini.
cok sevdiğim bir söz var;
"güç; vurmaktan değil, vurmamaktan gelir"
adam schindler’s list’e overrated demis ya senin ben aminakoyim.
trolluk yapcaksaniz gidin evdeki ananizi trolleyin
edit:imla
trolluk yapcaksaniz gidin evdeki ananizi trolleyin
edit:imla
haklı eleştiridir, lakin gün içinde akp medyası tarafından "yanlış maske takarak halkı darbeye teşvik ediyor" diye tweetler atılmasına neden olacaktır.
bakara makara diyenler cekya'da sefir
yazmadığım şeyleri bir bilseniz bir bilseniz..
yazmadığım şeyleri bir bilseniz bir bilseniz..
rte - 30 büyük şehir ve zonguldağa araçla giriş çıkışı yasaklıyoruz
me - reis neden zonguldak?
rte - ya ben size 30 büyük şehiri kimse umursamaz demiştim
me - reis neden zonguldak?
rte - ya ben size 30 büyük şehiri kimse umursamaz demiştim
ısparta.
gerçekten gül kokuyor
gerçekten gül kokuyor
arabalar çarpışınca ölmüyorsunuz merak etmeyin. içinde eziliyorsunuz.
valla kusura bakmayın ama 4. sezonda profesör 8 bölüm bi sandalyede oturup konuşsa dinlerim. ne yapayım yarım elma mı izleyeyim? yasak elma mıydı?
ihsan oktay anar puslu kıtalar atlası
"konuyu sayın cumhurbaşkanımıza ilettik"
(bkz: burası müslüman bir ülke)
sanki ülke canlıymış da bir de dini inancı varmış gibi söylenen bu cümle, söyleyenin katıksız bir cahil olduğunu gösteren en net ifadelerden biridir.
sanki ülke canlıymış da bir de dini inancı varmış gibi söylenen bu cümle, söyleyenin katıksız bir cahil olduğunu gösteren en net ifadelerden biridir.
adana - lise terk
başlığı iki kez okudum. yeni başlayan türk dizisi mi ?
başlığı bakmayın yeni ilaç falan bulunmadı, sadece korona virüs tedavisinde kullanılan bir ilacın üretimini yapıp sağlık bakanlığına bağışlayacaklarını açıklayarak kendi reklamlarını yapmışlar. bizim yazarımsılar da tuzlukla koşmuştur.
4000 entry'yi %10 oranında geçmiş olan sözlük yazarı'nın serzenişi.
biri çıkıp da 5000 olsun derse ne yapacaksın? *
biri çıkıp da 5000 olsun derse ne yapacaksın? *
bu yoklukta bile yazmıyorsa daha da yazmaz.
sadece italya değil, ispanya'ya da gidecekti onlar, evet el koydular.
sadece o değil, prag da italya'ya gideceklere el koydu geçen gün, büyük itiraz gelince bir kısmını göndermiş yine. amerika da çin'den fransa'ya gönderilecek maskeleri havaalanından kendisine çevirttirmiş, tarmac diyorlardı herhalde pistten çevirme oluyor.
acayip ilginç kıran kırana olaylar dönüyor takip edenler için. sayın gazeteciler, dış basın diyorum, size alo diyorum.
edit: bizde ise vakko, fabrikasında maske üretmeye başladı. kendilerine buradan sevgilerimi gönderiyorum.
avrupa fanatiği veya karşıtı değilim ama olay bir futbol ligi gibi çekişmeli diye izliyorum.. acıklı tabii. umarım bizim maskeler yeterlidir şu anda, sağlıkçı arkadaşlar neler yaşıyor bilmiyorum.
sadece o değil, prag da italya'ya gideceklere el koydu geçen gün, büyük itiraz gelince bir kısmını göndermiş yine. amerika da çin'den fransa'ya gönderilecek maskeleri havaalanından kendisine çevirttirmiş, tarmac diyorlardı herhalde pistten çevirme oluyor.
acayip ilginç kıran kırana olaylar dönüyor takip edenler için. sayın gazeteciler, dış basın diyorum, size alo diyorum.
edit: bizde ise vakko, fabrikasında maske üretmeye başladı. kendilerine buradan sevgilerimi gönderiyorum.
avrupa fanatiği veya karşıtı değilim ama olay bir futbol ligi gibi çekişmeli diye izliyorum.. acıklı tabii. umarım bizim maskeler yeterlidir şu anda, sağlıkçı arkadaşlar neler yaşıyor bilmiyorum.
başlık fransa'nın yeni covid19 ilacını ilk olarak afrikalılarda denemek istemesi olacaktı.
malum karakter sınırlaması.
fransa da televizyonlarda, tartışılan konudur.
yeni geliştirdikleri ilacı ilk afrikalılarda denemek istemeleridir.
lanet olası herifler. allah belanızı versin dicem. veriyor zaten. çünki siyahi kardeşlerimizin ahı var üzerinizde..
yıllardır kan emdiğiniz yetmezmiş gibi. deney faresi gibi kullanmak istiyorsunuz insanları.
nasıl olsa onlar ölünce tabela tutulmuyor. adlarını kimse bilmiyor. varlıkları önemli olmuyor sizin için. yıllarca tecavüz ettiniz. yeraltı zenginliklerini sömürdünüz. yetmedi köle olarak avrupaya getirip ayak işlerinde kullandınız. çocuklarını kaçırıp organ mafyasına sattınız.
bu video ile nasıl bir aşağılık o.... çocuğu olduğunuz bir kere daha ortaya serildi.
ne demiş hz ali..
mazlumun zalimden hakkını alacağı gün, zalimin zulmettiği günden daha çetin olacaktır.
allahtan dileğim o gün geldiğinde, puromu yakıp, bacak bacak üstüne atıp, allahın adaletini seyretmektir.
zira allah zulmetmez. adaleti ile hükmeder..
edit : bir alttaki dostum kaynağı editlemiş saolsun benden önce..
bu da benden gelsin.
https://www.ntv.com.tr/…epki,elvqkliqtkefoqpbtzzpka
ediit : @yomrali yazarımızın bir eklemesi var. bill gates vakfı çocuk felci aşısını afrikada denemişler. ve yan etki olarak kısırlık oluşmuş... teşekkür ediyorum...
malum karakter sınırlaması.
fransa da televizyonlarda, tartışılan konudur.
yeni geliştirdikleri ilacı ilk afrikalılarda denemek istemeleridir.
lanet olası herifler. allah belanızı versin dicem. veriyor zaten. çünki siyahi kardeşlerimizin ahı var üzerinizde..
yıllardır kan emdiğiniz yetmezmiş gibi. deney faresi gibi kullanmak istiyorsunuz insanları.
nasıl olsa onlar ölünce tabela tutulmuyor. adlarını kimse bilmiyor. varlıkları önemli olmuyor sizin için. yıllarca tecavüz ettiniz. yeraltı zenginliklerini sömürdünüz. yetmedi köle olarak avrupaya getirip ayak işlerinde kullandınız. çocuklarını kaçırıp organ mafyasına sattınız.
bu video ile nasıl bir aşağılık o.... çocuğu olduğunuz bir kere daha ortaya serildi.
ne demiş hz ali..
mazlumun zalimden hakkını alacağı gün, zalimin zulmettiği günden daha çetin olacaktır.
allahtan dileğim o gün geldiğinde, puromu yakıp, bacak bacak üstüne atıp, allahın adaletini seyretmektir.
zira allah zulmetmez. adaleti ile hükmeder..
edit : bir alttaki dostum kaynağı editlemiş saolsun benden önce..
bu da benden gelsin.
https://www.ntv.com.tr/…epki,elvqkliqtkefoqpbtzzpka
ediit : @yomrali yazarımızın bir eklemesi var. bill gates vakfı çocuk felci aşısını afrikada denemişler. ve yan etki olarak kısırlık oluşmuş... teşekkür ediyorum...
insan sevdiği için böyle şeyler düşünmemeli, ama 2 gündür iyi ki babam bugünleri görmedi diye aklımdan geçiriyorum.
(bkz: devletin kanser hastalarını ölüme terk etmesi)
(bkz: devletin kanser hastalarını ölüme terk etmesi)
iban numaramı yollayarak cevapladım.
siz hangi ülkede yaşıyorsunuz ak. ölünce konu komşu akraba toplanıp pide ayran yiyecek, hoca tutacaklar o da kuran okuyacak. te allam bili jean diyor.
din işte böyle bir şeydir, bir nevi oyun hamuru.
kim elinde tutuyorsa o istediği gibi şekil verir.
kim elinde tutuyorsa o istediği gibi şekil verir.
şu an dünyanın en büyük malum japon otomobil üreticisinden bildiriyorum. ceo'nun açıkladığı üzere bir yıl boyunca tek bir araba satmasak bile, aynen başlıktaki gibi maaşlar tıkır tıkır yatacaktır.
zaten bedavaya alınmış ve değeri yanlış politikalar sonucu artmış ve itin kopuğun elinde yüzlercesi birikmiş olan taksi plakalarının fiyatının azalması durumudur.
taksi plakları beledeyiye devredilmeli ve aylık olarak kiralanmalıdır. babadan oğula taksicilik devri, galericilerden kiralama devri bitmelidir.
normalde plaka verilmeyecek adamlar, sabıkalılar, yamuk tipler yüksek fiyatla galerilerden plaka kiralayıp taksicilik yapabiliyor.
önce yukarıda özetlediğim şekilde en az 20.000 plaka piyasaya sürülmeli ve belediye tarafından hak edenlere kiralanmalı sonra fiyatlar iyice çakılınca mevcut plakalar belediye tarafından ücreti karşılığında iade alınmalı. hatta fiyat düşmesi beklenmeden 200 bin tl bedel biçip "şu tarihe kadar iade edenler alacak sonrasında avucunuzu yalarsınız plakalar iptal oluyor" denebilir. duruma göre 20.000 üzerine daha fazla plaka sürülebilir.
böylece orospu çocuğu taksici deyişi son bulmalıdır.
taksi plakları beledeyiye devredilmeli ve aylık olarak kiralanmalıdır. babadan oğula taksicilik devri, galericilerden kiralama devri bitmelidir.
normalde plaka verilmeyecek adamlar, sabıkalılar, yamuk tipler yüksek fiyatla galerilerden plaka kiralayıp taksicilik yapabiliyor.
önce yukarıda özetlediğim şekilde en az 20.000 plaka piyasaya sürülmeli ve belediye tarafından hak edenlere kiralanmalı sonra fiyatlar iyice çakılınca mevcut plakalar belediye tarafından ücreti karşılığında iade alınmalı. hatta fiyat düşmesi beklenmeden 200 bin tl bedel biçip "şu tarihe kadar iade edenler alacak sonrasında avucunuzu yalarsınız plakalar iptal oluyor" denebilir. duruma göre 20.000 üzerine daha fazla plaka sürülebilir.
böylece orospu çocuğu taksici deyişi son bulmalıdır.
elma (adem ve havva’nın yediği):din
elma (newton’un başına düşen):bilim
elma (şu ısırılmış olanından):teknoloji
elma (newton’un başına düşen):bilim
elma (şu ısırılmış olanından):teknoloji
kaynak
--- spoiler ---
dibek mahallesi kırsalında karakol inşaatında çalışan işçilere pkk’lılarca uzun namlulu silahlarla ateş açıldı. pkk’lılarca açılan ateşte inşaat mühendisi mazlum gözenoğlu (27) şehit oldu, bir işçi de yaralandı.
--- spoiler ---
şehit mühendis yakın akrabamin kocasıydı , kendisi de yeni doğum yapmıştı . lanet olsun babayı evladından ,eşinden ,hayatından ayıranlara.
halen pkk'nın kürt halkının menfaati için varolan bir örgüt olduğunu savunan varsa da, mazlum kürt kökenli bir vatandaştı.
edit: şehidimizin haberini aldigimda helin bölek hakkında şu entryi giriyordum. eğer gerçekten insansak ölümün hiçbirine sevinemeyiz, bu ülkede siyaset ne kadar bizi ayrıştırmaya , damgalamaya, etiketlemeye çalışsa da halk olarak birleşmemiz, bir bütün olmamız lazım. her solcu terörist , her sağcı da faşist değildir. helin bölek grup yorum üyesi diye terörist olacaksa mevcut siyasetçilerin büyük coğunlugunun da fetöden içeri alınması lazım o zaman. ayrişmayalım kardeşlerim , politikanın attığı zokaları yutmayalim , inanın bu teröre de dolaylı yoldan koz veriyor.
--- spoiler ---
dibek mahallesi kırsalında karakol inşaatında çalışan işçilere pkk’lılarca uzun namlulu silahlarla ateş açıldı. pkk’lılarca açılan ateşte inşaat mühendisi mazlum gözenoğlu (27) şehit oldu, bir işçi de yaralandı.
--- spoiler ---
şehit mühendis yakın akrabamin kocasıydı , kendisi de yeni doğum yapmıştı . lanet olsun babayı evladından ,eşinden ,hayatından ayıranlara.
halen pkk'nın kürt halkının menfaati için varolan bir örgüt olduğunu savunan varsa da, mazlum kürt kökenli bir vatandaştı.
edit: şehidimizin haberini aldigimda helin bölek hakkında şu entryi giriyordum. eğer gerçekten insansak ölümün hiçbirine sevinemeyiz, bu ülkede siyaset ne kadar bizi ayrıştırmaya , damgalamaya, etiketlemeye çalışsa da halk olarak birleşmemiz, bir bütün olmamız lazım. her solcu terörist , her sağcı da faşist değildir. helin bölek grup yorum üyesi diye terörist olacaksa mevcut siyasetçilerin büyük coğunlugunun da fetöden içeri alınması lazım o zaman. ayrişmayalım kardeşlerim , politikanın attığı zokaları yutmayalim , inanın bu teröre de dolaylı yoldan koz veriyor.
şu kurul mudur ne naneyse gözünde büyütenleri hiç anlamıyorum. birileri istemedikçe bir karar beklemeyin. öyle bir karar çıkmaz. kendinizi de kandırmayın.
evet
türk radyasyon onkolojisi deneği'nin konuyla ilgili açıklaması:
türkiye'de her yıl yaklaşık 200,000 kişiye kanser tanısı konmaktadır. kanser tedavi edilmezse ölümcül bir hastalıktır ve covid-19 salgını süresince kanser hastalarının tedavilerinin nasıl devam edeceği zaman zaman kamuoyunun gündemine gelmektedir.
sağlık bakanlığı genelgesiyle covid-19 salgını süresince kanser hastalarının tedavisinin devam edeceği bildirilmiştir. trod bu kararı destelemektedir. salgın süresince kanser hastalarının tedavisi aksamamalı, bu çerçevede yurdumuzdaki tüm radyoterapi merkezleri hizmet vermeye devam etmelidir. hiçbir radyasyon onkolojisi merkezi covid pozitifliği nedeniyle kapatılmamalı veya yeni hasta kabulü durmamalıdır. derneğimiz tüm radyasyon onkolojisi merkezlerini bu konuda bilgilendirmiştir.
derneğimiz ve tüm merkezlerimiz kanser hastalarını evde, hastanede ve tedaviye gelirken covid-19 enfeksiyonuna karşı alınması gerekli korunma önlemleri hakkında bilgilendirmektedir. radyasyon onkolojisi merkezlerinde hastalarımızın, hasta yakınlarının ve görevli personelinin korunmasına yönelik her türlü önlem alınmıştır.
sağlık bakanlığı genelgesiyle hastanelerdeki tüm hekimler dönüşümlü olarak covid ünitelerinde görevlendirilmektedir. ancak kanser hastalarının tedavisiyle uğraşan onkoloji personelinin covid ünitelerinde görevlendirilmesi ve covid pozitif hastalarla teması bu hastalığın ölümcül seyredebileceği kanser hastalarına bulaş riski doğurmaktadır. kanser hastalarını bu enfeksiyondan korumak önceliğimiz olmalıdır. onkoloji personelinin covid ünitelerinde görevlendirilmesi, kesintisiz devam etmesi gereken radyoterapi ve kemoterapi tedavilerinin de aksamasına yol açacaktır. kanser hastalarının güvenliği ve tedavilerinin aksamaması için onkoloji personelinin covid ünitelerinde veya hastanenin başka birimlerinde görevlendirilmesi uygulamasından vazgeçilmelidir.
türkiye'de her yıl yaklaşık 200,000 kişiye kanser tanısı konmaktadır. kanser tedavi edilmezse ölümcül bir hastalıktır ve covid-19 salgını süresince kanser hastalarının tedavilerinin nasıl devam edeceği zaman zaman kamuoyunun gündemine gelmektedir.
sağlık bakanlığı genelgesiyle covid-19 salgını süresince kanser hastalarının tedavisinin devam edeceği bildirilmiştir. trod bu kararı destelemektedir. salgın süresince kanser hastalarının tedavisi aksamamalı, bu çerçevede yurdumuzdaki tüm radyoterapi merkezleri hizmet vermeye devam etmelidir. hiçbir radyasyon onkolojisi merkezi covid pozitifliği nedeniyle kapatılmamalı veya yeni hasta kabulü durmamalıdır. derneğimiz tüm radyasyon onkolojisi merkezlerini bu konuda bilgilendirmiştir.
derneğimiz ve tüm merkezlerimiz kanser hastalarını evde, hastanede ve tedaviye gelirken covid-19 enfeksiyonuna karşı alınması gerekli korunma önlemleri hakkında bilgilendirmektedir. radyasyon onkolojisi merkezlerinde hastalarımızın, hasta yakınlarının ve görevli personelinin korunmasına yönelik her türlü önlem alınmıştır.
sağlık bakanlığı genelgesiyle hastanelerdeki tüm hekimler dönüşümlü olarak covid ünitelerinde görevlendirilmektedir. ancak kanser hastalarının tedavisiyle uğraşan onkoloji personelinin covid ünitelerinde görevlendirilmesi ve covid pozitif hastalarla teması bu hastalığın ölümcül seyredebileceği kanser hastalarına bulaş riski doğurmaktadır. kanser hastalarını bu enfeksiyondan korumak önceliğimiz olmalıdır. onkoloji personelinin covid ünitelerinde görevlendirilmesi, kesintisiz devam etmesi gereken radyoterapi ve kemoterapi tedavilerinin de aksamasına yol açacaktır. kanser hastalarının güvenliği ve tedavilerinin aksamaması için onkoloji personelinin covid ünitelerinde veya hastanenin başka birimlerinde görevlendirilmesi uygulamasından vazgeçilmelidir.
şeyma subaşı’nı yayına davet edip, yayında onunla dalga geçmeye çalışarak bundan malzeme çıkarmaya çalışan bir zat.
yayında şeyma üslubunu bozmayıp, normal cevap verince saçma sapan yerleri twitter’a taşıyarak yayından sonra prim yapmaya çalıştı ama bu kendi karakterini ortaya çıkardı. ben kendisini takip eden birisi olarak unf ettim.
ibizaya davet etmiş kadın seni, ki bunun kibarlık olarak olduğunu düşünüyorum mesela birisine bi yerden bahsederken sen de gel bir gün dersin ve o asla olmaz ya onun gibi ki gerçekten de davet etmişse bu senin hayatında ibiza görmediğin anlamına mı geliyor birisine istanbul’da birlikte takılalım dediğin o hiç istanbul görmemiş mi demek oluyor.
işinize gücünüze bakmanızı tavsiye ediyorum. yayına davet ettiğiniz birisi ile dalga geçmeye çalışmak (ki beceremiyor da dalga geçilecek bir şey yok çünkü ortada) hiçbir meslek etiğine sığmaz.
yayında şeyma üslubunu bozmayıp, normal cevap verince saçma sapan yerleri twitter’a taşıyarak yayından sonra prim yapmaya çalıştı ama bu kendi karakterini ortaya çıkardı. ben kendisini takip eden birisi olarak unf ettim.
ibizaya davet etmiş kadın seni, ki bunun kibarlık olarak olduğunu düşünüyorum mesela birisine bi yerden bahsederken sen de gel bir gün dersin ve o asla olmaz ya onun gibi ki gerçekten de davet etmişse bu senin hayatında ibiza görmediğin anlamına mı geliyor birisine istanbul’da birlikte takılalım dediğin o hiç istanbul görmemiş mi demek oluyor.
işinize gücünüze bakmanızı tavsiye ediyorum. yayına davet ettiğiniz birisi ile dalga geçmeye çalışmak (ki beceremiyor da dalga geçilecek bir şey yok çünkü ortada) hiçbir meslek etiğine sığmaz.
(bkz: thierry henry)
saray harcamalarına fenerbahçe' nin 5 milyon, galatasaray' ın 500 bin tl bağış yapması durumudur. galatasaray' ın yaptığı bağışla bir mercedes bile alınmaz, ayıp!
edit: fener' in yaptığı bağış valiliğe gitmiş. yine aynı kapıya çıkıyor.
edit: fener' in yaptığı bağış valiliğe gitmiş. yine aynı kapıya çıkıyor.
üstteki büyüyünce geçer diyen arkadaşa sesleniyorum 28 yaşındayım ve geçmedi. olgun kadınlar her zaman ilgi çeker.
* evi arabayı üstüne yaparsın.
* evi arabayı üstüne yaparsın.
ilber ortaylı nerenin peki? diye sorduran başlıktır.
filmin sonunu beğenmeyenler , acaba şu filmin sonunda ne bekliyordunuz amk, tamam herkes eşit olacak yemekler paketlenecek filan mi, yada tamam sistemi çözdünüz alın size plaket veriyoruz goereng bey mi diyeceklerdi?
ulan herkes yazmış ama metafor kelimesini bende yazayım , filmde dini bazı konuları ve kapitalist sistemi eleştiren bir düşünce var , yönetmen sistemi eleştirirken sizlere de bu duyguyu vermeye çalışmış , aç gözlü zenginlerin , sadece en alttakileri değil , bir alt katında ki , insanları bile ezdiğini, anlatmaya çalışmış, insanların en zengininden , en fakirine , açlık ile başbaşa kaldığında , ne kadar tehlikeli ve vahşi bir varlık olduğunu anlatmış , burada ki açlık konusunu , adaletsizlik , eşitsizlik , vs gibi konularlada yorumlayabilirsiniz.
yani kısacası bu filmde bir eleştiri var , bu eleştiriyi anlamayanlar, filmin sonunda ne olacağını merak edip , bir şey olmayınca da yaprak gibi filmdi diyorlar. ben beğendim 9/10 tebrikler netflix.
ulan herkes yazmış ama metafor kelimesini bende yazayım , filmde dini bazı konuları ve kapitalist sistemi eleştiren bir düşünce var , yönetmen sistemi eleştirirken sizlere de bu duyguyu vermeye çalışmış , aç gözlü zenginlerin , sadece en alttakileri değil , bir alt katında ki , insanları bile ezdiğini, anlatmaya çalışmış, insanların en zengininden , en fakirine , açlık ile başbaşa kaldığında , ne kadar tehlikeli ve vahşi bir varlık olduğunu anlatmış , burada ki açlık konusunu , adaletsizlik , eşitsizlik , vs gibi konularlada yorumlayabilirsiniz.
yani kısacası bu filmde bir eleştiri var , bu eleştiriyi anlamayanlar, filmin sonunda ne olacağını merak edip , bir şey olmayınca da yaprak gibi filmdi diyorlar. ben beğendim 9/10 tebrikler netflix.
coronadan evlere sıkıştığımız şu günlerde bir nebze olsun içinde bulunduğumuz durumu unutturacak sohbeti hoş yazar ve çaylak sözlük kadınlarının bir mesaj uzağındayım. keyifli bir sohbet etmek isteyenler yeşillendirin.
26/avukat/istanbul
26/avukat/istanbul
yakışan kadın nüfusu %1’in altındadır. yaptıranların %99 tövbestağfurullahlık bir görünüme bürünmektedir. yakın zamanda bir travma geçirmiş olması kuvvetle muhtemeldir. uzak durulasıdır.
siyaset için de aynı şey olmalı.
sadece 20-64 yaş arası milletvekili, danışman, bürokrat vs. olabilmeli.
hadi bakalım.
sadece 20-64 yaş arası milletvekili, danışman, bürokrat vs. olabilmeli.
hadi bakalım.