başlık fransa'nın yeni covid19 ilacını ilk olarak afrikalılarda denemek istemesi olacaktı.
malum karakter sınırlaması.
fransa da televizyonlarda, tartışılan konudur.
yeni geliştirdikleri ilacı ilk afrikalılarda denemek istemeleridir.
lanet olası herifler. allah belanızı versin dicem. veriyor zaten. çünki siyahi kardeşlerimizin ahı var üzerinizde..
yıllardır kan emdiğiniz yetmezmiş gibi. deney faresi gibi kullanmak istiyorsunuz insanları.
nasıl olsa onlar ölünce tabela tutulmuyor. adlarını kimse bilmiyor. varlıkları önemli olmuyor sizin için. yıllarca tecavüz ettiniz. yeraltı zenginliklerini sömürdünüz. yetmedi köle olarak avrupaya getirip ayak işlerinde kullandınız. çocuklarını kaçırıp organ mafyasına sattınız.
bu video ile nasıl bir aşağılık o.... çocuğu olduğunuz bir kere daha ortaya serildi.
ne demiş hz ali..
mazlumun zalimden hakkını alacağı gün, zalimin zulmettiği günden daha çetin olacaktır.
allahtan dileğim o gün geldiğinde, puromu yakıp, bacak bacak üstüne atıp, allahın adaletini seyretmektir.
zira allah zulmetmez. adaleti ile hükmeder..
edit : bir alttaki dostum kaynağı editlemiş saolsun benden önce..
bu da benden gelsin.
https://www.ntv.com.tr/…epki,elvqkliqtkefoqpbtzzpka
ediit : @yomrali yazarımızın bir eklemesi var. bill gates vakfı çocuk felci aşısını afrikada denemişler. ve yan etki olarak kısırlık oluşmuş... teşekkür ediyorum...
04.04.2020 · 30. sıra
cakmaayfon
03.04.2020 00:46 ~ 12:05